היי אהובים שלי לקח לי זמן לעלות פרק הייתי חייבת להתכונן למבחן חשוב אשתדל לעלות עוד פרק לקראת שבת 2 תגובות ממשיכה

רציתי לדעת שאת שלי – פרק 3

04/05/2016 1447 צפיות 2 תגובות
היי אהובים שלי לקח לי זמן לעלות פרק הייתי חייבת להתכונן למבחן חשוב אשתדל לעלות עוד פרק לקראת שבת 2 תגובות ממשיכה

** פרק 3:***

*** כעבור שבוע וחצי***
" בנות תקשיבו, בעוד יומיים ביום חמישי יש מסיבה של השכבה שלנו ושל י' אנחנו הולכות!" הודיעה ירין. עבר שבוע וחצי מתחילת הלימודים. רזיאל לא כזה נורא כמו שחשבתי כן בימים הראשונים של תחילת הלימודים לא התחברתי איתו אבל היה פעמים שהיה לי קשה ורזיאל הוכיח את עצמו בהתנהגות הטובה שלו והדאגה ואני חושבת שסתם נפלתי עליו, בטח אתם שואלים מה לגבי הילד ההוא? אז את הילד ההוא ראיתי עוד כמה פעמים הוא בכיתה י' וכל פעם שראיתי אותו הרגשת הרגשה מוזרה כל הגוף שלי השתתק אני ל אמגזימה הגוף שלי השתתק הוא כל כך חתיך וכל פעם ראיתי אותו נדלקתי עליו מחש מעבר לזה לא היה איתו כלום. ירין היא חברה טובה שלי, יש לנו מעין חבורה כזאת של 4 בנות אני אריאל ירין וליאור. כמובן שאריאל ואני כמו אחיות והיא החברה הכי טובה שלי אבל בכללי בהפסקות וביציאו של כמה בנות זה החבו הזאת.
עברו יומיים היום המסיבה, אין לי כל כך ברירה אלה ללכת כי ירין קבעה לכולן שאנחנו הולכות. מחר אין בית ספר בגלל המסיבה אז אנחנו בטח נחזור מאוחר, אני אעלה לישון ואקום שעה לפני כדי להתארגן. כיוונתי את השעון מעורר שלי לשבע נכנסתי לאינסטגרם כדי לעייף את העיניים ונירדמתי יחסית מהר.
השעון מעורר צלצל. השעה שבע , קמתי מהמיטה , התחלתי להתארגן עמדתי מול הארון בגדים ולא ידעתי מה ללבוש.
לאחר חצי שעה שבהיתי בארון אריאל התקשרה
*"אהלן קופיפה חצי שעה את מוכנה?" שאלה
"אוף קופיפה אני כבר חצי שעה שאני עומדת מול הארון ואני לא יודעת מה ללבוש " רטנתי בעצבים אני לא אוהבת את איך שהבגדים יושבים עליי.
" תרגעי הכל טוב, תשימי את החצאית הפרחונית הצמודה שקנינו ביחד מ h&- עם גופייה כחולה ונעלי העקב הכחולות שלך" אמרה
"גאון שלי את, מה הייתי עושה בלעדייך ?!" אמרתי אין אין אני מאוהבת בילדה הזאת לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיה.
" אני לא יודעת מה היית עושה בלעדיי, יאללה תתארגני חצי שעה אני אצלך ביי יפה שלי" אמרה וניתקה.
*** "תרדי אני למטה"*** קיבלתי הודעה מאריאל.
*** "יורדת"*** שלחתי לה, הוצאתי את הטלפון מהמטען הצטלמתי מול המראה וירדתי למטה.
" יפה שלי מה זה היופי הזה?! אני מתה!" צרחה וקפצה עליי.
" את מדברת מה אני צריכה להגיד יא כוסית ,מושלמת שלי!! אין דברים כאלה " החמאתי לה היא הייתה לבושה בחצאית צהובה גופייה שחורה ונעלי עקב לא גבוהות כל כך שחורות, הלוואי עליי גוף כמו שלה היא רזה בצורה יפה ולא מוגזמת יש לה כל ה שצריך חזה וישבן מחוטב קיצור היא מהממת!
נכנסנו למועדון והלכנו לבנות ברקע איזה ילד שר וואי יש לו קול מעניין מי זה חשבתי לעצמי, "איזה קול מושלם, מי זה שר?" שאלתי את הבנות.
" איזה ילד מכיתה י' " ליאור ענתה. ליאור היא ילדה מהכיתה שלי והיא חברה טובה שלי.
"אריאל?" קראתי לה אך היא לא ענתה , " אריאל?" קראתי לה קצת יותר חזק כנראה היא לא שמעה אותי "אריאל את מוכנה להקשיב לי?!" צרחתי " הא אממ היי לא שמעתי שקראת לי " ענתה " מה יש לך את לא שומעת אמרתי והסתכלתי לאן שענייה היו מופנות ואז הבנתי היא הסתכלה על רזיאל המורה. " אוי תרדי ממנו הוא המורה שלך" אמרתי נחושה בדעתי אין היא חולת נפש הילדה הזאת. "מה? הא לא הסכלתי עליו,בכלל לא קלטתי אותו , תראי את ההוא שעומד לידו" אמרה "וואו הוא באמת חתיך, אבל בואי אני רוצה לראות את הילד ששר יש לו קול ממש יפה" אמרתי ומשכתי אותה לכיוון הרחבה.

"עברתי לידך ברחוב ממש כמו הרוח, הכל זמני זו רק תקופה בזה אני בטוח, היום חוץ מעלינו אין על מי לסמוך , ואלוהים כבר לא בורא נשים יפות כמוך, כמוך מחפש עכשיו למצוא פינה של שקט ….." שר אותו הילד בקל מלאכי. חיפשתי בעניי לראות את הילד ואז ראיתי אותו….
"קלטת מי שר?!" אריאל שאלה והייתה המומה.
"אני לא מאמינה שזה הוא" אמרתי וכל גופי רעד.
אני באמת לא מאמינה שזה הוא!


תגובות (2)

תמשיכי

04/05/2016 16:04

יפה מאוד. אהבתי.

05/05/2016 09:36
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך