שני0_0
תודה על התגובות ♥ תגובות וממשיכה ♥

שאת בת 15 פרק 21 ♥

שני0_0 24/03/2014 1098 צפיות תגובה אחת
תודה על התגובות ♥ תגובות וממשיכה ♥

ראיתי אותו, כזה חתיך,עם ג'ל בשער, חולצה מכפוטרת, ג'ינס קצר של בנים, במילה אחת מושלם!
"היי" אמר, אחרי כמה שניות שבהייתי בו, וחיבק אותי.
הריח של הניחוחות שלו שיצאו ממנו פשוט שיגעו אותי, אפטרשיף, דאודורנט, סבון גוף, כל הריחות הציפו אותי, נראה בן אדם מטופח ונקי.
"אז לאן הולכים?" שאלתי, לאחר שהתנתקנו מהחיבוק.
"הפתעה" אמר, ועוד לפני שבאתי להוציא מילה, הוא תפס את ידי ויצאנו החוצה.
לפתע הוא שם לי בד על העיניים! "אמאלה מה זה?!" צעקתי. ממש נבהלתי.
"אל תדאגי, אני לוקח אותך למקום יפה, זה הפתעה לא? הפתעה לא מגלים.. בואי " אמר לי, ואחז בידי, איזה יד חזקה, שרירית ממש הרגשתי בטוחה בידיו.
שמעתי דלת של אוטו נפתחת, הוא הכניס אותי למכוניתו,כופף את ראשי כדי שלא אדפוק אותו.
התחלנו לנסוע, נסיעה של 5 דקות. התפלתי מה יש כל כך קרוב לבית שלי..
עצרנו, כנראה הגענו. ואיי אני ממש מתרגשת, אני מתה לראות מה ההפתעה !
"לפני שאנחנו יורדים, אני צריך שתשימי את זה, זה אוזניות אוטמות רעש." ברגע שהוא סיים את דבריו הסתקרנתי עוד יותר.
"אוקי" אמרתי בקול עדין.ושמתי אותם על אוזניי.
הוא יצא מהאוטו, פתח לי את הדלת, תפס בידי ועזר לי לצאת, לא שמעתי כלום וגם לא ראיתי כלום.
הוא פתאום הרים אותי על ידיו, לא היה לי מושג למה.. אבל בסדר נו…
הרים אותי איזה שתי דקות והמשיך ללכת. אחרי כמה סמן הוא הוריד אותי סוף סוף,
הניח אותי אותי על מפה אני חושבת, היה משהו רך מתחת, לפתע הרגשתי שהוא מוריד לי את האוזניות, שמעתי קול של גלים, נראה לי שהוא לקח אותי לים! יש זה המקום האהוב עלי, והכי רומנטי שיכול להיות.
"איפה את חושבת שאנחנו נמצאים?" שאל.
"נראה לי שבים, אני ממש אוהבת את הים, זה המקום היחיד שמרגיע אותי, תמיד היה לי חלום לבוא לפה עם חבר שלי, על שפת הים, פיקניק נרות, ממש כמו בסרטים".
"אז נראה שהחלום שלך עוד מעט יתגשם." אמר, והרגשתי פרפרים בבטן, לפתע הוא הוריד לי את הכיסוי. "ואוו זה כזה מושלם" ראיתי בידיוק מה שדימינתי, ים, אני ו'חבר' שלי על הים, פיקניק, נרות שמיכה, ואוכל טעים, פשוט הייתי בשוק זה הדבר רק בן כזה משקיען.
במילה אחת, התאהבתי.
"טוב אני רואה שממש אהבת.. אני אישית אוהב ממש את הים, מקום שקט, מנקה את כל המחשבות, עוזר לנשום אוויר ולהיות רגוע."
"ואיי אני ממש חושבת ככה, אני גם מתה על הים, פשוט זה המקום האהוב עלי יותר מקניון."
אמרתי, הרגשתי ממש משוחררת, לא הייתי בכלל מתוחה .
"נו אז ספרי לי קצת על עצמך.. משפחה, אחים, אמא, אבא …."
"הסיפור של המשפחה שלי קצת מורכב.. אמא ואבא שלי התגרשו שהייתי בת 6 זה הייתה בשבילי ממש טראומת ילדות, הם כל הזמן היו רבים.. מתווכחים, יש לי אחות קטנה בת 11 אחותי הייתה בת שנתיים, כאשר ההורים שלי התגרשו.
תמיד שמרתי עליה, אני אוהבת אותה, היא החיים שלי, אני כלום בלעדיה.
אבא שלי התחתן שוב ונולדו לו ולאישתו עוד שלושה ילדים קטנים, אמא שלי לא רוצה עוד להיתחתן היא פוחדת להיפגע עוד שעם מאהבה." לא יכלתי לעצור את הדמעה שזלגה מעיני.
אוראל ניגב לי את הדמעה וחיבק אותי.
"אל תבכי. אני יעודד אותך" אמר וחייך לי חיוך קטן :)
התנתקנו מהחיבוק, הסתכלנו אחד על השני ראיתי את עניו הכחולות ושפתיו היפות האלה, האפים שלנו ממש היו קרובים אחד לשני, הינו שנייה מנשיקה..
ואז זה קרה.


תגובות (1)

פאק רומנטי תמשיכייייייייייייייייייי

26/03/2014 14:44
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך