יש עוד פרק, זה לא הסוף.

רק עוד יום אחד/ פרק 4

13/06/2013 627 צפיות 4 תגובות
יש עוד פרק, זה לא הסוף.

איכשהו, אמנדה מצאה את הדרך לביתו של בריאן ובריאן נסע גם לביתו.
לאמנדה ובריאן היה אינסטינקט ללכת ל'אולם גרינצו'.

כאשר הגיעו השניים, טריקסי הייתה על הבמה המרכזית.
"בריאן," אמרה בקול פלרטטני, "טריקסי," המשיכה בקול מהיר ונגעל, "הגעתם לכאן משום שאני רוצה לספר לשניכם משהו.
"קודם כל בריאן. אתה מבין, לבנות יש 'חושים'. 'חושים' זה אומר קסם על בן אדם. לי יש את 'חוש' ההיפנוט, שזה אומר שכל מה שאני רוצה, אני פשוט צריכה להסתכל בעיניים עשר שניות, וכבר כאילו זה מציאות, קיבלתי את שלי. ולאמנדה, יש את 'חוש' הציווי. היא מבקשת משהו בלשון ציווי, וזה פשוט קורה. מה שאני מאוד שונאת! לי יש את זה עשר שניות אחריה, היא יכולה לעשות הכל מיד!" טריקסי מאוד התעצבנה.

"אז תני לי להבין," אמר בריאן, " את מהפנטת?"
"בדיוק!" אמרה טריקסי בזמן שהעלתה את אמנדה לבמה. "אמנדה, עכשיו אני אספר מה קרה לך.
"מה שקרה איתך זה דבר כזה. המזגן שהבריונים שלי הפעילו, הוא מזגן מקרר, וגם מזגן משכיח. כך שאת לא זוכרת מי זה בריאן, וזה מצוין בשבילי."

"תקשיבו, אני לא מבינה על מה אתם מדברים, אני הולכת לעבוד. " אמרה אמנדה בזמן שניסתה לצאת מהאולם.
"את לא יכולה." אמרה טריקסי בפשטות.
"תני לי לצאת!!" העצבנה אמנדה.
"רגע אחד… אמא שלי, כשהייתי קטן, סיפרה לי משהו על 'חושים', היא אמרה לי… אחרי היפנוט…" אמר בריאן וכבר רץ אל אמנדה.

"אמנדה, את רוצה לדעת מי אני?" שאל בריאן את אמנדה והתקרב אליה מאוד.
"כן… אני כבר מתחילה להיזכר…" אמרה אמנדה בניסיון לעצבן את טריקסי, אך לא באמת נזכרה.
"לא… לא בריאן חכה!" אמרה טריקסי אך זה כבר לא עזר.

בריאן "הפיל" את אמנדה ותפס אותה, והתחיל לנשק אותה בלהט.

"אבל… לא בריאן… היא תחזור…" אמרה טריקסי אך היה מאוחר מידי. "לזכור…" הוסיפה טריקסי בעצב.

"אמנדה… אני אוהב אותך" אמנדה צחקה ומשכה אותו בחזרה לנשיקה.


תגובות (4)

אעאעאעאעאעא

13/06/2013 09:00

Moshlam

13/06/2013 10:47

וואי מושלםםםםם מזה יפההה <3

13/06/2013 13:52

תודה אני אמשיך

14/06/2013 08:58
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך