אנונימית
סורי על העיכוב..אבל הנה עוד פרק..אם תעלו את התגובות הפרקים יעלו יותר מהר.. אוהבת..אההה ושבת שלום יפות!!!

שום דבר לא ישנה את זה פרק 58

אנונימית 16/05/2014 1661 צפיות 2 תגובות
סורי על העיכוב..אבל הנה עוד פרק..אם תעלו את התגובות הפרקים יעלו יותר מהר.. אוהבת..אההה ושבת שלום יפות!!!

*כעבור שנה*
נקודת מבט של ניב:
השכבתי אותה על המיטה,מוריד את המכנס שלה בזמן שהיא מורידה את החולצה שלי,הורדתי לה את החולצה ונישקתי אותה בפראות..אבל זה לא היה זה!
קמתי ממנה ולקחתי בגדים חדשים מהארון
"עופי מפה"אמרתי לה
"מה לא כיף לך איתי??"היא שאלה אותי
"לא..ועכשיו תקשיבי אני נכנס להתקלח וכשאני יוצא את לא נמצאת פה..ברור??"שאלתי בכמעט צעקה
"או קיי" היא אמרה ולקחה את הבגדים שלה
נכנסתי למקלחת ופתחתי מים קרים..אני לא יכול להפסיק לחשוב עליה!פאקינג שנה עברה ואני עדיין לא מצליח לשכוח אותה..שום דבר לא משתווה אליה,אל הריח שלה,אל היופי שלי..אל הטעם שלה!
חצי שנה..חצי שנה שאני ונועם מחפשים אותה באמריקה..אבל היא?!כאילו בלעה אותה האדמה..לא מצאנו אותה ואת דור!
קשה לי..קשה לי בלעדיה..אני לא מסוגל לחשוב שהיא הלכה..ושהוא לא יחזיר אותה יותר.
יצאתי מהמקלחת..התלבשתי התארגנתי ויצאתי לבית שחל אבי..לנסות לשכוח אותה-שוב!
נקודת מבט של נועם:
תחושה כזאת בבטן..כיווץ בלב,לילות ללא שינה..במילה אחת:געגוע!
עברה שנה..שנה שאני בלעדיו..כל שנייה מרגישה כמו נצח,כל דקה מרגישה כמו שנים…שנים ארוכות מאוד!
שנה שאני מנסה לשכוח אותו..אבל הוא השאיר בי משהו..משהו שקשה לי לשכוח אותו!
הלב מחליט כל יום להזכיר לי אותו..את האהבה הראשונה שלי..הכי גדולה שלי!
נשארתי בבית…לא היה לי כוח לכלום רציתי רק לחשוב עליו..על דור!
נכנסתי למספר שלו..למספר שהוא החליף ממזמן וכתבתי לו..
"היי..אתה זוכר אותי??זאת אני נועם,שנתנה בשבילך את כל החיים שלה ותהיה מוכנה לתת שוב ולא להצטער על זה..זאת אני שאף פעם לא תוכל לשכוח אותך לא משנה מה יקרה..ולמה?זה מה שאני כל המן שואלת..למה דווקא בך התאהבתי?!בבנאדם הכי מתוסבך..הכי מתסבך..בנאדם שיוותר על הכל כדי שכל הזמן יהיה טוב לאחרים!
היחיד ששבר לי את הלב כמו שאף אחד לא שבר לי..
נועם?!כן..נועם..היא באמת יפה!כנראה שלא משנה מה יקרה אתה עדיין תרצה אותה..
להגיד שלא כאב לי לראות אתכם ביחד..מתנשקים או לשמוע מאחרים שהייתם ה-זוג..שהיא האהבה האמיתית שלך..זה קשה!
אבל לא משנה מה יגידו לי אני יודעת,אני יודעת שתמיד אהבת אותי כמו שאף אחד אחר לא אהב אותי!
אני מתגעגעת לתקופה הזאת..לתקופה שכל חיבוק שלך היה הכל בשבילי..שכל מילה שלך תפסה אצלי משמעות..לתקופה הזאת שכולם ידעו שאתה שלי ורק שלי!
אבל זאת תקופה ישנה..והיא עברה..כבר שנה שלא ראיתי אותך וזה קשה לי..אני מעדיפה שתהיה פה עם נועם ולסבול..אבל לדעת שאתה בסדר,שטוב לך ושאתה מאושר!
אני מתגעגעת אלייך..וגם אם אני אומרת שלא אני משקרת,כי אתה היחיד שתפס מקום בלב שלי ושלא רוצה לזוז משם.."
שלחתי,קו אחד..שמחתי לא רציתי שהוא יראה את זה..רק רציתי לשפוך את הלב.
נקודת מבט של דור:
שכבתי במיטה..מסתכל על התקרה וחושב עליה..איך בגלל שטות קטנה שעשיתי נהרסו לנו החיים??
קטנה שלי..התגעגעתי אליה כל כך..ולחשוב שבדיוק שנה עברה מאז שאני והיא עשינו את זה בפעם ה ראשונה..
לקחתי את הטלפון הישן שלי והדלקתי אותו..פעם ראשונה מכל השנה הזאת שאני נוגע בו..
נכנסתי לוואטסאפ היו מלא הודעות אבל הייתה הודעה אחת..הודעה שלא יכולתי להתעלם ממנה..מהמלאך שלי..כן ככה היא רשומה אצלי בטלפון..היא המלאך שלי-המלאך השומר שלי!
פתחתי את ההודעה וקראתי..הבנתי הבנתי שזאת היא..היא האחת שלי שאני צריך להלחם עליה!!!
נקודת מבט של נועם:
נכנסתי להודעה ששלחתי לדור…שמתי לב שיש שתי ווי בהודעה של דור..נכנסתי
'דור דהן מחובר/ת'
הלב שלי דפק חזק..הוא בטוח קורא את ההודעה..
'דור דהן מקליד/ה'


תגובות (2)

תמשיכי!
מושלםםםםם

16/05/2014 14:53

אני מתה תמשיכייייייייייייייייייייייי מידדדדדדד ודור אתה כלבבבבבבבבבבבבב איך יכולת!!!!!!!!!!!! וניב אוףףףףףףףףףף מה עושים איתךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךךךך דחוףףףףףףףףףףף

17/05/2014 18:42
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך