סוואגית סלינטור
אני יודעת יצא לי פרק זוועה.. :(

"רק שתחזרי שוב בעתיד, אדע מה בליבך את שומרת…" פרק 27

סוואגית סלינטור 11/07/2014 978 צפיות 3 תגובות
אני יודעת יצא לי פרק זוועה.. :(

קריאה מהנה :)

רציתי למות הרגשתי מגעיל.. אבל אולי עשיתי משהו שגרם לו להרגיש ככה? החלטתי לשלוח לו הודעה לפני שאני אעשה את זה.. בכל הזמן הזה החלטתי שכדאי שאני אעזוב.. זה סתם עושה לי רע להיות פה אז זה הכי כדאי. אבל לא לפני שאני אסביר לו מה אני מרגישה. אז החלטתי לשלוח לו מכתב.


יש תרגום בשיר

'אלירן, אהוב שלי, החיים שלי האוויר שלי לנשימה אני חייבת שתדע מה אני מרגישה. מה אני מרגישה לפני שאני אעזוב ..
בלעדיך אני מרגישה חלשה כאילו, אתה היית הכוח שהחזיק אותי שפויה בכל העולם הזה.. כאילו אני עפה ואתה הכנפיים שלי, ובלעדיך שאני מנסה לעוף אני נופלת. אני לא יודעת איך להסביר את זה.. אתה הדבר היחידי שבזכותו הייתי שפויה בעולם הזה ועכשיו הכל נגמר. ואני לא יודעת מה אני אמורה לעשות עכשיו. בלעדיך אני מרגישה כל כך חלשה שמכל דבר הכי קטן אני אפול. אתה היית מי שהעניק לי ביטחון ועכשיו זה נגמר.. באותו רגע שבאתי אלייך ובאותו רגע שהתחלת להתנהג אליי מגעיל כל התקופה הזאת שלאט לאט נשברתי. אבל לא, לא יכולתי להראות לך שאני נשברת. לא יכולתי להראות לך שאתה מחליש אותי..
אלירן שלי, אני אוהבת אותך הכי בעולם תזכור את זה..

ממני אן שלך.'

סיימתי לכתוב את המכתב וברגע שסיימתי ארזתי את כל הדברים שלי לתוך מזוודה. לא היו לי הרבה דברים את רובם אלירן וזואי קנו לי.. החלטתי לעשות טיול בעולם כמו שתמיד רציתי ואף פעם לא הייתה לי את ההזדמנות לעשות זאת. מאז שהייתי קטנה רציתי בזה ורק עכשיו ישלי את ההזדמנות, השארתי את המכתב על מיטטתי וירדתי בשקט.
הזמנתי לי כרטיס טיסה דרך המחשב החלטתי לטוס למקסיקו תמיד רציתי לראות את הארץ הזאת היא כל כך עניינה אותי. בצפר כבר ישלי תעודת בגרות חחחח שהייתי קטנה הייתי די מחוננת אז.. נשמתי עמוק ויצאתי מהבית לעבר דרך חדשה..


תגובות (3)

לאאא תמשיכייייי

12/07/2014 12:20

לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי דחוףףף

12/07/2014 13:45

לאאאאאאאאא זה פשוט לא מקובל עליייייייייייייייייייייי
אני עכשיו על סף דמעות זה לא פייר !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני דורשת עוד פרקקקקק וחזרה של אלירן ואן !!!!!!!!!
תמשיכיייי דחוף אהבה שלי לאב יוו

19/07/2014 16:04
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך