like a boss
להמשיך? ארבע תגובות ואני אמשיך! מקווה שתאהבו. אוהבת המונים ביוש.

” רק שלא יחזור על אותה טעות שעשיתי אז אני כשעוד הייתה לי הזדמנות”-פרק ראשון!!

like a boss 13/12/2014 610 צפיות 2 תגובות
להמשיך? ארבע תגובות ואני אמשיך! מקווה שתאהבו. אוהבת המונים ביוש.

-בוקר-
מנקודת מבט של נואל:
קמתי לצלצול הטלפון המציק,בקושי פתחתי את העיניים ועניתי.
"הלו" "נואל? קומי כבר!"
"הילה? מה את רוצה?" "נו קומי עוד יומיים חוזרים ללימודים וקבענו שהולכים לקניון נו תתארגני"
"פאק נכון, טוב אני מתארגנת תבואי אליי עוד שעה ונצא?" "טוב,זריז"
"בי" וניתקתי.
הלכתי לשירותים שבחדרי(בדירה החדשה לכל חדר יש שירותים ומרפסת) וצחצחתי שיניים ואחר כך נכנסתי מהר להתקלח.
כשיצאתי שמתי את החלוק והלכתי לבחור בגדים, אחרי איזה שעה שנתקעתי מול הארון החלטתי ללבוש שורט שחור וסוודר מאוורר כזה שגדול בצבע בורדו עם אולסטאר שחורות.
הלכתי לשידה שלי והתחלתי להתאפר, אני לא אוהבת את כל הקטע של המייקאפ פודה וזה אז אני לא שמה. שמתי מסקרה ואודם ורוד בהיר,אחר כך שמתי את הבושם האהוב עליי של שאנל ולקחתי את התיק עם כל הדברים שלי וירדתי למטה.
כשירדתי ראיתי את אחי עם כל החברים שלו שביניהם פאר, הוא הסתכל עליי במבט עצבני וישר נתנאל קם,"לאן את הולכת ועוד עם השורט הזה?" "אל תגזים זה ממש לא שורט קצר, ואני הולכת עם הילה לקניון" "טוב, אבל תיזהרי תהיי תמיד זמינה ותחזרי מהר" "יש תודה אוהבת אותך!"
"את צריכה כסף? בואי קחי שלא תתקעי בלי" " אני לא צריכה נתנאל,ביוש"
"ביוש" חיקה אותי ויצאתי.
כשיצאתי מהשער ראיתי את הילה ויש קפצתי עלייה, נראה לי שחנקתי אותה חחחחחחח.
"יפהשלייי את מוכנה?" "כן יאללה בואי נווו"
והלכנו לקניון.
אחרי איזה שבעים שנה נראה לי יצאנו מהקניון כל אחת עם מיליון שקיות והלכנו הביתה.
כשהגעתי שמעתי מישהו שר. וואו הוא שר ממש יפה! הוא שר את השיר ביני לבינך של דודו אהרון.
כנכנסתי הביתה ראיתי שזה היה פאר? לא ידעתי שהוא שר ככה.
ואז פתאום הוא הסתכל עליי הרגשתי כאילו הוא שר אתזה בשבילי אבל הוא לא.
בטח לאחת הזונות שלו כי אותי הוא לא רואה אותי יותר מאחות קטנה.

-נקודת מבט של פאר-
בדיוק ששרתי בקריוקי, בחרתי לשיר את השיר ביני לבינך של דודו אהרון,נואל נכנסה,וכשהיא נכנסה זה כאילו השיר היה עלייה, וזה באמת כך!
אני מטורף על הילדה הזאת אבל לא יכול לעשות כלום. כשסיימתי לשיר ירדתי אל נואל והיא רק חייכה.
"מה את מחייכת" חייכתי גם אני ישלה חיוך ממכר פשוט.
"סתם, אתה שר יפה" "שרתי אותו בשביל מישהי מיוחדת"
באמת? בשביל מי?" חייכה חיוך מזוייף, מה קרה לה?
"ילדה שאני לא יכול להיות איתה ואינלי מה לעשות בקשר לזה"
"תילחם עלייה,אם היא באמת שווה את השיר הזה ששרת בשבילה אז היא ממש מיוחדת,אף פעם אל תוותר" אוחחח אם היא רק הייתה יודעת שזה עלייהההה
"לא חשבתי אף פעם על לוותר אבל אני יודע שאינלי סיכוי איתה, היא ילדה טובה מידי בשבילי.."
"אין יותר מידי בשביל אף אחד,מה שמריך לקרות יקרה, וכל מה שאתה צריך אני פה"
מה שאני צריך זה אותך סעמקק
"תודה נואל, על הכל יאללה תעלי למעלה קטנטונת לא מתאים לך הסביבה של הקטע פה עם השתייה והכל" זה מה שחסר לי היא תלמד מהשרמוטות פה. "כן גם ככה אני עייפה, ביוש"
"ביי" אני מאוהב בה!

-נקודת מבט של נואל-
"ביוש" "ביי" כוסעמקקק למה זה קורה דווקא ליי למהה???
רציתי לעלות למעלה ורק לבכות,הוא לא אוהב אותי והוא לא שם עליי ואני רק עוזרת לו עם הילדה הזאת אוף!!
אחרי איזה עשר דקות של מחשבות על מה שקרה למטה,הורדתי את האיפור וסידרתי את כל מה שקניתי.
אחר כך נכנסתי להתקלח וכשיצאתי לבשתי פיג'מה של ניקי קצרה כי בכל זאת קיץ עכשיו, צחצחתי שיניים ועליתי לישון.
אחרי איזה רבע שעה שמעתי את הדלת נפתחת אבל לא התייחסתי לזה כל כך ונרדמתי.

-נקודת מבט פאר-
……


תגובות (2)

תמשיכי

13/12/2014 18:58

תמשיכייייייי

13/12/2014 22:24
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך