שיר אהבה פשוט,פשוט שיר אהבה 6

Justin♥ 04/12/2013 1555 צפיות 2 תגובות

בפרק הקודם:
הוא התקרב אליי,ובדיוק סובבתי את הראש לכיוונו..כנראה יצא לו במזל.. הוא התחיל לנשק אותי והוא תפס לי ביד אחת את המותן וביד השנייה בלחי והוא קם טיפה כדי שיהיה לו יותר נוח..תראו אותו זה.. טוב רגע נו אתם מפריעים לי..הוא נישק אותי ולא התנגדתי.. 'עכשיו את יכולה לתת לי לנסות ליהיות איתך? אני יודע טוב מאוד שאת מפחדת להתאכזב..אבל אני מבטיח לך שאני לא יאכזב אותך..ובקשר למה שאמרתי באוטו? שאני אוהב אותך.. אז אני אוהב אותך!' הוא אמר.. לא הרבתי במילים,הסתכלתי לו על העיניים ופשוט נישקתי אותו שוב.

פרק 6:
'רגע אז זה אומר שאת אוהבת אותי?' ג'סטין שאל כשהתנתקנו מהנשיקה.. 'אני לא אוהבת את ג'סטין ביבר הזמר..אני אוהבת את גסטין ביבר …אתה' אמרתי..'אני יודע שאת אוהבת אותי לא להכחיש' הוא אמר ונישק אותי שיב.. 'ג'סטין תבטיח לי שלא תאכזב אותי' מלמלתי בין נשיקה לנשיקה.. 'מבטיח' הוא אמר.
הלכנו לישון..

~בוקר~
קמתי וניראתי כמו מפלצת גוססת.לא ראיתי בחיים איך מפלצת גוססת ניראת אבל כניראה נורא! היום אני וג'סטין הולכים לטקס פרסים כולשהוא אבל לפני זה אנחנו הולכים לטייל קצת .. שמתי את זה http://www.polyvore.com/cgi/set?id=106034108 ויצאנו.. בדרך היו מלא פאפארצי..'אני רוצה שיידעו שאנחנו יחד' ג'סטין אמר לי כשישבנו באחת המסעדות. 'איך אתה רוצה שיידעו?' שאלתי אותו.. 'כשאנחנ בחוץ,אני יגניב לך כמה נשיקות ואחרי זה אני ייתן לך נשיקה..' הוא אמר בזמן שהכניס לזניה לפה שלו.. 'אבל די לאכול המון אתה תשמיןן לי' אמרתי.. יצאנו מהמסעדה אחרי שאכלנו וצחקנו. היו בערך 50 צלמי פאפארצי אם לא.

מול המסעדה היה ים,אני וג'סטין טיילנו..והיינו מאוד קרובים. 'אני מנשק אותך עכשיו שזה לא יבוא לך בהפתעה' הוא אמר..לא הספקתי לחשוב אפילו והוא כבר נתן לי נשיקה..הרגשתי בנשיקה הזאת שהאהבה שלו כלפיו באמת אמיתית אליי..ובערך 800 פלאשים.

'אני אוהב אותך' הוא אמר..
'אני אוהבת אותך' החזרתי ונתתי לו נשיקה.


תגובות (2)

תמשיכיי

05/12/2013 09:08

דותן תכנסי לחשבון you all that matters to me שם תכולי למצוא את ההמשכים..עזבי סיפור ארוך הייתי צריכה לפתוח אחד חדש (=
תהני

06/12/2013 06:26
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך