2 תגובות ממשיכה...

שחר

08/09/2013 514 צפיות אין תגובות
2 תגובות ממשיכה...

הקדמה:
היי, קוראים לי שחר אני בת 16 מראשון לציון עוד חודש ככה אני מוציאה תעודת זהות עם אחי התאום עומר ! , עומר מקובל ויש את מלכת בית ספר שמה מאיה כמובן שהיא מאוהבת בוו אני ומאיה לא חברות טובות .. לא מתקרבות היא תמיד משפילה אותי ואח שלי? צוחק עלי יש לי שני חברות ממששש אבל ממש טובות אנחנו ביחד תמיד אחת בשם יסמין והשניה מיכל .. חוויתי כמה פעמים חרם אני חותכת כבר שלוש שנים יש יחד שאני אוהבת בשם דניאל הוא חתיך אה אופס שחכתי להזכיר אני בלונדינית עם עיינים כחולות ואני רזה אני שוקלת 40 .. אני ודניאל ידידים נורא טובים אבל הוא לא יודע שיש לי רגשות כלפיו.. אמא שלי מתה מסרטן לפני שנה אני גרה עם אבא שלי וחברה שלו !

פרק 1:
יום אחרון לחופש אני יסמין ומיכל החלטו ללכת טיפה לקניון .. לנצל את היום האחרון כמובן ביקשתי מאבא שלי כסף יסמין אמרה " אולי נילךך לקנות לנו אוכל ? " מיכל אמרה " אני רוצה פיצה !!! ` ואז יסמין אמרה אני רוצה ארוחה במקדולנס ` ופתאום חשבתי על דניאל .. הוא לא יוצא לי מהראש בכלל .. ואזז יסמין צעקה שחרר !! עניתי במה יבש כזה … יסמין אמרה מה את רוצה לאכול ? אמרתי אני רוצה מנת מקדולנס .. הלכנו למקדולנס מיכל הלכה לקנות לה פיצה אנחנו בינתים השמנו לנו לאכול והתבישבנו שם פתאום אני רואה את דניאל עם גל חבר של דניאל דניאל אמר ` מה את עושות פה ?` יסמין ענתה ` סתם מנצלות את היום הזה אני מחכות למיכל ` דניאל אמר ` למה היא שותקת .. ?` אמרתי ` אני לא שותקת .. ` דניאל אמר ` את יכולה לבוא איתי שניה לצד ?` אמקתי בכיף .. הלכנו לצד גל ויסמין נשארו שם מיכל חזרה הלכנו לצד .. ואביאל אמר ..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך