פו הדב
כמו שאמרתי פרק אחד בשבוע <3

רק אחד ישרוד-פרק2

פו הדב 21/08/2012 836 צפיות 4 תגובות
כמו שאמרתי פרק אחד בשבוע <3

"מה אתה חושב שאתה עושה ?" קמתי לעבר אותו הגבר שדחף את קים. "אל תיתערב ילד" זרק לעברי. "מה שימך?" שאל לאחר שתיקה קצרה. "סטפן" עניתי במהירות. "הילדה הזאת – היא קלעה אותנו כאן ! אני בטוח בזה !" צעק והצביע על קימברליי. "וביגלל זה היא קלעה כאן גם את עצמה ?!" צעקתי לעברו . הוא שתק מספר רגעים והפנה את גבו . הסתובבתי לכיוון קים, היא היתה על בירכיה של ג'ניפר, שיערה השחור והארוך נח על כתפיה, ועינייה הכחולות כעומק הים היו סגורות עכשיו. אני לא יכול להאמין שהיא קלעה אותנו כאן. היא פשוט התאוששה ראשונה זה יכול היה לקרות לכל אחד! פיתאום שמעתי קול זימזום, "הטלויזיה ! היא נידלקה מעצמה !" צעקה ג'ניפר והצביע לעבר הטלויזיה הקטנה והישנה שעמדה בחדר הגדול .אנשים החלו להיתאסף במרכז החדר , הינו שיבעה. על מסך הטלויזיה ניראה החדר ובו אנחנו. "יש כאן מצלמה ניסתרת !" צעק אותו הגבר שדחף את קים קודם לכן. התחלנו להביט סביבינו ולחפש את המצלמה , אך שום זכר למכשיר אלקטרוני \חשמלי כלשהו לא נימצא כאן מלבד הטלויזיה."דרק, ג'ון,מארי,קימברליי,סטפן,ג'ניפר וריצ'ל, אין דרך לצאת מהבית הזה , בקומה השניה יחכו לכם 3 חדרים -בכל חדר שתי מיטות. לילה טוב" נישמע קול ממסך הטלויזיה. ולאחר מכן הטלויזיה ניסגרה מעצמה. "מה זה השטויות האלו ?! תוציאו אותנו מפה !!!!" צעק אותו הגבר שדחף את קימברליי. "אין טעם ! כבר ניסיתי הכל" אמרה האישה שחבשה את פצעיו. "יש 6 מיטות ! אנחנו 7 אנשים " ג'ניפר עשתה חשבון פשוט. "מישהו יצטרך לישון על הספה" הוסיפה. "אני לא משחק במישחק הזה !" אמר הגבר שדחף את קים. "אני חושבת שעדיף שנכיר כולנו ואז נחליט מה לעשות." אמרה אישה שעד כה לא נישמע ממנה ציוץ . היא עמדה בפינת החדר ניגבה את פניה הרטובות. "אני ריצ'ל" אמרה ונעמדה במרכז החדר."אני מארי" אמרה האישה שחבשה את שני הגברים הפצועים. "אני ג'ון" מילמל האיש הפצוע שישב על הספה . "אני דרק" אמר הגבר שדחף את קימברלי ליפני כן. "סטפן" סיננתי ביובש."ג'ניפר סטיואר"מילמלה בפחד. "זאת קימברליי ג'ונסס" אמרתי . "אנחנו נעלה כולנו ביחד לקומה השניה " מארי החלה לומר. "אנחנו ניצא מפה כולנו ביחד ועכשיו !" דרק צעק וקטע את דבריה. "באיזו דרך ? מה אתה מציע?! אדוני הנכבד?" מארי צעקה עליו. "תירגעי אישה" אמר להגנתו. "אנחנו נעלה עכשיו כולנו למעלה ביחד , ניבדוק אם יש משהו שנוכל להעזר בו , אולי חלון או טלפון -כל דבר שיעזור !" אמרה מארי בקול . הרמתי את קים על ידיי היא היתה קלה כל כך ,ויפה כל כך. ועלינו אחד אחרי השני במדרגות לקומה השניה. החדר הראשון מימין היה פתוח וניראה מזמין. ראיתי מיטה שבה קים תוכל לנוח מעט ומיד ניכנסתי. הדלת ניסגרה במהירות . "ילדים תפתחו את הדלת !!!" שמעתי צעקות . ניסיתי , בכל כוחי ניסיתי ליפתוח את הדלת אך היא היתה תקוע. "אתם לא מבינים? יש כאן 6 מיטות , לכל חדר יכולים להיכנס שניים ! אחד מאיתנו מיותר -הוא לא יתן לנו לצאת מהחדרים עד הבוקר!" שמעתי את קולה של ריצ'ל. "מי זה הוא? דברי ! מה את יודעת ?" דרק צעק עליה . היתי קשוב ליד הדלת."אח שלי נימצא מת ביחד עם עוד שישה אנשים שהוא ביכלל לא הכיר בבית סגור! קורה לנו אותו הדבר ! כולנו נמות פה !" ריצ'ל אמרה בבכי תמרורים. "זה לא נכון את פסיכית" דרק צעק עליה. "תבדוק בעצמך." ריצ'ל מילמלה בלחש , שמעתי הכל. "מה קורה שם ?" צעקתי מבעד לדלת. "ג'ניפר ,תיכנסי איתי " שמעתי את ריצ'ל אומרת וקול דלת ניטרקת. "זה נכון -אחד מאיתנו ישן בספה" מארי אמרה. הפסקתי להקשיב כשראיתי את קים מתאוששת במיטה.היא נפלה מהמיטה וקמה מיד על רגלייה מסוחררת מעט. "אוח אני כל כך מגושמת !" אמרה ."לא זאת המיטה קטנה מידי" מיהרתי להרגיעה."מה קרה ? איפה אנחנו?" שאלה . סיפרתי לה את כל אשר קרה , מילה במילה ."עדיף שנחבר את המיטות ." אמרתי וחייכתי חיוך ממזרי לעברה.


תגובות (4)

אוףף – דרק הזה כזה מעצבן! הוא לא יכול לעשות משהו מועיל במקום לצרוח על כל דבר שזז??…
חחח פרק מעולה, מחכה לפרק הבא =)

22/08/2012 03:30

רק כדי שיהיה יותר מותח אני יעלה עכשיו עוד פרק אבל הוא כניראה יעלה מחר או בלילה .. D:

22/08/2012 09:35

איזה כיף! ציפיתי להמתנה של לפחות שבוע! את גדולה :)

22/08/2012 09:57

אוווו… איזה גבר סטפן!!!!
את רושמת ממש יפה:)

24/08/2012 09:45
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך