אנונימית
סופ"ש שמח יפות...אז איפה אתם בעצמאות???

שום דבר לא ישנה את זה-פרק 56

אנונימית 01/05/2014 1803 צפיות 4 תגובות
סופ"ש שמח יפות...אז איפה אתם בעצמאות???

נקודת מבט של לינוי:
טרקתי את הדלת של ניב ופשוט התפרקתי!!
נשכבתי על הדלת ולא הפסקתי לבכות…הידיעה שהנשיקה הזאת היא הנשיקה האחרונה שלנו..
בכיתי..הרבה..הרמתי את העיניים שלי וראיתי את דור
\"אנחנו מאחרים לטיסה\"הוא אמר כשראה אותי יושבת על הריצפה על רגליים מקופלות ובוכה
\"איך אתה יכול להיות כל כך חסר רגישות אני אוהבת אותו והוא אותי!\"אמרתי חנוקה מדמעות שלא יודעת מאיפה יוצאות
\"זה לטובתך\"הוא אמר
לא הגבתי…הנחתי את ראשי על ברכיי ובכיתי..לא הסתכלי עליו,אני לא מדמיינת את החיים שלי בלעדיו..הוא נהיה חלק בלתי נפרד מהחיים שלי!
\"בואי\"הוא אמר ועזר לי לקום..
עלינו לאוטו..ישבתי מאחורה עם אוזניות והסתכלתי על הדרך..על הדרך שאני לא יראה אותה יותר..חשבתי על ניב,על ענבל..על נועם..מה אני יעשה בלעדיהם????איך אני ישרוד להיות במקום כל כך גדול בלעדיהם??

נקודת מבט של ניב:
לינוי יצאה מהבית שלי..התיישבתי על הספה ופתחתי את המכתב שהיא הביאה לי
\"אהוב שלי,חיים לשי,אושר שלי..השמונה חודשים האלה היו השמונה חודשים הכי מאושרים בחיים שלי..
אני אף פעם לא יתחרט על זה שאיתך זאת הייתה הפעם הראשונה שלי..
אתה גרמת לי לאושר אין סופי יום יום דקה דקה שעה שעה שנייה שנייה..
עמדת לצידי בטוב וברע..תמיד דאגת לי שיהיה לי רק טוב!
אני יודעת שעכשיו אתה לא תבין למה הבאתי לך את המכתב הזה..אבל המכתב הזה יהיה הקשר האחרון שלנו..
אני עוזבת,אולי לתמיד או אולי לזמן הקרוב אבל תדע שאני יתגעגע אלייך הכי בעולם..העובדה שאני עוזבת אף פעם לא תשנה את הרגשות שלי כלפייך..אתה בן אדם נדיר ואני מודה לאלוקים כל יום על ששלח לי אותך לחיי!
עברנו הרבה דברים בחיים עד שלבסוף היינו ביחד..והתגברנו על הכל..אז אנחנו נתגבר גם על זה
אני עדיין זוכרת איך בתחילת הקשר שלנו אמרתי לך שאיתי זה רק קשר רציני..בהתחלה זילזלת בזה אבל אחרי זה דאגת לי כמו שאף אחד לא דאג לי…
אהוב שלי אני אוהבת אותך ומודה לך על כל מה שעשית בשבילי..תדע שאתה עשית אותי הבן אדם הכי מאושר שקיים..אתה הגבר שנת לי את הסיבות לחיות ולהבין איך זה להרגיש מאוהבת!
אני מאחלת לך שתכיר אישה..אחרת.. שתאהב אותך ותכבד אותך לא פחות ממני…מי שתזכה בך תהיה אישה מאושרת!!
אז אהוב שלי..התקופה שלנו הסתיימה..דור כנראה בחיים לא יבין שמה שיש בינו זה אהבה אמיתית…
אנחנו הולכים להתרחק..הרבה מאוד זמן,נכון שבהתחלה זה יהיה קשה אבל נתגבר על זה…אתה תמצא לך אישה אחרת וכנראה שגם אני אמצא לי גבר אחר..תאמין לי שכואב לי לרשום את המכתב הזה..הייתי מאוד שמחה אם הכל היה אחרת..אני כותבת את המכתב הזה עם המון בכי וכאב..הדמעות לא מפסיקות לרדת לרגע..תדע שאני אוהבת אותך ותמיד יאהב אותך…
יש לי טובה קטנה..אל תחפש אותי..זה יהיה לטובתך ולטובתי…אוהבת אותך הכי הכי שבעולם\"!!!
קראתי את המכתב..מילה במילה..ולא האמנתי!!
חשבתי זאת בדיחה,בדיחה שמנסה להצחיק אבל היא אפילו לא גורמת לי לגחך!
הוצאתי את הפלאפון שלי והתקשרתי אליה..אבל הא לא ענתה
התקשרתי שוב ושוב..שלחתי הודעות אבל היא לא ענתה
אוחח דור..נשבע שאם אני תופס אותו הוא מת!!


תגובות (4)

תמשיכי

01/05/2014 18:42

אסור שהם יפרדו

01/05/2014 18:47

לא! שלא יפרדו!
מושלם!
תמשיכיייייייייייי

01/05/2014 18:48

איזה שמח ואיזה נעליים את ממשיכה עכשיו את הפר אני על סף דמעות
דור אתה חרא אתה צריך להבין אותה בן זונה
תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

01/05/2014 19:26
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך