רציתי לדעת שאת שלי פרק 23

28/07/2016 800 צפיות 2 תגובות

פרק 23
"אהלן" רז צרח איך שנכנסתי "אלללהההה מי באה בסוף" זיו צעק אחרי רז "אללה מי זאת" מור צעק אחרי זו. מה קרה כולה אני. האמתי התרגשתי כאילו זה ממש כיף שככה מקבלים אותך ואת מרגישה אהובה ומקובלת, גם אם!
"אל תבכי, הוא לא שווה את זה" אריאל חיבקה אותי.

זה רק בחבו שלך. "תרגעו כולה אני" אמרתי וחיבקתי את מור זיו ורז. "תרגעו זו רק נועם" רז צרח מחכה אותי וכולם צחקו. "בואנה ימטומטם אתה התחלת אם זה" מור צעק לו בחזרה.
צחקתי כמו מטומטמת טוב הטמטום שלו הורג, הרגשתי כאילו מסתכלים עליי הרמתי ת מבטי וראיתי אותו. את רותם. מסתכל עליי. בוחן אותי. היה לו מבט עצבני בעיניים. הוא עמד שם כל כך חתיך עם מכנס אדום וגופייה רחבה שהבליטה לו את השרירים שביד, אני אוהבת שהכל אצלו ממש עדין ולא מוגזם. הוא החזיק בידו משקה אדום שבתוכו היו את המטריות החמודו האלה ולימון. בטח אלכוהול. החיוך ירד לי מהפנים איך שראיתי אותו.
במשך כל החודש הזה לא דיברנו, ערבנו אחד ליד השנייה בבית ספר כמו שני אנשים שלא מכירים אחת את השני, כאילו אף פעם לא דיברנו, כאילו מעולם לא הכרנו, כאילו הוא לא נישק אותי.

הרגשתי את הדמעות בעיני ששרפו, השפלתי את מבטי לריצפה, זה לא נעים. "את בסדר?" רז צעק לי באוזן והבהיל אותי, קפצתי זה היה מבהיל. "מטומטם הבהלת אותי" צרחתי עליו והתחלתי להרביץ לו ביד. הוא התחיל לרוץ ואני אחריו מנסה לתפוס אותו.
הסתכלתי לכיוון רותם, ראיתי שהוא מסתכל , שכאב בעיניו? הוא כל כך מתוסבך אני אף פעם לא מבינה מה הוא חושב, או מרגיש. חזרתי להסתכל על רואה לאן הוא רץ, ממשיכה לרדוף אחריו. ראיתי שהוא ממשיך לכיוון של רותם. לא! רק לא לשם! רצתי אחריו נמצאת סנטימטר מרותם, באתי לעבור אותו אך הוא זז, נעמד מולי חוסם לי את הדרך בכוונה, מה עובר עליו. זזתי לצד השני והוא אחריי חוסם לי את הדרך. שיעוף! "זוז" אמרתי ובאתי להמשיך אך נתקלתי בו בכתף. "אחח" יבבתי כאב חלה יצאה מפי. הוא זז ופצה את פיו בא לדבר איתי "תזהרי שלא יקרה לך מה שקרה לך במסיבה הקודמת שההית, לא בטוצ שהפעם אני יהיה מפוקס כמו פעשעברה ואם כן הפעם בטוח שאני לא אפספס זיון טוב בשבילך" אמר עוקץ אותי. המשכתי מתעלמת ממנו כאילו הוא לא אמר כלום וחזרתי לרדוף אחרי רז שכבר חזר לאריאל והבנים. נעמדתי לידם מתנשפת. "חכה חכה זה עוד לא נגמר" אמרי מרימה אצבע לכיוון רז והוא הרים את ידיו כחף מפשע. אז הוא כן זוכר מה היה?, רגע הוא זוכר הכל?

***
הורדתי מעליי את המכנס, לאט נוגעת בחולצה באה להוריד אותה, אולי עדיף שלא? "תורידי כבר" אריאל צרחה. אוקי.. פשטתי את החולצה מתביישת. "יאללה בואי למים" מור צעק ודחף אותי לכיוון הבריכה. רז וזיו הסתומים קפצו למים והשפריצו עליי מים.
"יאללה כנסי" רז צעק והניד את ראשו לצדדים מעיף מים משערו. נעמדתי לבריכה מתקרבת. "בואי כבר" אמר והושיט לי יד. ירדתי לאט במדרגות מתרגלת לאט לאט למים הקפואים. פתאום הרגשתי ידיים על המותניים שלי ואחרי שניות את כל גופי במים. חבל על החיים שלו. "יואו רז, אתה כל כך מת היום!!" צעקתי כשעליתי. ראיתי את אריאל בצד נשפכת מצחוק. "מה מצחיק?" שאלתי אותה וצחקתי בעצמי.
"ליאור ירין וטלייה לא באות?" זיו שאל לפתע. "הן יבואו יותר מאוחר" עניתי. הן הלכו לאיזה הוא מקום לא בדיוק הבנתי לאן.

יצאתי מהמים, עוטפת את גופי במגבת לבנה. הלכת לאריאל שיצאה מהמים לפני כמה דקות, פרסתי את השמיכה על מיטת השיזוף מוציאה מהתיק משקפי שמש, כובע ושמן שיזוף. נשכבתי על המיטה שמה את הכובע והמשקפי שמש, מתחילה למרוח את השמן על גופי. הצבע גוף שלי שחום אך עדיין אני אוהבת להשתזף, זה עושה לי עור יפה יותר.
"קופיפה, את יכולה למרוח לי בגב?" אמרתי מושיטה לה את השמן שיזוף. "ברור" היא לקחה מידי את השמן, סובבתי לה את גבי והיא התחילה למרוח לי. "מה זה היה ההתקלות הזאת שלו?" שאלה, ידעתי שזה הולך לבוא. "לא יודעת" אמרתי מרגישה את ליבי נצבט.
"הוא דפוק" אמרתי. "אל תתיחסי למה שהוא עושה" אמרה. "אני לא מאמינה הוא נישק אותי, ואני מתחילה להרגיש אליו דברים, שאף פעם לא הרגשתי, אני לא מבינה מה קורה לי" אמרתי מסתובבת אלייה. "את מתחילה להתאהב בו" אמרה מסתכלת עליי. "אז איך את מסבירה את ל ההרגשות והתחושות שלי לפני שהכרתי אותו, מה הייתי מאוהבת בבן אדם לפני שהכרתי אותו?


תגובות (2)

אאאאהההה מושלםםםם

28/07/2016 22:33

פאקקק זה מושלםםם !!! תמשיכי דחוףף

31/07/2016 03:37
16 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך