רק בת 15

זה הכל התחיל ממפגש!
עולמי התהפך לגמרי הרגשתי שונה הפסקתי ללמוד ..השתנתי ..למה?! בגלל ילד, ילד אחד ששינה את עולמי לגמרי..!
אני, אני סוג של ילדה שקטה לומדת משכילה וחושבת רק על הדרך החיובית יוצאת מבלה אבל נהנת מהחיים בצורה הנכונה ובדרך הנכונה..חושבת שהכל קורה אך ורק לטובה, אומנם אנחנו לא חושבים ככה ואפילו עם קורה הדבר הכי קטן ( והוא רע) בשבילנו זה כאילו חרב עלינו עולמנו,צריך לדעת גם להסתכל על החיים בצורה אחרת פחות בוטה להתייחס אל אנשים בכבוד ולהבין איפה הטעויות שלנו ללמוד מהם..וזה מה שעשיתי..
הוא הגיע אלינו בכיתה ח' ילד גבוה כמו שאני אוהבת עיניים חומות ומעמיקות יפה תואר אבל סוג של " עבריין" מה שנקרא, משתרלל מהצד מעשן לא דופק חשבון לאפחד..מזה רק פחדתי להתאהב בבנאדם הזה הילד שאני אל רוצה להיות איתו בקשר..נצלן ..
יום אחד אני וחברה שלי טילנו בשכונה שלנו ושם ראיתי אותו ישבנו דיברנו איתו ועם חבר שלו ואז חברה שלי וחבר שלו הלכו לצד ואני והוא נשארנו לבד ..ותאמת בפעם הזאת כל מה שחשבתי עליו הרגשתי שזה שקר אחד גדול שאולי אני מכניסה לעצמי את הדברים האלה לראש..היה כל כך כיףף נהנו צחקנו ….
אח"כ בפעם השנייה שכבר דיברנו בטלפון קבענו שוב להיפגש ושם זה התחיל הכרתי את הפרצוף האמתי שלו בדיוק כמו שחשבתי..
שוב החבר שלו וחברה שלי הלכו לצד ונשארנו לבד ..היה גם כיףף בדיוק כמו בפעם הקודמת ואז הגענו למצב שהתנשקנו..
זה המשיך ואני התאהבתי בילד הזה הטעות שלא רציתי שתקרה..
אחרי שהוא היה איתי הוא המשיך הלאה עבר לעוד בנות מה שהוא רגיל לעשות ..ואני הייתי אחת מ"הקורבנות" שלו מה שנקרה..
אני רואה אותו בביה"ס מסתכלת עליו במבט של פחד..של חוסר ביטחון ..ואולי אפילו מבט שאומר לו כמה אני אוהבת אותו ורוצה אותו בקרבתיי..
מאז השתנתי אני לא מקשיבה בשיעורים כל היום חושבת עליו רוצה רק אותו…מספיק לי רק שאני רואה אותו זה כבר גורם לי אושר..וממלא אותי באוויר בחלל שחסר לי…
ורוצה רק לצעוק לו שאני רוצה אותו ואני אוהבת אותו!!!!!!!!!!
מאז אני מבינה את הטעויות שלי אומנם עם פחות ביטחון להמשך הדרך..אבל לפעמים צריך לדעת להמשיך ולהבליד על דברים שקורים יש דברים יותר חשובים שקורים בעולם הזה יותר אסונות..
ומאז השקפת עולמי היא אחרת..
עם אתם שואלים אותי? הייתי רוצה לחזור למה שהיית פעם מלאת חיים ( לא שאני לא עכשיו אבל מלאת חיים בלעדיו) עם יותר בטחון..!
בסך הכל אני בת 15 והעולם צופן לי את המשך הדרך…לזרום..זה רק ההתחלה מה שנקרא ולהתחלה הזאת אין סוףף…היא תמיד מתמשככת ומתממשכתתת……


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך