שינית אותי פרק 16

בפרק הקודם:
יונתן ונופר הלכו למקום של הנשיקה הראשונה שלהם
בן ואליס נישארו בבית ובן חזר לחדר של אליס…
פרק 16
~בן~
ניכנסתי לחדר ו….פאקקקקק
אליס שכבה על המיטה בדיוק כמו שהשכבתי אותה היא כאילו קפאה במקום.
וואי איך היה באלי לדפוק לה איזה נשיקה ככה, אבל לא ידע למה הרגשתי שאני לא יכול לעשות לה את זה, שזה ברור שלדפוק אותה גם לא.
ניסיתי לגרום לה להגיב אבל כלום, עד שחטפתי עצבים.
"לא מגיבה? אני אעיר אותך וואחה?" ברור שגם לזה היא לא הגיבה.
והקטע שהעיניים שלה היו פתוחות, ואפילו לא סגרה אותם.
שלב ראשון הרמתי אותה היא לא היתה כבדה כמו שחשבתי ????.
~אליס~
בן ניסה לגרום לי להגיב לא הגבתי.
שכבתי בלי לזוז מפחד, מכאב, הוא הזכיר לי, החזיר לי, את כל מה שניסיתי לשכוח.
מה יש לילד הזה ממני? הוא מתנהג כאילו הכיר אותי לפני זה…אבל אני לא זוכרת שום דבר בקשר אליו מהעבר שלי, אני זוכרת רק כאב…
הוא הרים אותי והלך לכיוון הדלת, מה הוא זומם עכשיו?.
הוא ירד איתי במדרגות, יצא החוצה מהבית, היו לי הרבה שאלות בראש כמו לאן זה? מה? מי?
אבל לא יכולתי להגיב, יצאנו מהבית חשבתי שהוא יקח אותי לרחוב או משהו כזה, אבל תעיתי.
הוא עשה סיבוב כזה לחצר, חשבתי על הדבר הכי גרוע שהוא יכול לעשות….
ובאמת ככה היה, הוא פשוט זרק אותי לבריכה, התרטבתי ולא יכולתי שלא להגיב, הוא הוציא אותי מזה, אבל רציתי להחטיף לו אבל הוא החזיר לי את הפחד ניסיתי להשתנות אבל…
~בן~
העפתי אותה לבריכה חחח זה היה קורע…
"שיהיה לך בכיף" וצחקתי.
היא יצאה מהבריכה . עברה לידי אפילו בלי להסתכל עלי. רגע רגע מה? לא להגיד לי תודה?
פגיעה באגו על זה משלמים, תפסתי לה ביד היא המשיכה ללכת אבל לא רחוק מידי…
היא לא הסתובבה "עזוב אותי" אמרה בקול שקט, חחח הצלחתי להוריד אותה מהגובה.
"ואם לא באלי? מה תעשי לי? אה?" היא לא ענתה ניסתה להשתחרר.
"את רואה שלא הולך לך למה שפשוט לא תבקשי ממני יפה ותנסי להזכר מה שכחת?"
היא חלשה, ואני חסר רחמים.
"דיי נו שחרר" משכתי אותה אלי, היא הורידה את הראש, הרמתי אותו אלי, היא הביטה בי ואני בה לא זה לא שוב קורה לי, אני בן, ואהבה לא הולכים ביחד.
הבטתי לה בעיניים היא היתה ניראת טוב, ניזכרתי שהיא לא אכלה, ועוד המאמץ שלה נגדי.
הרפתי היא השתחררה, נאנחה.
"את מרגישה טוב?" באנה אני מתחיל לדבר כמו כוסית.
"לא יודעת" השיבה והסתובבה לכיוון הבית. סובבתי אותה אלי, הנחתי את ידי על המצח שלה הוא היה חם.
"יש לך חום אני חושב" אמרתי היא באמת לא ניראתה טוב.
ניכנסנו הביתה.
~אליס~
למה הוא דואג לי ככה? שניה אחת הוא מעיף אותי למים צוחק עלי, ותופס לי ביד כמו עלוקה.
ואחר כך דואג לי, ניכנסנו לבית הוא רץ למעלה להביא לי מגבת, כשירד באו איתו גם…


תגובות (3)

תמשיכי רק יש לי הערה אחת למה לכתוב בסלנג בסיפורים?! זה מנמיך את רמת הסיפור בהרבה. אבל הרעיון יפה מקווה שתקחי את זה לצומת ליבך

07/01/2016 08:02

תודה לך על ההערה!
אבל תקשיבי זה סיפור ערסים
אוהבת

07/01/2016 15:03

מוווושלם!!!!!!!!!!!!

14/01/2016 20:47
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך