רפאלה פרק 11

The angel of love13 15/03/2020 405 צפיות אין תגובות

ניקולס: אני לא רוצה את ללין . האישה שאני אוהב ואוהב בעתיד תהיה תמיד רפאלה.
אנחל: למה אתה מעדיף את רפאלה?
כמה כסף אתה מבקש בשביל להתרחק ממנה לתמיד?
ניקולס: למה אתה עושה לי את זה , אבא?
למה אתה רוצה להפריד בינינו? תן לי רק סיבה אחת למה.
אנחל: אתה יודע היטב מהי הסיבה.
ניקולס: לא אכפת לי שאמא שלה הייתה משרתת באחוזת מרטינז, זה כבר כל כך מאחורייך.
אנחל: זה עדיין לא מאחוריי, רפאלה לא מתאימה לך. אתם באים מעולמות שונים , זה מה שאני מנסה להסביר חצי שעה.
ניקולס: לא משנה מהם האיסורים והאם נדע להתמודד איתם. כי החיים נמשכים.
אנחל: זה כן משנה. האדם האחרון שצריך להתייחס אליו ברצינות זאת רפאלה, אתה יודע היטב שהיא לא חלק מהמשפחה הזאת.
ניקולס: אם היא לא חלק מהמשפחה , אז אעזוב ביחד איתה. כי אם אתה לא תקבל אותה כבת החוקית שלך, כי זה המקום היחיד שלא יכיר בה כחלק מהתא המשפחתי שלנו, ברצוני לברוח מפה ולא להיות הבן שלך יותר.
אנחל: תיזהר במה שאתה אומר , לכל מילה שאתה מוציא מפיך ישנן השלכות די גדולות , אני אומר זאת ברצינות.
כי בקלות תמצא את הדרך החוצה , יותר מהר ממה שאתה חושב.
ניקולס: למה אתה מתנהג לרפאלה ככה? מה המסכנה עוללה לך?
אנחל: בגלל אימא שלה , אלבה אני תקוע בלי כסף ובלי רכוש.
פעם הייתי משהו גדול בעולם , אבל היום אני מרושש שאין לי טיפת הון ברשותי כדי לקנות את כל מה שאני זקוק לו.
ניקולס: אתה לא מסכן, תפסיק לעשות ממך כזה חלש.
אנחל: תתרחק מרפאלה , בבקשה תעשה כל מה שאני מבקש כי זה רק לטובתך.
ניקולס: אני לא מתרחק ממנה, אני לא עושה את מה שאתה מבקש. אבא בבקשה, תני לי לחיות את החיים כפי שאני רוצה ומייחל אליהם . תקבל את רפאלה או לא , אני אברח איתה רחוק כדי שנוכל להתחתן.
אנחל: על גופתי המתה, שום לא יקרה כמו שאתה רוצה. אני לא מקבל את רפאלה, אתה תתחתן עם ללין כמו שקבעתם וזהו..
ניקולס: אמרתי את זה ואומר שוב אני לא מתחתן עם ללין בגלל שגמרנו. מתי תבין שלא נועדנו להיות ביחד?
אנחל: מהיום אתה חוזר אליה, בבקשה תחייג את המספר הנייד של ללין. חכה כמה דקות על הקו..
ניקולס: אבא, אני רוצה..
אנחל: "אין" מה שאתה רוצה. רפאלה שייכת לנחלת העבר. תאמין לי שאתה תודה לי שהצלתי לך את החיים מלהיות עם בת של משרתת.
ניקולס: רפאלה היא האישה איתה אני רוצה להקים משפחה , אני אוהב אותה והיא…
אנחל: אתה מוכרח לשכוח ממנה כדי שתוכל להתחתן עם ללין.
ניקולס: אני יכול להתחתן עם כל אישה שתבחר מבין הרשימה , לא רק ללין.
אנחל: אתה מתחתן איתה כמו שקבענו.
ניקולס: למה אתה מכריח אותי להתחתן עם ללין?
אנחל: אין אישה יותר טובה ממנה.
ניקולס: אפילו אם אני לא מרגיש אותו הדבר כלפיה?
אנחל: אתה צריך להתחתן עם מישהי שיודעת להחזיק גברים קצר. זה מה שאתה זקוק לו.
ניקולס: היי ללין, אני מתקשר כדי שנחזור לדבר על החתונה שלנו.
ללין: אני בצרפת כרגע. כשאחזור , נסדיר את העניינים בינינו. אכפת לך שאני אחזור אלייך בדקות הקרובות.
ניקולס: בסדר גמור, נשיקות. תהני בצרפת ושיהיה לך כיף.
אנחל: נו, דיברת עם ללין?
מה היא אמרה לך?
ניקולס: ללין אמרה שהיא כרגע בצרפת , שהיא תחזור משם נסדיר את העניינים ואז נתחתן.
אנחל: יופי , טוב מאוד.
ניקולס: אתה מודע לכך שאתה גורם לי לוותר על מי שתהיה אהבת חיי , אני עוד לא הפסקתי לאהוב אותה אף פעם.
למה אתה עושה דבר כזה? זה גורם לך סיפוק לראות את בנך סובל?
אנחל: זה נותן לי סיפוק שאתה מתחתן עם מישהי שהייתה האהבה הראשונה שלך , אין אבא יותר מאושר ממני.
ניקולס: אז אתה חושב שארמה את ללין ואגיד לה להתחתן איתי למרות שאני מרגיש משהו חזק לרפאלה?
אין לך מושג עד כמה אתה שוגה בכך שאתה מכריח אותי להתחתן עם מישהי שלא רק שאני שונא אותה. היא גם שכבה עם אלף גברים אחרים בזמן שהיא הייתה איתי.
אנחל: אז מה?
אי אפשר לתקן את מה שנעשה בעבר?
תתחתן עם ללין, זאת עובדה מוגמרת מבחינתך.
-ללין , צרפת –
ללין: איך אני יכולה להיכנס להיריון כדי ללכוד את החבר שלי בחזרה אליי?
הרופא: כל מה שאת צריכה זה למלא את הבטן בכרית כדי לגרום להאמין שה"תינוק" הזה באמת שלו.
ללין: איך הדבר הזה עובד?
הרופא: תתקשרי אליו. אל החבר הזה לשעבר שלך.
ללין: שלום , ניקולס. חזרתי אותך בשביל לבשר לך שיש לי משהו ענק לבשר לך.
ניקולס: תקצרי את ההקדמות, אין צורך בהן. תאמרי לי במה מדובר .
ללין: ניקו, אני מחכה לתינוק ממך. אני בהיריון.
האין זה בשורות טובות?
ניקולס: זה באמת ככה?
ללין: כן , אתה נשמע עצוב , קרה משהו?
ניקולס: אני ממש בשוק. מתי הפעם האחרונה שבה היינו ביחד?
ללין: לפני שבועיים, יש לי איחור של שלושה שבועות.
אני בהיריון , אתה מאמין?
לא רצית תינוק ממני?
אז עכשיו יהיה לך.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך