רפאלה פרק 2

The angel of love13 27/02/2020 453 צפיות אין תגובות

רפאלה: אימא , גם הרופאים טועים. מאיפה את מחליטה על דעת עצמך אם את חיה או מתה. איפה זה כתוב.
אלבה : את רופאה בעצמך. למה את חושבת שקל לוותר על עובדת חרוצה שכמוך? כמובן שלא! הם לא יודעים איזה ידיי זהב יש לך ואיך את מרפאה אנשים.
רפאלה: אני מוותרת על החלום להיות רופאה רק בשבילך. אני לא מתכוונת להתחיל לבלות , מעכשיו אני אהיה פה כדי לטפל בך.
אלבה: אני לא רוצה שתוותרי על החלומות שלך , רק בגלל שאני חולה , את מכריחה את עצמך להישאר לידי ולא להיות בבית החולים , היכן שאנשים זקוקים נואשות לעזרתך.
רפאלה: האדם היחידי שאני רואה עכשיו זאת את, בבית החולים יצטרכו להתרגל לעובדה שהתחלתי לדאוג לך.
אלבה : ואם משהו יקרה לי?
רפאלה: כל עוד אני נמצאת לא יאונה לך שום דבר רע.
אלבה : זה מה שאת חושבת , אבל אני אוטו אוטו מתה – חיה. מה תעשי כשלא אהיה כאן?
רפאלה: תפסיקי לדבר ככה , אחד אני אטפל בך טוב , שתיים די כבר לחשוב על המוות, שלוש מי הבטיח לך שזה מה שיקרה איתך בסוף.
אלבה: הרופאים שטיפלו במקרה שלי , אמרו שממילא אני לא אאריך הרבה שנים. חיים שלי , אם את חושבת שהרופאים טועים , אז הטעות היא אצלך. אני יודעת לדאוג לעצמי , אני מבינה היטב למה שאני זקוקה.
רפאלה , נראה לי שכדאי שתחשבי טוב מה תעשי עם החיים שלך אחרי שאלך.
רפאלה: אני לא רוצה להמשיך לשמוע את מה שאת אומרת. אין מקום לדאגה.
אלבה : אל תהיי בטוחה כל כך , בתי. החיים הם קצרים וצריך לדעת למצות אותם עד הסוף.
רפאלה : אני בטוחה שתבריאי .
אלבה : הלוואי והייתי יכולה להאמין לדברייך. אבל האמת שאני ממש חוששת.
רפאלה : למה את חוששת?
אלבה: מה שיקרה אחרי שאמות , מה יהיה איתך.
רפאלה: מה זאת אומרת? אימא , אני לא יודעת מה לעשות כדי שתביני שאני לא רוצה לשמוע אותך מדברת עוד על המוות. בסוף אחשוב שאת לא לוקחת אותי ברצינות.
אלבה: כל מה שאני חושבת עליו זה רק מוות.
הייתי רוצה שתיקחי את עצמך בידיים ולעולם לא תוותרי על אף אחד מהחלומות שלך. ביום שאלך רק שאדע שאת מסודרת עם עבודה שאותה את לא מפסיקה באמצע .
בכל דבר יש קשיים. כלל חשוב שאני רוצה שתיקחי איתך שלא תרימי ידיים בקלות כי את חושבת שלאנשים מסביבך יש חיים מושלמים.
רפאלה: אימא , בבקשה ממך..
אלבה: אני רוצה שתביני משהו אחד , לא היה לי טוב בחיים אבל אף פעם לא הפסקתי שום עבודה באמצע. כשנולדת הבאת לי לתוך חיי המון אושר ושמחה.
נכון שלא הייתי אימא המושלמת בעבורך , אני רוצה שישארו אצלך זיכרונות טובים שאותם תיקחי לכל מקום חדש אליו את הולכת בדרך למימוש חלומותיך.
רפאלה: אימא , את מדברת כאילו הפרידה ממך קרובה יותר מתמיד.
אלבה: כי אני הולכת למות ממש בדקות הקרובות.
אני רוצה לתת לך משהו שסבתא שלך ענדה והשרשרת של סבתא ממשיכה דרכך. הייתי רוצה שזה יהיה עלייך.
רפאלה: אני לא יכולה לקבל את זה ממך. זו שרשרת.
אלבה : מתוקה שלי , אני רוצה שתשמרי אותה אצלך. כדאי שתשימי אותה במקום נסתר ושאף לא יגזול ממך את השרשרת שאני נותנת לך עכשיו.
רפאלה: אימא אימא אימא! את לא יכולה ללכת , אני לא רוצה שתמותי. הבטחתי שאטפל בך עכשיו. את לא יכולה למות.
אלבה: ששש.. מלאך שלי. תדעי שאני אוהב אותך תמיד ואשמור עלייך מלמעלה. את הדבר הכי טוב שהחיים העניקו עבורי.

-לאחר מספר חודשים אחרי-
כבר עברו שישה חודשים מאז שאלבה , אימה של רפאלה מתה מהמחלה .
היא לא הצליחה להתגבר על מותה של אלבה.
היא חשבה שהיא יכולה לשמור עליה ולרפא אותה מהמחלה הארורה הזאת.
בצער רב רפאלה הייתה צריכה למכור את הבית שעד עתה התגוררה עם אמה החולה.
לא היה לה לאן ללכת , לאן היא תפנה עכשיו כשהיא לבדה בעולם.
נטליה עזרה לה בסידורים של ההלוויה של אלבה , היא הייתה לצדה בשבועות האחרונים של האבל הכבד שנחת עליה פתאום.
היא ידעה שאסור להותיר מאחוריה את החלום להיות רופאה , אבל היא לא יכלה להפסיק לעבוד. הרי היא נתנה מילה לאימא שלה שלא משנה אלו קשיים יעלו בה לאחר שהיא מתה , היא הרגישה שלחזור לבית חולים מהר מדי מהצפוי.
נטליה: רפאלה , את צריכה להיות חזקה כי אחרי הכול החיים ממשיכים. אני לא אומרת לך שתשכחי את מה שקרה לאימא שלך.
רפאלה: אני לא יכולה. אני חייבת לקחת פסק זמן בשביל להבין איפה אני ומה אני בחיים האלה. מותה של אימי גרם לי להבחין שאני צריכה לקחת החלטות כמו לעזוב את בית החולים.
נטליה: את מוכרחה להתעשת .
אני מכירה אותך המון שנים. את לא יכולה לסגת אחורה בגלל שאת מפחדת.
אני מבינה שאחרי שאימא שלך מתה , את לא יכולה להתחיל לעבוד ישר מיד אחרי האבל.
אבל היי , יש פה אנשים חולים שזקוקים לך.
רפאלה: נטי , אני לא מסוגלת. המון מחשבות רצות לי בראש . אני לא אהיה יכולה לטפל באנשים כאשר כול כולי מרוכזת בעצבות בגלל שאימא שלי מתה.
נטליה: זה החיים שלך . לא שלי. את רוצה להתפטר. תעשי את זה בעצמך.
רפאלה: מה פתאום להתפטר ? החלום שלי היה להיות רופאה.
נטליה: אז מה את מחליטה?
רפאלה: שאני לוקחת את החיים בידיים שלי ואני לא הולכת להתפטר בזמן הקרוב.
נטליה: זאת הרפאלה שאני מכירה!

https://youtu.be/boTs0P9uLO0


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך