רפאלה פרק 3

The angel of love13 01/03/2020 435 צפיות אין תגובות

רפאלה ונטליה ישבו אחת מול השנייה , רפאלה שקעה במחשבות על אמה המנוחה , אלבה.
רפאלה: איך שהזמן עובר מהר.
נטליה: אני שמחה שהתעשתת, בסופו של דבר לא התפטרת.
רפאלה : אני לא יכולה לחשוב על להנות ביחד איתך בזמן שאימא שלי איננה.
נטליה: אימא שלך כבר לא פה , הגיע הזמן שתתחילי להגשים את עצמך ,לא?
רפאלה: הייתי רוצה שהיא תהיה ממש קרובה אליי , כאן לידי.
נטליה: הייתי מציעה לך לחשב מסלול מחדש. אם את רוצה להיות בבית החולים , שוב. אני אומרת את זה כחברה. כי לא הייתי רוצה לראות אותך מוותרת כל כך בקלות.
רפאלה: מה אעשה?
נטליה: את שואלת אותי? תתחילי לעשות משהו במקום לשבת כמו גולם במקום.
רפאלה: אם את אומרת זאת , תגידי , כדאי להמשיך את עבודתי בבית החולים?
נטליה: ברור שכן , את מוכרחה להמשיך . אחרי הכול , אני חושבת שאם אימא שלך הייתה עכשיו איתנו . היא הייתה מאוד גאה בך אם היא הייתה רואה שאת ממשיכה למרות הקשיים.
רפאלה: את באמת חושבת ככה?
נטליה: את שואלת כאילו נפגשנו אתמול.
אם לא הייתי החברה הכי טובה שלך , אז ייתכן שמעולם לא היינו מכירות.
רפאלה: בטח שאנחנו מכירות. את החברה הכי טובה שלי בעולם העולמי.
אני צריכה להתחיל לעבוד, בטח חושבים שלא באתי. תתקדמי אחריי. אני חייבת ללכת.
נטליה: אני אוהבת אותך יא מכוערת אחת.
רפאלה: גם אני , משוגעת.
ג'ורג': סוף סוף רואים אותך , התגעגענו אלייך ממש.
רפאלה: גם אני . אבל לא היה קל בשבילי. כי אימא שלי מתה והשאירה אותי פה לבד בעולם.
ג'ורג': אז קחי את הזמן . אבל טוב שאת כאן.
רפאלה: מי כאן חוץ ממני?
ג'ורג': רק את ואני. איפה נטליה דרך אגב?
רפאלה: היא אמרה שהיא תבוא , בינתיים אמשיך ישר למחלקה.
ג'ורג': אתקשר אליה. יכול להיות שהיא בקפיטריה.
רפאלה: היא תגיע. יש לי סבלנות מברזל. אימא שלי לא הייתה רוצה שאפסיק לעבוד.
ג'ורג': תשמעי משהו,אימא שלך הייתה חזקה. את צריכה להמשיך הלאה. דברים קורים בכל מקרה , כל מה שאני יכול להגיד לך שאני מאחל שתתגברי על מות אמך ותאספי כוחות כי תצטרכי אותם בהמשך.
רפאלה: אני יודעת. אין לי כרגע מושג מאיפה אני משיגה את הכוחות כדי להמשיך הלאה בחיי.
ג'ורג': בבוא היום את תמצאי אותם. כי אם לא , איך תמשיכי את חייך?
רפאלה: אתה צודק בהחלט.
ג'ורג': אני מכיר אותך לא מהיום , אלא מהרגע שבו נכנסת לבית החולים, הטוב לב שלך , הנתינה והאור שיש בך חדרו לליבי. אני חש לך חיבה כאילו אני מרגיש שאת הבת שלי.
רפאלה: תודה , אני לא זקוקה ליחס מיוחד. אני כמו כולם, אין לי חשק להרגיש מיוחדת , שונה מכל אחד אחר.
ג'ורג': כשתמצאי את הבחור שידע להעריך את כל הדברים המיוחדים והנהדרים שיש בך. הוא יזכה בך. כי בית החולים זכה ברופאה שכמותך. לא צריך כרטיס כדי להרגיש מיליונרים כאילו מדובר בזכייה יחידנית במפעל הפיס.
-שישה חודשים אחורה-
רפאלה: אפשר לדעת מה יש במעטפה הזאת?
הנוטריון: את לא סקרנית לראות כמה כסף אימא שלך נתנה לך בירושה.
רפאלה: נו, תגיד! אני כבר מתה מרוב מתח.
הנוטריון: אלבה טלז השאירה לך מעל לחמישה מיליון שקלים. רפאלה , וגם היא השאירה את הבית לאחר מותה.
רפאלה: אני עוד לא מאמינה. אמרו לי שהחשבון שלה נסגר . תגיד שוב.
הנוטריון : אפשר להגיד שאת מיליונרית. תרשי לי לברך אותך.
רפאלה: זה לא יכול להיות נכון.
זה הסכום שהיא בחרה להשאיר לי?
הנוטריון : סיימנו . את משוחררת ללכת לאן שתרצי. המון מזל טוב ובהצלחה בהמשך דרכך.
רפאלה התעלפה במקום , היא לא יכלה להאמין שהסכום הכסף הוא כל כך גדול , ושאימה נתנה לה את הבחירה להישאר בסוף עם הבית שהיא התגוררה עימה לפני שמתה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך