רציתי לדעת שאת שלי – פרק 12

31/05/2016 892 צפיות תגובה אחת

פרק 12

*** מנקודת מבט של נועם***

אריאל נכנסה להתקלח התיישבתי במרפסת הסתכלתי על הבריכה ונכנסתי להודעות לבדוק מי שלח הודעה.

מספר לא ידוע:"היי בוניטה" אני:" מי זה?" מספר לא ידוע:"כבר את לא זוכרת? "אני:" לא, מי זה?" מספר לא ידוע:"" המוכר מהגלידה" רשם וואט דה פאק?! אני:" היי" אני:" איך יש לך את המספר שלי?! מאיפה הוא השיג את המספר שלי לא נתתי לו אותו מספר לא ידוע:" לא רצית להביא לי את המספר אז השגתי לבד" אני:"כל הכבוד לך וברשותך אפשר לדעת איך השגת לבד?" מספר לא ידוע:"יש לי את המקורות שלי אני:"יפה לך" מספר לא ידוע:"אז מה הולך?" נכנסתי להודעה שיראה שראיתי אך לא עניתי לו , ואני לא אענה לו עד שהוא לא יגיד לי מאיפה הוא השיג את המספר שלי מספר לא ידוע:"את רואה ומסננת" אני: "בקצה הזה אתה לא רק לא תקבל תשובה אלה גם תהיה חסום" מספר לא ידוע:"מה עשיתי?" אני:"מאיפה יש לך את המספר שלי?" מספר לא ידוע:" טוב פחדנית אל תדאגי אני לא עוקב אחריך או משהו " אני:"אז?" מספר לא ידוע:"חברה שלך הביאה לי " אני:"איזה חברה?" מספר לא ידוע:"זאת שהייתה איתך " אני:"אריאל?" אם היא הביאה לו את המספר אני אהרוג אותה" מספר לא ידוע:"אריאל, איך שלא קוראים לה " מספר לא ידוע:"דווקא חמודה היא" מספר לא ידוע:"אבל את יותר" אני:"תודה" מספר לא ידוע:"אז?.." מספר לא ידוע:"איך קוראים לך?" אני:"נועם, לך?" מספר לא ידוע:"רותם" אני:"שם יפה" כתבתי אני בהלם! מה רותם?! אני:"רגע והשם משפחה?" מספר לא ידוע:"אלקיים" מספר לא ידוע:"רותם אלקיים" יופי רותם אלקיים רותם אוחיון עוד שנייה ואני משנה את השם לרותם. מספר לא ידוע:"שלך?" אני:"בוזגלו" אני:"נועם בוזגלו" מספר לא ידוע:"יופי אז תאשרי באינסטה" אני:"חח אוקי" מספר לא ידוע:"וגם בפייס " אני:"סבבה" מספר לא ידוע:"מאיפה את?" אני:" אשקלון" אני:"אתה מפה בטח" מספר לא ידוע:"האמת היא שלא אני גר די קרוב אלייך" אני:"באמת? איפה ?" מספר לא ידוע:" אשדוד" אני:"אז איך אתה עובד בגלידה פה ?" מספר לא ידוע:"אני עברתי לפה לא מזמן לעבוד רציתי להתרחק ממשהו שקרה לי בעיר אז פשוט באתי לפה למקום הכי רחוק שיכלתי ללכת אליו. אני:"הא הבנתי" שלחתי ובדיוק אריאל יצאה מהאמבטיה כבר אמרתי שיקח לה שעה להתארגן?! " אני מוכנה" אמרה" " תודה באמת, יאללה בואי" אמרתי אני:"אממ תקשיב חברה שלי בדיוק באה ואני הולכת איתה" "מספר לא ידוע:"תהני" מספר לא ידוע:"נדבר?" שאל טוב הוא חמוד אני:"תודה וכן" עניתי והתנתקתי מהווצאפ.

לקחתי את הכרטיס , את הארנק הטלפון עליי ויצאתי מהחדר.

" נו, מה היה?" שאלה


תגובות (1)

איזה מושלם???????? המשךךךך

01/06/2016 23:23
77 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך