העליתי באיחור מקווה שלא כועסות תודה למגיבות אוהבת אותכן ונראלי אני יעשה עד פרק 15 או 20 ותהיה עונה שניה והוה אבל עונה שניה תהיה יותר מותחת מקווה שכתבתי טוב :(

שונאת אותך !!!! פרק11

14/01/2014 814 צפיות 2 תגובות
העליתי באיחור מקווה שלא כועסות תודה למגיבות אוהבת אותכן ונראלי אני יעשה עד פרק 15 או 20 ותהיה עונה שניה והוה אבל עונה שניה תהיה יותר מותחת מקווה שכתבתי טוב :(

* נקודת מבט של אנג'ל *
כבר כמה ימים שוכבת במיטה ורק חושבת על איך שהוא עזב אותי , כבר כמה ימים אני סובלת מהקאות כאבי ראש מה לא .
והוא בבית נהנה לו , בסוף נזכרתי בהכל, אחרי הנשיקה של לירון , כן בסוף התנשקנו .נראלי זה היה צפוי אבל זה הרגיש לי שונה , אבל לא נהינו חברים אבל הוא דואג לי בכל זאת ותומך . אבל אף אחד לא יכול להוציא אותי מהבית . אני בקושי אוכלת מדברת או זזה , זה לא טוב אבל אין לי כוח לכלום מאז …..
אני רק עוצמת את עיני ורואה איך המכונית התנגשה, שומעת את הצעקה של טום שומעת רעשים , אנשים את הכל . והבנתי שזה צלקת לכל החיים .
הוא לא היה חייב לעזוב אותי היינו מחליטים ביחד מה אנחנו עושים עם התינוק .
אבל רק מלחשוב על זה אני יודעת בוודאות שאני לא עושה הפלה .
אלינה גם מבקרת אותי ומנסה להוציא אותי מהבית אבל ללא הצלחה .
אני רק חושבת על הרגעים על מה שעשיתי ללירון והוא בכל זאת סלח לי . אני כל כך היצטערתי על זה שעשיתי לו את זה ואני כמו מטומטמת לא ידעתי שהוא אוהב אותי ,טוב אבל זה כבר קרה .
אמא שלי עדיין לא יודעת אני גם לא רוצה לספר לה אני חוששת מהתגובה .
אני כבר כמה ימים לא באה לבית ספר ואמא שלי מתקשרת אלי ולא מבינה איפה אני , אני לא עונה לה . אבל מה שכן אני דואגת מאוד .
לפני כמה ימים אני ואלינה פגשנו שני בנים חמודים זאיין ולואי . ( חחח תזרמו עם השמות – הערת הכותבת )
הם עזרו לנו טיילו איתנו וגיליתי שגם הם בבית ספר שלי .
אני רק חושבת על איזה בגדים אני ילבש עם בטן שמנה ?!1!?
אבל זה לא מה שבראש שלי מ שבראש שלי זה רק התינוק
* נקודת מבט של טום *
קמתי בבוקר שפוך עם איזה זונה על המיטה . קמתי אפילו לא מסתכל מיזאת והולך למקלחת .
אחרי הפרידה היה לי ממש קשה להתגבר אבל אני מתגבר על ידי זיונים ושתייה .
הדבר היחידי שעוזר לי לשכוח אותה
אני בא לבית ספר אבל לא נכנס לשיעורים .
מחכה רק למתי שהיא תבוא .
החברים שלי אומרים לי להפסיק עם השתיה והכל אבל אני לא יכול כי אני מתחרפן שאני עוזב אותה ואת הילדה או את הילד .
לפני כמה ימים שאלתי את אלינה מה איתה אבל כששאלתי את זה היא נהייתה מעוצבנת וצעקה עלי שאני יתרחק מימנה . באותו רגע לא חשבתי שזאת אלינה בדרך כלל היא מחייכת והכל אבל כשרואה אותי היא נראת מישהי שהולכת לרצוח אותי .
אבל אחרי זה עזבתי הכל . לא שם עליה . לא כלום .
אבל יש ימים שאני מתפרק לבד בבית .
שובר דברים דומע מרוב כאב היא הייתה ממש חשובה לי יחסית למישהי שאף פעם לא חשבתי שאני היה חבר שלה .
החלטתי ללכת לעשות סיבוב להשתחרר הכל
הסתובבתי ליד הפארק חושבת עליה רק עליה .
ואז אני רואה אותה כל כך קטנה תמימה עם בטן הקטנה על הבן שלי , בהתחלה לא חשבתי שזאת היא אבל אותה אני אף פעם לא יפספס . באתי להיתקדם אליה ואז ראיתי שהיא מנופפת למישהו לא הבנתי מי זה ניסיתי לקלוט מי זה והוא באה ומחבק אותה .
כל העצבים שלי עלו נהייתי אדום , היא כבר שחכה מימני
היתקדמתי אליהם עצבני אדום רותח .
ואז ……


תגובות (2)

תמשיכיייייייי

14/01/2014 21:19

תמשיכי

14/01/2014 22:01
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך