nastia2200101
הפרק הראשון יצא תקראו והגיבו מה דעתכם עליו ולהגיב הכי חשוב להגיב מה אתם אומרים על הסיפור ואם צריך לשנות משהו או אם האהבהבתם אם צריך לשפר משהו ותודה לבנות שהגיבו תודה הכול בזכותכן אני ממשיכה אז תודה

רק אני המוזרה פרק 1

nastia2200101 26/06/2013 755 צפיות 2 תגובות
הפרק הראשון יצא תקראו והגיבו מה דעתכם עליו ולהגיב הכי חשוב להגיב מה אתם אומרים על הסיפור ואם צריך לשנות משהו או אם האהבהבתם אם צריך לשפר משהו ותודה לבנות שהגיבו תודה הכול בזכותכן אני ממשיכה אז תודה

בבוקר שהגעתי לבית ספר, בא אלי דניאל בריצה ואמר " זוכרת מה סיפרתי לך אתמול על המלאך שראיתי ? " אמרתי בהתלהבות "כן נו ??? " הוא אמר " אתמול ראיתי אותו שוב הוא אמר אני חייב למצוא את המושיעה אוו את המיועדת חייב היום הוא חוזר לחפש את המיועדת וזה אומר שהיום את באה איתי לראות אותו מה את אומרת ?" אמרתי לו "הוא חוזר היום ?" הוא אמר "כן את חייבת לבוא איתי כדי לראות אותו תבטלי את כול מה שתחננת היום את באה איתי אחרי הלימודים לראות את המלאך " צחקתי וצחוק עדין ואמרתי לו " בסדר מר הורס תוכניות חח אהה… אני אבוה איתך כדי להכיר את המלאך, ולישאול אותו שאלות כמו למה יש לי חלומת שאני מלאכית וכאלה" הוא אמר " אהה עדיף שלא נעסה את זה " שאלתי אותו "למה לא ?" הוא אמר " כי המלאך לא יודע שאני בכלל רואה אותו כי אני מסתתר בלי שהוא רואה תראי אותו ויש לי רעיון ביום הבא את תעברי באותו רחוב לעשות כיאלו בלי לסים לב אז אם הוא יסים לב או שיברח, או ישאר מי יודע סבבה ?" אז אמרתי "בסדר חבל תגיד יש לך ספר על מלאכים או משהו כזה ? " והוא אמר "הלוואי שהייהי לי אבל יכול שהייהי בקרוב טוב אחרי הפסקה האחרונה חכי לי ביצאיה של בית ספר ונלך ,סבבה ? " אמרתי לו "אתה בטוח שזה רעיון טוב ?" הוא אומר " מתי יצא לך שוב לראות מלאך ? " חשבתי על זה ודעתי שבאיזו נקודה שהוא נוגע הוא צודק באמת מתי תהייהי לי הזדמנות לראות מלאך עוד פעם ואז אמרתי לו " בסדר הולכים על זה ! ", אז הייהי שיעור ואמרה לי ילדה "איזו מוזרה מציירת לך מלאכים מוזרים חחח… אם הייתי במקומך לא הייתי מציירת דבר כזה " אז אמרתי "מה אמרת לא שמעתי כנראה דבורה אוו יתושה " ואז היא אמרה " חחח מצחיק מאד ביי " אז כול הזמן חכיתי לראות את המלאך ולא הפסקתי לחשוב איך הוא נראה אז הגיע הזמן ,וראצתי לשם אחרי זה דניאל הידיע ואמר בואי ,ואז הלכנו לשיחים ולחשתי לו " נו מתי בא המלאך שלך ? " והוא אמר " שלוש שתיים אחת " ואז הופיע שם מלאך זהוב שאמר "היום זה יום המזל שלי אני אמצע את המיועדת אני מקווה שאצליח " ואז הוא עף והלכתי אחריו, ודניאל לחש "אסור שהוא יתפוס אותנו בבקשה אל תעשי לי את זה " אמרתי לו "אל תתעג אני רק רוצה לראות אם הוא ימצא את המיועדת אני חייבת לדעת מי היא גם אתה מת לראות אותה לא ? " אז אמר המלאך בלי שסמתי לב "באמת ?" אמרתי לדניאל "דניאל מה קרה איתך ? " הוא פתח את הפה ואז סגר ואמר " עדיף שתסתובבי עכשיו !" הסתובבתי ונהייתי אדומה כי המלאך עצר וחייך ואמר " אוי עכשיו את שותקת חח… טוב לא משנה את רוצה לדעת מי זואת לא ? " אמרתי " אהה כן אבל לא ראצתי להפריע לך אני מצתארת בוא דניאל נלך עכשיו ! " ודניאל אמר "הכול באשמתך מעיין ! " אמרתי לו "בוא כבר !" והמלאך אומר " אתם נשארים פו עד שאני לא מברר מי אתם " אמרתי לו " אנחנו בני אנוש רגליים שחיים בלי חברה טובה זה הכול נכון דניאל ? " ודניאל אמר " כן אפשר להגיד " כמוון ששתנו רצינו לברוח כי פחדנו ואז אמר המלאך "אתם באים איתי לזמן מה בסדר ? " אמרתי " מה עכשיו זה זמן לא מתאים כי יש לנו לעשות דברים " ודניאל הוסיף " אנחנו מאד עסוקים עדיף שנלך פעם אחרת טוב " הוא אמר "דברים אני מבין אבל איזה דברים לעשות כמו מה ? " אמרתי " אהה… כמו לילמוד מחר יש לנו מבחן מאד חשוב שאם לא נעבור אותו נקבל נכשל אוו כמו שעורי בית אוו כמו אהה… דניאל תזכיר לי מה עוד ! " ודניאל אמר " אהה… יש לי מחר תחרות שחייה על הבוקר אני לא יכול לפספס את זה ויש לי את אמא שלי שמכול דבר דועגת אז אני לא יכול סורי ביי מעיין " אמרתי לו " דניאל אל תשאיר אותי לבד !!! " ואז המלאך עשה מין כוח שהחזיר את דניאל הוא אמר " תודה מעיין בגללך הסתבכנו !! " אמרתי לו " בגללי ?! להזכיר לך שאתה עקבתה אחריו כול הזמן הזה וסיפרתה לי על המיועדת שלך ורק בגלל זה הסתבכנו איתו ! " אז אמר המלאך " מעניין מה תגיד עליכים המנהיג ומנהיגה המלאכים חח טוב יש לכם רק שתיי אפשריות לבוא אתי בשקט למנהגים והם יחלתו מה לעשות איתכם אוו להמשיך לריב ליברוח ואני אתפוס אתכם ואקח אתכם בכוח מה אתם מעדיפים ?


תגובות (2)

וואו זה מהמם יותר מי מה שחשבתי את חייבת להמשיך דחוף !!!!!

26/06/2013 11:04

חחח הוא מעניין מאוד תמשיכיי

26/06/2013 11:29
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך