יובלית התולעית
זה בערך אוגוסט:
http://distilleryimage8.s3.amazonaws.com/b20ea892c7db11e1a94522000a1e8aaf_6.jpg

שאני מאוהבת – טירת הכלא של פיירון – פרק 7

יובלית התולעית 15/12/2012 691 צפיות 3 תגובות
זה בערך אוגוסט:
http://distilleryimage8.s3.amazonaws.com/b20ea892c7db11e1a94522000a1e8aaf_6.jpg

"לפני שבועיים הפרידו אותי ואת אשתי , אמרו לה להיות במרתפים ולעשות מה שאומרים לה , לטאטא שם , לסרוג בגדים וכל מיני דברים במרתפים החשוכים האלה ,אני מתגעגע אליה כל כך …"
הוא סיים לדבר
הרגשתי דמעות בעיניים , רציתי לחבק אותו , אבל זה לא היה מנומס מצדי להתפרץ עליו ככה
שתקתי ונתתי לו תפיחה על הכתף ואמרתי לו שיהיה בסדר , הוא נרגע. הגענו לכס המלכות
פיירון סימן לי להתקרב אליו ולעמוד לידו
"תכף המשרתים יסדרו כאן שולחן ארוך עם כלי זהב ומשקאות משכרים הם יסדרו לך כיסא לידי ואני רוצה שתתחנפי אליי ו… את יודעת , אני רוצה שתהיי קרובה אליי" הוא לחש לי . הנהנתי בשקט והרכנתי ראש מבושה , הוא רוצה שאני , ינשק אותו ויחבק אותו….
פיירון הרים לי את הסנטר עם האצבע ובהה בעיניים שלי . הסתכלתי על העיניים שלו . העיניים הכי ירוקות שראיתי זה היה מטריד. האורחים התחילו להגיע ולהתיישב . אכלנו סעודה משביעה והשתדלתי לשלוח מבטים מזויפים אל פיירון ולחבק אותו . לפעמים התנשקנו . כשהסעודה נגמרה פירון ציווה להחזיר אותי לחדרי ולתת לי להתקלח ולישון . אוגוסט ליווה אותי , ניסיתי לעודד אותו שאנחנו נמצא את אשתו בארמון הגדול וננקום בפיירון . אוגוסט חייך טיפה , הרעיון של נקמה מצא חן בעיניו .
אהבתי להיות בגינה של פיירון ולעזור לגננים , ביליתי המון עם אוגוסט ואפילו התחלנו לקרוא אחד לשני , אוג ובלו (קיצורים לאוגוסט ובלורי)
עבר שבוע , אני חושבת שקצת התמלאתי מהארוחות , לפחות אני לא דקה כמו מקל יותר. ציפיתי לראות את קולדן . אני התגעגעתי לקולדן… אני , אני התאהבתי בו. הגיעה השעה 4 והמפגש הצפוי הגיע . נסענו בכרכרה אל בית הכלא המקולל ונכנסו לרחבה . הריח של הזיעה ואווירת השממה של הכלא הציפה אותי .
לא ראיתי את קולדן . כולם עמדו בשורה עם התוצרים שלהם אבל קולדן לא נראה באופק . הייתי צמודה לפיירון .
"טוב, טוב, נידון למוות ! , רע מאוד נידון למוות ! , מצוין אני ישים את זה בחדר הפסלים " פיירון אמר לכל אסיר מה הוא חושב על התוצר שלו. ולבסוף נשמעה הקריאה הזאת:
"תביאו לי את האסיר שהבטיח לי פסל גדול שאמור להיות גמור היום !"
זרקו את קולדן שהחזיק בידו שק גדול. ניחשתי שזה הפסל .
"הראה לי את הפסל !" ציווה פיירון
"הנה" אמר פיירון והסיר את השק מעל הפסל , הפסל היה מדהים . אפילו פיירון נדהם . פיירון נרגע וחייך ."הנערה צדקה, היה שווה להשאיר לך שבוע ……" אמר פיירון
המשך יבוא !


תגובות (3)

תמשייכיייי התאהבתי בסיפור הזה *~*

15/12/2012 05:33

תמשיכי אני חושבת שאני מכורה לסיפור הזה!

15/12/2012 09:29

וואו תודה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
זה כל כך כיף לי לשמוע !

15/12/2012 11:49
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך