“רק שתחזרי שוב בעתיד, אדע מה בליבך את שומרת” פרק 29

סוואגית סלינטור 16/08/2014 947 צפיות 4 תגובות
איך?

נ.מ (נקודת מבט) זואי
קמתי בבוקר במיטתו של אלירן מחובקת בידיו. אתמול היה הערב הכי טוב בעולם התמזמזנו ראינו סרט, צחקנו בדיוק כמו פעם כאילו אן מעולם לא חזרה והייתי מאושרת..
"את תמיד נוטת לחייך לעצמך?" שמעתי על אלירן אומר בחיוך והסתובבתי אליו נושקת לשפתיו החמימות.
"לא תמיד רק כשאני מחובקת בידיו של אהבת חיי" אמרתי לו בחיוך.
אני פשוט מ א ו ש ר ת

נ.מ אלירן
"טוב חייםשלי אני הולכת לצחצח שניים" אמרה לי זואי בחיוך וקמה מהמיטה.
אני באמת יודע שאיתה אני אהיה מאושר אבל אם אני יודע את זה למה זה מרגיש כמו הטעות הכי גדולה שעשיתי בחיי?
נענעתי את ראשי כדי לצאת מהמחשבות והלכתי לכיוון המקלחת. כרכתי את ידי סביב מותניה של זואי. בזמן שהיא מצחצחת את שינייה.
שחררתי יד אחת ובה שמתי על המברשת שיניים מברשת והתחלתי לצחצח גם אני. זואי ירקה את משחת השניים וחיקתה שאני אסיים לעשות זאת גם. ירקתי את המשחה מפי שטפתי את פניי וחייכתי לזואי, היא חייכה אליי בחזרה ותוך שניות שפתיי היו על שפתייה.
אבל למה אני עדיין לא יכול להפסיק לחשוב על המעשה הזה כעל טעות?

נ.מ אן
"אן..אן תתעוררי אנחנו עוד 5 דקות נוחתים" שמעתי את קולו של דיימון.
פתחתי את עיניי לאט לאט וראיתי את פניו היפות של דיימון. שחושבים על זה דיימון היה בחור יפהפייה, עיניו האפורות התאימו מאוד לשיערו השחור והפרוע שהתאים לעובדה שהוא היה גבוהה ושרירי.
"בוקר טוב" אמרתי לו בחיוך רחב
"בוקר טוב" אמר בחיוך והמשיך "איך ישנת?" שאל אותי.
"מצוין, אתה?" שאלתי אותו בחיוך
"גמאני. את יפה שאת ישנה ידעת את זה?" שאל אותי בחיוך פלרטטני. הרגשתי את לחיי מאדימות מאט.
"תודה" אמרתי בציחקוק קל והוא חייך אליי.
"טוב. תמשיכו עם הפלירטוטים שלכם אחר כך כי אנחנו נוחתים" אמר סטפן.
והרגשתי את לחיי נשרפות.
"את יודעת שאת מסמיקה הרבה?" אמרו סטפן ודיימון יחדיו ואנחנו צחקנו. והתקדמנו לעבר היציאה של המטוס, טוב חיים חדשים הנה אני באה..

נ.מ מוראל (הבחור שאיים על אלירן)
התקשרתי לזואי מאז מה שעשיתי בשבילה לא דיברנו היא סיננה אותי ואני צריך תשובות. אני לא אתן לה לנצל אותי אם היא תעזוב אותי אני יגלה לאלירן הזה את כל האמת ואני מתכוון לזה אני אוהב אותה! ואם היא לא תהיה שלי היא לא תהיה של אף אחד..
"הלו" שמעתי את קולה העדין של זואי.
"אנחנו צריכים להיפגש" אמרתי לה
"ניפגש עכשיו בספסל החום ליד הגן הנטוש?" שאלה
"אוקיי" אמרתי וניתקתי את השיחה. יצאתי מביתי והתקדמתי לעבר הגן הנטוש שהדעתי לשם כבר ראיתי אותה היא הייתה יפהפייה כמו תמיד.

"היי" אמרתי לה כשהגעתי לשם והתיישבתי צמוד אליה מסתובב לכיוונה והיא הסתובבה אליי גם היא. ושמה את ידה על רגלי קרוב למפשעה.
"מה יש?" שאלה אותי
"לא דיברנו מאז שדיברתי אם אלירן פחדתי שתעזבי אותי בשבילו" אמרתי לה.

נ.מ זואי
התקדמתי לעבר הפארק הנטוש. והתיישבתי על הספסל כבר ידעתי מה הוא רוצה להגיד לי.
הוא לא טיפש עד כדי כך הוא יודע שאני רוצה לעזוב אותו בשביל אלירן אז אני אעשה את זה פשוט אני אהיה אם שניהם. את אלירן אני אוהבת, ומוראל אוהב אותי והוא מכונת סקס מהלכת והוא פשוט פצצה בזה.
ראיתי הוא מתקרב הוא התיישב צמוד אליי והסתובב אם גופו אליי, ועשיתי את אותו הדבר הנחתי את ידי קרוב למפשעה שלו ופה כבר כבשתי אותו.
"מה יש?" שאלתי אותו בתמימות מלטפת את רגלו מלמטה ועד למעלה.
"לא דיברנו, מאז ש.. דיברתי אם אלירן פחדתי שתעזבי אותי בשבילו" הוא גמגמם. וזה אומר שהצלחתי.
"ממש לא" אמרתי לו מתיישבת עליו כורכת את רגליי סביב גבו התחתון ומצמידה אותו אליי.
"אני אוהבת רק אותך. אלירן איתי כדי שאני אפגע בו. לכן אסור לאף אחד לדעת על מה שיש ביננו תחכה לי מחר בעשר בערב אצלך בדירה ואני אבוא" אמרתי נושקת לשפתיו וקמה ממנו מתקדמת לעבר ביתי.
אך בנים אתם עם כל כך פשוט בקצב הזה כל מה שאני ארצה יקרה..


תגובות (4)

מושלם תמשיכי

17/08/2014 17:26

בוכהה סורי שהזנחתי… אני פחות באתר>< פרק מושלםםםם עפתי לקרוא את הסיפור השני. תמשיכיייייי

18/08/2014 20:38

תקשיבי אני רוצה להתחיל לקרוא את הסיפור הזה. את ממשיכה ? היו נשמע ממ שיפהש יפה

10/10/2014 12:24
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך