אני מתרגשת מאוד להעלות את הסיפור הזה לאתר סוף סוף ושתקראו אותו , כי אני חשבתי עליו כבר המון זמן. אם אתם לא מבינים את ההקשרים של הדמויות בגלל שזה מאין ספין אוף של סדרת טלוויזיה אני יותר מאשמח להסביר מי קשור למי ואיך ולהסביר את העלילה שבאה לפני כדי שהכל יהיה מובן. אשמח מאוד אם תגיבו, זה ישמח אותו מאוד. :)

שושלת ולואה – הקדמה

01/06/2015 4294 צפיות 3 תגובות
אני מתרגשת מאוד להעלות את הסיפור הזה לאתר סוף סוף ושתקראו אותו , כי אני חשבתי עליו כבר המון זמן. אם אתם לא מבינים את ההקשרים של הדמויות בגלל שזה מאין ספין אוף של סדרת טלוויזיה אני יותר מאשמח להסביר מי קשור למי ואיך ולהסביר את העלילה שבאה לפני כדי שהכל יהיה מובן. אשמח מאוד אם תגיבו, זה ישמח אותו מאוד. :)

** אשמח אם תקראו את ה"רציתי להוסיף" :)
החלטתי למחוק את הסיפור.
*************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************


תגובות (3)

אני כן מכירה את הסדרה…ואני חושבת שאת מציגה את הדמויות לא נכון ובצורה שלא מתאימה לתקופה. הכתיבה לא תואמת את דרך ההתנהגות, וקת'רין דה מדיצ'י היא הרבה יותר ממה שתיארת אותה בכמה מילים.

01/06/2015 16:33

דבר ראשון , תודה רבה על הביקורת הבונה. דבר שני , הכתיבה שלי היא מנקודת המבט של הבת של פרנסיס ומרי, היא נערה צעירה שרק מתחילה להבין מה הולך בחצר המלכות , כמובן שאותה נערה תתאר את סבתא שלה בתיאורים שונים במקצת מאשר איך שבאמת מכירים אותה בסדרה, מפני שהיא סבתא שלה והאינטרקציה שלה איתה היא שונה, ולא ראינו אינטרקציה כזו בסדרה.
אני אשמח אם תמשיכי לקרוא את הפרקים הבאים שיעלו , ותמשיכי לחוות דעה על הכתיבה ועל העלילה, ככה אני אוכל להשתפר. כמובן, שאם לא תרצי לקרוא אני אבין, בכל מקרה מה שלא תחליטי , אשמח שתשתפי אותי במה שאת חושבת.

01/06/2015 16:42

    (דבר שעצבן אותי בסדרה: אי הדיוק ההיסטורי. פרנסיס מת בגיל צעיר מאד. מרי תמיד עזרה מאחורי הקלעים לאליזבת' מלכת אנגליה.)
    היא עדיין נערה במאה ה-16 בערך, ומנקודת מבט של נערה בגיל הזה העניינים יתוארו בצורה מסוימת, בתור בת מלוכה. השפה תהיה שפה מסוימת. וההתנהלות שלה תהיה מאד מסוימת.
    (הם לגמרי לא מדייקים היסטורית בסדרה, הן בבגדים והן בהתרחשות. אבל זו עדיין סדרה ממש טובה)

    01/06/2015 17:01
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך