פו הדב
אין הרבה קוראות=[ למה??????
יש טעם להמשיך ביכלל?

רק אחד ישרוד-פרק4

פו הדב 23/08/2012 860 צפיות 6 תגובות
אין הרבה קוראות=[ למה??????
יש טעם להמשיך ביכלל?

"אתה שיקרת ! למה ?" לחשתי לסטפן במדרגות. הוא עצר והצמיד אותי לקיר. "קים.. אם זה באמת נכון, אנשים יתחילו להרוג אחד את השני" אמר בלי להסביר את עצמו וירד ביחד עם כולם."יש פה ארוחה לחמישה אנשים" מארי צעקה מהמיטבח שהיה בבית הענקי הזה. "למה רק לחמישה?" שאלתי את סטפן."עוד אחד מיותר" הוא מלמל לי. "בואו נתחלק!" ג'ניפר אמרה בחיוך. הסכמתי איתה אני לא חושבת שזה יהיה בעיה תמיד אפשר להיתחלק. אבל לא היתה עוד צלחת מיותרת, עוד סכום ועוד מקום ישיבה. "אתה יכול לאכול אחרי" מאיר אמרה לדרק. אכלנו בשקט את ארוחת הבוקר. מארי סיימה לאכול ראשונה ויצאה מהמיטבח . פיתאום דלתות המיטבח ניסגרו . "חברה זה לא מצחיק תפתחו לי את הדלת !" מארי צעקה . "אנחנו לא סגרנו אותה" דרק ציחקק מעט. צעקות וזעקות כאב נישמעו מבעד לדלת וכולנו ניסינו ליפתוח אותה אך ללא הצלחה."רק אחד ישרוד!" נישמע קול מצמרר במיטבח. ניבהלתי והיתעטפתי בזרועותיו של סטפן. "אל תידאגי הכל יהיה בסדר" סטפן נשק לראשי. "הם הרגו אותה !!" ריצ'ל החלה ליבב בפינת המיטבח . "הם יהרגו את כולנו ! "דרק אמר מיואש גם הוא. הדלת ניפתחה פיתאום. ושביל דם שנימרח על ריצפת העץ של הבית הוביל לסלון [חדר האורחים] . ושם באמצע הסלון ניגמר שביל הדם ולא נותרו עוד סימנים. "בואו לחדר" אמרתי לג'ניפר ולסטפן. בזמן שדרק וריצ'ל ישבו בספה מבוהלים. עלינו לחדרים בשקט."חייב להיות כאן משהו שיעזור לנו , לא יכול להיות שנמות כולנו או שרק אחד ישרוד. הגופות נעלמות לאנשהו! הכניסו אותנו לפה דרך כניסה כלשהי ! אז חייבת להיות גם יציאה !" אמרתי בלחש. "תהפכו הכל חייב להיות כאן רמז" סטפן אמר והחל לפתוח מגירות.ג'ניפר הלכה לחדר אחר , ואני לחדר האחרון השלישי. חיפשתי במיטה מיתחת לשטיחים, וכימעט בכל המגירות. "טוב קים , זאת המגירה האחרונה שלך.." מלמלתי לעצמי ופתחתי אותה. מתחת לכמה סדינים לבנים מצאתי אקדח. אני זוכרת שהכשהיתי בת 15 אבא לימד אותי להיששתמש באקדח. הוא היה שוטר ונהרג באחד המרדפים.פתחתי את המכסנית וראיתי שהיה בה קליע אחד-כדור רצח אחד.האקדח היה כבד מעט עשוי מתכת בצבע כסף.על האקדח היה רשום בכתב עגול וקטן "רק אחד ישרוד" . 'אני חייבת להחביא אותו איפשהו ! "מלמלתי לעצמי . אך לא עלה לי שום רעיון לראש. הרי ברור שמישהו ימצא אותו באחת המגירות,או בכל מקום שחיפשתי בו.ואז..אז ראיתי לבנה בקיר, היא היתה מעט ישנה , וקצת שבורה אך שום דבר לא הבדיל אותה משאר הלבנים בקיר. ניסיתי להוציא אותה קצת, אך בקושי. עד שלבסוף הצלחתי להוציא אותה. וראיתי …


תגובות (6)

למה אין הרבה קוראות מה אני אוויר ☺☺☺☺☺ דחוף ביותר להמשיך דחוף ביותר תודה רבה ממני בקי ♥

23/08/2012 13:51

עלק אן קוראות !!!!????
תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייי מהררררררררררר

23/08/2012 13:54

מרתק! ובקשר לקוראות: מה אני – עז??!! חחחחח
תמשיכיי!! אני ממש אבל – ממש במתחח!!!

23/08/2012 15:11

אני מעלה המשך עכשיו אבל תלוי כמה זמן יקח להם לאשר אותו .. D: שבת שלום .

24/08/2012 01:52

יו זה גם אימה וגם רומנטי
האהוב עלי
תמשיכי

24/08/2012 07:53

ברור שיש טעם להמשיך!!!!
גם אם יש קוראת אחת!!
את לא מפסיקה ! סיפור מלחיץ ומהמם!!!
תמשיכי מהר:)

24/08/2012 09:52
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך