מצטערת שהפרק יצא מטופש...

רק עוד יום אחד/ פרק 5

14/06/2013 723 צפיות 3 תגובות
מצטערת שהפרק יצא מטופש...

"אז ככה אתה רוצה לשחק?" שאלה טריקסי את בריאן.
טריקסי הניפה את ידיה ואמנדה נעלמה.
טריקסי עוד פעם הניפה את ידיה ולפתע בריאן הרגיש דליל וזקן, אפילו הרגשה שהוא הולך למות וככל שהזמן עבר, כך הרגשתו דעכה ודעכה.
"רגע!" נשמע קולו של בריאן. בריאן כבר היה בגוף של איש זקן ומקומט.
"מה?" שאלה טריקסי ברחמים.
טריקסי אוהבת אותו, אבל היא יודעת שהאהבה אכזרית, ושאמנדה בסוף תזכה לבריאן, אז היא פשוט הורגת אותו.
"תני לי רק עוד יום אחד, לדעת שאמנדה חיה, ושליאון חי באושר." אמר בריאן ודמעה זלגה על לחיו.
"יום אחד." אמרה טריקסי "אבל… יש לי תנאי אחד." המשיכה "אתה חייב לתת לי נשיקה.
"אני לא עושה את זה." בדיוק בשנייה שבריאן אמר את זה, הוא הרגיש זקן אף יותר.
"בסדר! בסדר!" צעק.
"יש!" טריקסי אמרה ומיהרה להתקרב אל בריאן.

בריאן הרגיש את לשונה של טריקסי על שפתו התחתונה, ונשיכה. הוא הרגיש אל לשונה נכנס אל תוך הפה שלו ומגיעה אל כל מקום. בריאן עצם את עיניו והפנה את ראשו לזווית שתעזור לטריקסי לנשק אותו. הוא התחיל ללקק את שפתה התחתונה של טריקסי ולהכניס את לשונו אל פיה. הוא נשך את לשונה.

"הו בריאן" אמרה טריקסי בזמן שהניפה ידיה קירבה את בריאן אליה והמשיכה לנשקו.
אמנדה הופיעה שם. בריאן לא ראה אותה. רק טריקסי. טריקסי התחילה לנשק את בריאן ביותר להט, כדי שאמנדה תקנא.

"בריאן! אני לא מאמינה!" צרחה אמנדה, ובריאן התנתק מהנשיקה במהירות. "אתה נשאר פה חצי דקה עם טריקסי, וזה מה שקורה! אני מבינה, אני אלך למצוא לי חבר אחר…"

"אבל אמנדה, חכי, אני אסביר לך הכל!" בריאן אמר, אך כבר היה מאוחר מידי.

בריאן ישב על אחד הכיסאות באולם, ובכה.


תגובות (3)

מהמםםםםםםםם

14/06/2013 10:58

תודה, אני אמשיך מחר XD

15/06/2013 13:30

אני אמשיך היום !!

16/06/2013 09:35
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך