nastia2200101
אני מקווה שאצליח בסיפור הראשון שלי רק תקראו אותו כדי להבין מי הדמיות ואז אני אכתוב על הפרק הראשון אני מקווה שלא החסרתי כלום תאמי נו לי הסיפור ישתפר יותר רק תקראו ותגיבו חשוב לי שתגיבו לי תודה nastia2200101

רק אני המוזרה הקדמה

nastia2200101 25/06/2013 826 צפיות 2 תגובות
אני מקווה שאצליח בסיפור הראשון שלי רק תקראו אותו כדי להבין מי הדמיות ואז אני אכתוב על הפרק הראשון אני מקווה שלא החסרתי כלום תאמי נו לי הסיפור ישתפר יותר רק תקראו ותגיבו חשוב לי שתגיבו לי תודה nastia2200101

היי קוראים לי מעיין ואני בת 16 צבע השייער שלי הוא חום וצבע עייני הוא כחול תכלת מעורבב אני רזה וגבוהה, התכונות שלי הם אני נחמדה מאד ואני חייכניתית מאד וכשצריך אני עצבנית וגם מצחיקה את החברה שקורה משהו יש אנשים שאומרים לי "תתבגרי כבר" אני יודעת שאני צריכה להתבגר אבל אני רק נערה צעירה, כן אבל יש כאלה שאומרים כיאלו שאני לא מעולם הזה וחולי ואני אומרת אז מה ולפעמים עושה את עצמי כיאלו שלא שמעתי ואני אומרת מה ? כיאלו שבאמת אכפת לי מה אנשים חושבים עליי אבל אם לחשוב על זה אחרת יש בי משהו מוזר כי אני לא דומה לאחרים אולי אני משהו מיוחד כי תמיד אני חולמת בהקיץ ובלילה אני חולמת שאני מלאכית שעפה לה בשמיים אבל מלאכית שלא מתה אלה מלאכית אם כוחות כזואת, שאנשים רואים שאמא ואבא רואים אותי וגאים אהה… עוד לא סיפרתי לכם אל ההורים הזיוים שלי ועכשיו באה השאלה למה הזוים ? כי אמא שלי תמיד מתנהגת מוזר ואבא שלי.. שלא תכירו אותו הוא הבנאדם הכי מפחיד שיש כולם מפחדים מימנו חוץ ממני אחרי עבודה הוא מביא חברות הביתה אני זוכרת שהייתי קטנה באה עליי חברה בדיוק באותו זמן הוא בא ואמר "שלום מישל איך את רוצה שנחתוך אותך בצורת עוף מבושל אוו פרדי קרוגר" הוא אמר את זה עוד אם חרב מי פלסטיק שנראת אמיתית והפחיד אותה למוות היא ברחה מבית ובאותו זמן צעקתי על אבא הוא אמר שהוא לא התכוון בירצנות למה שאמר ואמרתי לו"אבא בגלל זה לא היו לי חברות אם זה מה שאתה רוצה !" אהה אז עכשיו שהבנתם למה הם הזויים ,אז עכשיו אני אגיד לכם איך קוראים להם לאמא שלי קוראים שירן והיא עובדת בתור מורה ללחימת חרבות היא מוזרה מאד כול פעם שאני מבקשת לבוא איתה לעבודה היא אומרת "זה לא בשבילך כול העסק הזה " ואני אומרת"איזה עסק ?" היא אומרת "סתם" בקיצור אתם תבינו בהמשך, לאבא שלי קוראים לו אדי הוא עובד במפעל לחרבות כן למה הוא מוזר אתם כבר הבנתם, אין לי אחים או אחיוות אז אני בת יחידה ,אני לומדת בתיכון מעפן יש שם הרבה תלמידים שעפים על עצמם כי חושבים שהם מלך ומלכה של התיכון כן מקרה קשה … לפחות יש לי שם ידיד טוב שהוא טיפה דומה לי אבל אנחנו לא משפחה זה בדוק קוראים לו דניאל צבע השייער שלו שחור וצבע ענייו הם חומות בהיר מעובבות עם חום כהה הוא רזהה וחטוב אבל אני מרגישה שאנחנו דומים הוא סיפר לי שהוא ראה מלאך אמיתי למרות שקשה לי להאמין לו אבל אני מאמניה שנותרו עוד מאלכים והוא אמר"ראתי מלאך שיש לו צבע עניים כמו שלנו מעורבב כזה מיוחד כמו שיש לנו" ואני אומרת "איך אתה בטוח שזה מלאך ? אולי זה בנאדם כמונו ?" הוא אומר "לא 100% אחוז שלא כי ראיתי אותו עף בשמיים ואומר "אני חייב למצוא את המייועדת כי אם לא אבוד לנו את מבינה מה זה אומר ?" אמרתי לו "אין לי שום מוסג מה זה אומר אבל אולי הם מחפשים מלאכית אבודה מי יודע ?" הוא אומר "כן" (אוקי אחרי שהבנתם מה הקקדמה ולמי שלא סיפור מיתיככס לילדה אחת ששונה מכולם אתם רוצים לדעת למה ? את זה תגלו רק בפרק הראשון של רק אני מוזרה תאמינו אתם עומדים להנות מי כול רגע בסיפור החדש שלי)


תגובות (2)

מהמממם תמשיכי!!!!

25/06/2013 13:23

את חייבת להמשיך דחוף כי זה נראה מעניין מאד בבקשה

26/06/2013 07:17
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך