שיר, נעים להכיר :) פרק- 26

cookie 25/07/2013 1078 צפיות 13 תגובות

נותרנו מחובקים על הרצפה, אני עם הפיג'מה הוורודה שלי והוא עם הג'ינס והטי שרט שלו, ידי ורגלי סביבו והוא יושב שעון על הקיר בפיסוק רגליים.
"את בסדר?" הוא לחש באוזני מעבר למסכת השערות שלי שהסית לצד כדי להביט בי יותר טוב.
"כן, אני חושבת שכן"
"זה לא מספיק טוב בשבילי" הוא ענה והתרחקתי את ראשי ממנו קצת.
"גם בשבילי" אמרתי בכנות המוחלטת שלי.
"מה מציק לך?" הוא שאל.
"אני."
"את?"
"כן."
"מה מציק לך בעצמך?" הוא שאל.
"הפחד…" עניתי. הוא ניסה לקרוא את מבטי אבל כלום לא היה כתוב בו.
"אני מפחדת מהכל, אני מפחדת מהפחד הכי. אני מפחדת מגבהים, אני מפחדת להקיא ליד אנשים, אני מפחדת שיעזבו אותי שוב, אני מפחדת ממעליות, אני מפחדת מהאנשים שהכי קרובים אלי, אני מפחדת מעצמי ברגעים מסוימים, אני מפחדת מאנשים, אני מפחדת מסרטים מפחידים, מרוחות רפאים, המוות, המחשבות שלי, מבדידות, מהכל. זה משתק אותי. זה פאקינג משתק אותי. אני לא אני. נהייתי תערובת של פחדים והתקפי חרדות. היא הרסה לי את החיים יונתן, כל הזיכרונות ממנה מקוללים. כל הזיכרונות מהחיים איתה. מהתקופה היחידה בה באמת חייתי."
לא הבנתי מאיפה כל זה הגיע, לא תכננתי את זה ולא חשבתי את זה. גם באותו הרגע לקחו לי כמה שניות להבין שזאת הבעיה שלי, הפחדנות.
הוא לא הוריד את המבט שלו כל זמן שדיברתי. הוא החזיק את פני בידיו.
"אני מפחד מהים, אני מפחד מהמוות, אני מפחד מכלבים, אני מפחד מליצנים, אני מפחד מלהילחם, אני מפחד מלהיזכר בדור. זה מה שאנחנו בני אדם- יצורים פחדנים. העולם הזה גדול ממנו.. הטבע גדול ממנו… הוא" הוא נעצר והצביע למעלה לתקרה "גדול ממנו. אנחנו מפחדים מהחוסר ידיעה, מפחדים מכל מה שיותר גדול ממנו או ממה שלא ממש מובן לנו, אנחנו מפחדים מהמחשבות כי הן אינסופיות, אנחנו מפחדים להיפגע כי אנחנו לא יודעים כמה נורא זה יהיה, אנחנו מפחדים מהמוות כי זה לא ידוע. זה מי שאנחנו, זה הטבע שלנו. התפקיד שלנו זה רק ללמוד לחיות עם הפחד הזה" הוא הפסיק קצת עם להט הדברים שלו והחריש את קולו עד כדי כמעט לחישה.
"שירי… כשדור מת הפחד אכל לי את הבטן כל לילה. לא ידעתי איך אפשר לחיות בלעדיו. זה היה פחד מעורבב עם כאב. זה הפחד הכי נורא, את בטח יודעת. המחשבות לא נפסקות, הן אינסופיות. אבל גם החיים. בתוך כל הכאב הזה שכחנו את הדבר הכי פשוט… לחיות. אל תתני לפחדים האלה להפוך להיות מי שאת. הם סעיף שבך, לא פרטי הזיהוי שלך. לכולנו יש פחדים שירי. אנחנו פשוט לומדים להתמודד איתם."
"אנחנו שני פליטי טראומות" אמרתי בציניות. הוא חייך, הוא ראה שנרגעתי קצת, שהמילים שלו היו משככי כאבים.
"פליטים בורחים, גם אנחנו בורחים מהטראומות" הוא חייך חיוך ניצחון נוצץ. ליטפתי עם הבוהן שלי את הגומה הקטנה שהופיעה פתאום על לחיו. הנהנתי, אולי מאוחר מידי.
"אתה מדהים" אמרתי.
"אכן" הוא ענה. צחקתי.
לקחתי את ידיו ושילבתי את אצבעותי באצבעותיו.
"אני לא מאמינה לך שאתה מפחד מהים" אמרתי אחרי כמה שניות בהן בהיתי בשילוב הידים שלנו ובתנועות העדינות שעשינו איתן.
"למה לא?" הוא שאל.
"כשהלכנו ביחד לים… בדייט הראשון שלנו"
"השני" הוא קטע.
"הראשון" עניתי.
"השני… אבל שיהיה, תמשיכי"
"הראשון. אז כשהיינו בים אתה היית כמו מלך, המלך של הים. אתה צעקת במין אטרף כזה שהערצתי, אני לא מאמינה שפחדת"
"פחדתי מהים, הוא היה גדול ושחור מידי, אבל ניצחתי אותו, גם אני הייתי גדול. ואני לא הייתי שם לבד. את היית שם איתי" עכשיו אצבעותיו נלחצו קצת חזק יותר בידי.
"את הצלת אותי מהפחד שלי. גם אני רוצה להציל אותך מהפחד שלך"
"אז פשוט אל תעזוב. זה הפחד הכי גדול שלי"
"אני לא אעזוב." הוא אמר והפרפרים, או יותר נכון העטלפים שהיו בבטן שלי התעופפו והשתוללו. ידעתי שהוא מרגיש בהתרגשות שלי, היינו כל כך קרובים, אני בטוחה שגם המחשבות היו קרובות. לא רק הראשים.
"אנחנו כל כך קיצ'יים" מלמלתי
"בהחלט." הוא צחק ושוב הגומה המשגעת הזאת בלטה.
"שיייייררררררררררררררררררררר" גל נהמה מעבר לדלת.
"מה?!" צעקתי ויונתן סתם את האוזניים
"מה את תקועה שם שעות?!?!" היא שאלה… עשיתי ליונתן פני 'אופסססיי'
"יונתן פה" אמרתי קצת פחות בקול.
"אה… טוב אני לא אפריע" היא הלכה. צחקנו.
"אני דווקא אוהב אותך יצור וורוד" הוא אמר.
נתתי לו כאפה קטנה.
"למה זה?" הוא שאל בהתגוננת.
"למה דווקא?"
"חזרת לעצמך" הוא אמר וחטף אותי לעוד חיבוק מסעיר שרק הוא יכול לתת.


תגובות (13)

מושלם ! המשך בבקשה !!!

25/07/2013 15:45

אהבתי את הקטע של הפחדים, את כול כך צודקת ..
אני פשוט לא מבינה איך את כותבת. זה, את אלופה!
וכמובן תמשיכי..;-)

25/07/2013 16:10

אני התרגשתי מכל מילה בפרק, מכל תיאור וכל חוויה שעברה על שיר. אני מרגישה שהפרק הזה הוא חלק מהמחשבות הפנימיות שלי, זה פשוט מקסים! תמשיכייי

26/07/2013 03:50

תודה רבה לכולכם! אתם פשוט לא מבינים כמה שזה עושה טוב לקרוא תגובות כאלה.
אני אוהבת אותכם מאוד! <3
want to fly- זה מחשבות שגיבשתי לעצמי אחרי תקופה די קשה. אני עדיין לא שלמה עם המחשבות האלה וזה יותר מורכב מזה אבל בכל זאת החלטתי לכתוב את זה בסיפור.
שבת שלום :)

26/07/2013 04:36

ראערררררררררר
איך.לעזאזל. פיספסתי. את. הפרק. הזה.?!?!?!!!!!!!!!!
לאאאאאא T^T
את חייבת להמשיך אחרת יקרה.. יקרה משו רע :<
מקווה לראות המשך בהקדם <:

02/08/2013 09:03

חחחח אני אמשיך בקרוב, תודה (:

07/08/2013 03:00

"אני לא אוהבת להקיא ליד אנשים"
אני מתה פה XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

07/08/2013 03:01

יואוו ! פרק מושלם !!
התיאורים על הפחדים – כתבת את הכל בצורה מדהימה!
אה, ואין על יונתן ! <3

10/08/2013 04:07

חחחחח תודה רבה (: אין עליו <3

11/08/2013 05:41

הייי!!!!!!!!!
מה קורה? את זוכרת אותי במקרה?
את הסיפור? משהו?…

ממש באלי שתמשיכי… בבקשה, אני מקווה שאולי תקראי את התגובה הזאת…

24/10/2013 08:09

קראתי, וממש התרגשתי ממנה.
אני ממש ממש עמוסה עכשיו… ובשבוע הקרוב בעיקר.. אני מניחה שייקח לי יותר משבוע לחזור לכתוב. אבל כן, הסיפור מאוד חשוב לי ואני מקווה לחזור אליו..
בקרוב אני אעלה קטע קצת מדכא… אבל.. אממ.. כן..

25/10/2013 08:05

אומייגאדד ילדה,!!!!
את נעלמת לאיזה מיליון שנה!!
כלכך עצוב לי!! ;;'(
אני כל הזמן שואלת את עצמי למה הגאונים שפה לא ממשיכים את הסיפורים שלהם, וזה כלכך עצוב! :'( :'(

01/02/2014 11:32

אני בכיתי בשלוש פרקים האחרונים.
ממש בכיתי.
את מוכשרת בלי שום ספק, את כותבת יפייפה, ואת ריגשת אותי מאוד.
תודה רבה(:

07/03/2014 15:11
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך