הפרק השני והשלישי כבר מוכנים לי במחשב, אז אני רק צריכה שתגיבו לי תגובות בונות ואמשיך XD

רק עוד יום אחד/ פרק 1

13/06/2013 725 צפיות 2 תגובות
הפרק השני והשלישי כבר מוכנים לי במחשב, אז אני רק צריכה שתגיבו לי תגובות בונות ואמשיך XD

בריאן יושב לו בהנאה על הספה בביתו הגדול והמפואר, רואה פרקים של "הרומן המסתורי", הסדרה האהובה עליו, ושותה מיץ תפוזים.
היום בריאן חוגג יום הולדת 28, הוא, כמובן, לא מתרגש. 'מה יש להתרגש?' הוא שואל את עצמו תמיד 'הרי אני מיליארדר, יש לי כל מה שבא לי, וכל מה שאני רוצה, אני יכול לקנות.'
לבריאן יש שיער שחור ומסוגנן ועיניו כחולות כשמים ביום בהיר. כול אחת הייתה אומרת שהוא חתיך.
אמנדה, חברתו של בריאן, נכנסה לבית בשקט, התגנבה מאחורי בריאן, העבירה את אצבעותיה באיטיות בשיערו ואמרה "מה נשמע, חתיך?"
בריאן מחק את החיוך המטופש שהיה על פניו וענה "בסדר, ואת?"
"בסדר", ענתה אמנדה והחמיצה את פניה קלות.
"למה באת?" שאל בריאן.
"פיטרו אותי מהעבודה בגלל שאני כותבת על כל הדפים בריאן ואמנדה", אמרה אמנדה בכעס.
"טריקסי!" אמר בריאן בשקט בזמן שקמץ את ידיו.
"מה אמרת בריאן?" אמרה אמנדה בעודה הולכת להתיישב לידו.
"לא… לא משנה", ענה ושיחק בשיערו בעצבנות.
לפתע בריאן החל להשתעל שוב ושוב בלי הפסקה.
"מים, מים, מים! איפה לעזאזל יש מים בבית הזה?!" מלמלה אמנדה בעודה רצה ברחבי הבית.
"בריאן!" היא אמרה כשחזרה לסלון, "תפסיק להשתעל ותגיד לי איפה יש מים?!"
שקט סרר בבית. בריאן הפסיק להשתעל.
"מה קרה כאן הרגע?"שאלה אמנדה בפליאה מעורבת בהתרגשות.
"אמנדה", אמר בריאן ובלע את רוקו "תודה! תודה! תודה!"
בריאן חיבק ונישק את אמנדה בהתלהבות ואז קלט שהוא עושה את זה, עצר ניגב את שפתיו והתיישב שוב על הספה.
"בריאן, שכחתי, יש לי הפתעה בשבילך. בוא לחדר שינה".
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
לאחר שנה נולד לאמנדה ובריאן תינוק ושמו הוא ליאון
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
היום יום הולדת של בריאן וליאון. היום נולד ליאון, משום כך הוא בן אפס וזהו גם יום הולדתו של בריאן, הוא כבר בן 29.
ערכו להם מסיבה קצרה ומשותפת, מחצית הבית מקושט בצעצועי תינוקות והשני בצורה בוגרת יותר במעט, באמצע יש חלק מעורב שקושט בשני הסגנונות.
מעט אחרי תחילת החגיגה נשמע קול נפץ מכיוון החלון. בריאן רץ לכיוון החלון וראה 20 אנשים נכנסים פנימה כאחד מהם מדרבן אותם בקול "קדימה! קדימה! קדימה!"
האנשים פנו אל עריסתו של ליאון, קשרו את התינוק האומלל וברחו משם לפני שבריאן הספיק לעשות דבר.


תגובות (2)

מהמםםםםםםם

13/06/2013 07:15

תודה :)

13/06/2013 07:23
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך