סיונוש
פרק אחרון ומרגש 3>

רק רציתי לומר פרק 3 – אחרון

סיונוש 01/10/2011 697 צפיות אין תגובות
פרק אחרון ומרגש 3>

רק רציתי לומר פרק 3- אחרון

כשחזרתי הביתה דפקתי בדלת, לוסי פתחה לי, מסתכלת עלי בדאגה "איפה היית?!" שאלה לוסי וסגרה אחרי את הדלת.
"בדייט" אמרתי בישירות.
"אהה… טוב…" אמרה לוסי בעצבות מנסה לחייך ולא ממש מצליח לה.
"תחזרי לישון, כבר מאוחר" אמרתי בדאגה ונכנסתי לחדרי, סגרתי את הדלת ושכבתי במיטה "איזה דפוק אני" חזרתי על המשפט כמה פעמים בקול וניסתי להירדם.

יום למחרת נכנסתי לכיתה, סימנתי לרוני לצאת, יצאנו מהכיתה, הצמדתי את רוני לקיר ונישקתי אותה.
"שלום גם לך" אמרה רוני מכייכת.
"בוקר טוב ילדה יפה" אמרתי בחיוך.
"זה מרגיש כל כך שונה" אמרה רוני בפליאה.
למה הכוונה?" שאלתי באי הבנה וסקרנות.
"אתה כל כך שונה מבדרך כלל" אמרה.
"את תמיד אומרת את זה, פשוט תגידי אם זה טוב או לא" אמרתי בבלבול ונשען על הקיר.
"זה מעולה" אמרה ונשקה אותי נשיקה קטנה וחזרה לכיתה.
הרגשות שלי כלפי אחותי הקטנה לא השתנו, עדיין היא אחת ויחידה בליבי.
חזרתי הבית מאוחר, אימי הייתה בעבודה לא תחזור לבית היום, נכנסתי לחדרה של לוסי לבדוק אם היא ישנה, התקרבתי אל אחותי היושנת, נישקתי את המצח שלה וליטפתי אותה.
"אופיר?" לפתא התעוררה לוסי ואמרה בעייפות והוסיפה גם פיהוק קטן.
"אני טס מחר" אמרתי בעצבות.
בקשה אופיר אל תלך" אמרה לוסי והתחילה לבכות, חיבקתי אותה חזק כמו שלא חיבקתי אותה לעולם, התקרבתי אליה "אני אוהב אותך" לחשתי לה.
נישקתי אותה והצמדתי אותה למיטה.
בבוקר התעוררתי וראיתי שאני לא לבוש ויושן במיטתה, קמתי מהמיטה מבוהל בלי שהיא תרגיש, לקחתי את המזוודה ויצאתי מהבית לנמל התעופה, חשבתי על לוסי כל הדרך, חחח בטח אתם חושבים שזה מוזר שבן כותב יומן על לחיו, זה היה 6 בבוקר מתי שיצאתי מבייתי.

זה היה השעה 8 בבוקר, נשמע צלצול בטלפון, לוסי קמה בבהלה, לוסי שמה לב והיא ערומה ונזכרה במה שקרה יום לפני, לוסי ענתה.
"שלום האם הגענו לביתו של אופיר?" אמרו בטלפון.
"כן, מדברת אחותו" אמרה לוסי בעייפות.
" מדברים מבית החולים, אחיך עבר טעונה, המטוס שלו התרסק" אמרו בטלפון.
"מה?! ומה קרה לו? הוא בסדר?" שאלה לוסי בלחץ.
"אנחנו מצטערים לבסר לך… אחיך מת"
לוסי התחילה לבכות, נתקע את הטלפון והתבוננה במכתב שהיה על השולחן, לוסי פתחה אותו, במכתב היה כתוב "לאחותי הקטנה, אני מצטער על מה שקרה אתמול, זה לא היה צריך לקרואת, רק רציתי לומר לך ש… אני אוהב אותך, אוהב אותך ותמיד אהבתי ותמיד יואהב, אם את קוראת את זה אז אני בדרך לניו יורק, אני רציתי לטוס רק בגללך… כדי לשכוח אותך, את האהבה שלי אליך, אני מצטער שעזבתי אותך, אוהב אותך תמיד אופיר אחיך הגדול♥"
"גם אני אוהבת אותך" אמרה.
"מצאתי את יומנו של אחי הגדול בתיק שלו, עברו שנתיים מאז ואני הולכת להתחתן בקרוב, אבל אני תמיד, תמיד יואהב אותו"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך