2 תגובות

רציתי לדעת שאת שלי פרק 17 חלק א' מרתון

09/06/2016 824 צפיות 2 תגובות
2 תגובות

"אפשר מים?" ביקשתי מהברמן. כן בסוף שכנעתי את נתי שיקח ונו, והוא כמובן לא יכל להגיד לי לא, אני מתה עליו, הוא האח הכי טוב שאפשר לבקש. כמובן שזה שהוא הסכים לנו לבוא לא אומר שזה הולך להיות קל כי הוא כמבן הביא לנו רשימה של דברים שאסור לנו לעשות כך שכמות הדברים שמותר לנו לעשות קטנה יותר והם לשבת ליד הבר ולדבר רק עם נתי בן אל או רותם. רותם? רותם בא לקחת אותי כמובן שיר נתי לקח אותו לשיחה ואחרי השיחה? הם נהכו לחברים אז אין לי בעיה. "ברור מהממת" אמר והושיט לי כוס מים. "הרגשתי נגיעות בכתפיי בדיוק שהרמתי את הכוב ובאתי לשתות מהמים. הסתובבתי אחורה, זה היה רותם "מה זה?" שאל "מים, מה זה יכול להיות?" שאלתי אותו "לא יודע אבל ראית שהוא שם לך בזה רק מים ולא הוסיף לך לזה עוד דברים?" שאל והנהנתי בראשי לשלילה. הוא לקח את המים מידי וביקש מהברמן מים חדשים, הוא הגיש לי את הכוס ושתיתי ממנו, הגרון שלי היה כל כך יבש. "את רוצה לבוא לרקוד?" שאל "כן למה לא?" עניתי קמתי והו הושיט לי את ידו. הלכנו לרחבת הריקודים והתחלנו לרקוד. ידיו הונחו על מותני וידיי על כתפו, לאחר כמה דקות שרקדנו הנחתי את ראשי בחזה שלו והמשכנו לנוע בקצב המוסיקה שאנחנו ככה מחובקים וראשי בין החזה שלו, האמתי שכאב לי ממש הראש אז פשוט הנחתי את ראשי עליו. לאט לאט התחלתי להרגיש שכאב הראש עובר והרמתי את ראשי מבין חזהו וראיתי .. שוב.. ילד שדומה לרותם אוחיון. "את הוזה" הקול בראשי הדהד וקול אחר אומר לי "זה הוא" כאב הראש חזר לי והרגשתי שהוא הולך להתפוצץ. "את בסדר?" שאל אותי רותם. "כואב לי הראש" אמרתי והוא הידק את אחיתו בגופי. "את חיוורת בואי נשב" אמר והתקדם איתי לאט לאט לכיוון הספות שהיו. התיישבנו בספה והוא חיבק אותי. "איך את?,את מרגישה יותר טוב?,הכאב ראש עבר, או לא?,את רוצה מים?" הציף אותי בשאלות והכאב ראש לא עבר "כן, אתה יכול לביא לי בבקשה?" שאלתי אותו "כן אבל את לא זזה מפה ואת לא נותנת לאף אחד להתקרב אלייך אני הולך להביא לך , בסדר?" אמר "כן" "את מבטיחה?" שאל מבוודא שאני לא אתן שיתקרבו אליי, הנהנתי בראשי והוא הל. המחשבה היחידה שהדהדה בראשי הייתה אם זה רותם אוחיון. הנער שכל כך דמה לו עבר מולי.אני חייבת לבדוק אם זה הוא! קמתי מהספות וכאב הראש הכה אותי שוב, החזקתי בשולחן כדי לא ליפול והתחלתי להתקדם לאט לאט לכיוונו, נעזרתי בחפצים שהיו מסביבי כדי לא ליפול וראיתי אותו נעמד על עמדת בר קטנה שהייתה לי הספות. התקדמי בזהירות ונעמדתי במרחק קצר ממנו. ראיתי מישהי שנצמדת אליו וותו מתחיל להתנשק איתה. זה הוא! אבל יכול להיות שאני מדמיינת. גל של כאב התקיף אותי והכה בחזה שלי. אני ל מכירה אותו בכלל, אם זה הוא, אבל למה זה כואב לי כל כך. העניים שלי הוצפו בדמעות מלוחות.
***
"נועם, למה קמת?" רותם בא ותפס אותי "את בוכה הכל בסדר?, עשו לך משהו?" "לא, אני הולכת למלון" אמרתי בשקר. אני לא הולכת לשום מלון. אני הולכת לראות אותו. "תשתי קודם" אמר והושיט לי כוס מים. שתיתי מהמים. "יש לך עם מי לחזור, או שאני אחיר אותך?" "יש מי שיחזיר אותי" שוב שיקרתי "בטוח?, אני לא מוכן שתחזרי לבד בטח ובטח שלא במצבך!" אמר באיום "אל תדאג אני לא חוזרת לבד" פה לא שיקרתי כאילו אולי ן קצת זה שקר לבן כי אני לא באמת חוזרת. "אוקי בואי אני אלווה אותך לבחוץ" אמר והושיט לי את ידו. "לא זה בסדר, אני אבקש מאריאל אני רוצה לדבר איתה גם לפני" אמרתי. "אוקיי… אז בואי לאריאל" החזקתי את דו והתחלנו ללכת לכיוונה. "רופיפההההה" צעקה לי ובקושי יכולתי לשמוע את קולה מהרעש שהיה . "קופיפה אני רוצה לדבר איתך את יכולה לבוא איתי לבחוץ?" שאלתי אותה. "כן ברור ענתה והתקדמנו למחוץ למועדון. לא נעים לי להוציא אותה היא הייתה בדיוק בריקוד עם בן אל ודי היה נראה שהעניינים שם חמים. "מה קרה?"שאלה "רקדתי עם רותם ואז ראיתי מישהו שדומה לרותם אוחיון,ואז לא הרגשתי כל כך טוב אז רותם לקח אותי לספות, ביקשתי ממנו מים והוא הלך להביא לי בזמן הזה הנער הזה שדומה לרותם עבר לידי קמתי מהספה והתקדמתי לכיוונו ואז ראיתי אותו מתנשק עם מישהי והולך איתה לכיוון השירותים, רותם השני חזר והתיישב איתי בספה ושירתי לו שאני הולכת למלון, אני רוצה ללכת לבדוק אם הנער ההוא זה באמת רותם" הסברתי לה את המצב. "אוקי?… , אז בעצם רותם חושב שאת הולכת למלון ואת בעצם הולכת לרותם אוחיון?"חצי ספק שאלה חצי ספק אמרה "כ" אמרתי והכאב ראש שוב הציף אותי. "את בסדר?" שאלה "כן" עניתי "אני צריכה שתחפי עליי ותגידי שהלכת איתי למלון ושחזרת או שתמציאי להם תירוץ שהכל טוב וחרתי למלון לישון" הוספתי "אוקי, עליי", "אבל את לא הולכת אליו לבד. "אני בסדר באמת הכל טוב תסמכי עליי" אמרתי לה מנסה להראות ת ההפך ממצבי, "את יודעת שאני לא אוותר לך" אמרה "אוקי אז תלווי אותי עד לשירותים נראה אותו ואחרי זה את מאירה אותי לבד, אוקי?" אמרתי בהצבת עובדה. "אוקי" אמרה והרימה את ידה כחפה מפשע. "בואי" אמרתי והלכנו לשירותים במטרה לבדוק מי זה הנער הזה.


תגובות (2)

מושלם!! תמשיכייי !!!

10/06/2016 02:20

ואווו תמשיכייי

10/06/2016 12:16
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך