קצת ארוך... עם יהיו מספיק תגובות אני עושה פרק כפול (:

שכונה חדשה, אהבה חדשה ! פרק 14

16/08/2013 974 צפיות 7 תגובות
קצת ארוך... עם יהיו מספיק תגובות אני עושה פרק כפול (:

בס"ד

פרק 14

נקודת מבט של אביב:
אני והחבר'ה יושבים אצל צחי. וואלק צחי הזה אחלה בן אדם. עוד מעט הבנות מגיעות ואנחנו יוצאים למועדון שקרוב לפה. ואו חשבתי הולכת להיות מסיבה פגז כמה בחורות שוות יש שמה.
"אור, תביאי לי את הסיגריה כפרה" אמרתי
"אין בעיה אח שלי" אמר לי
אור הביא לי את הסיגריה לקחתי שחאטה ממנה. הסיגריה זה סם ממכר. כולם דיברו על הבחורה השווה הזאת איך קוראים לה שחכתי הא טופז ואו איזה גוף יש לה אני מת חשבתי.
ספיר והחברות הסתומות שלה הגיעו. היא מיד התיישבה לי על הברכיים.
"היי מאמי" אמרה לי
"היי נשמה" עניתי מה היא באה עכשיו חשבתי
"אתה יכול לבוא איתי רגע לצד" אמרה לי
"כן כפרה עלייך" ענתי לה
היא לקחה אותי לצד, מה עכשיו היא רוצה ממני ראבק. היא התחילה לנשק אותי דחפתי אותה ממני ואמרתי לה.
"אחרכך מאמי, אנשים רואים" אמרתי
"בסדר" אמרה לי בחיוך מתגרה
חזרתי לכיסא שלי ואז ספיר באה והתיישבה עליי. כולם שרקו לי עוד שנייה לא פירקתי תאמא שלהם אבל חייכתי ולקחתי את נרגילה ששמעון הביא. שקעתי במחשבות של עצמי. פתאום נזכרתי בדניאל, אני לא מפסיק להסתכל אליה היא משבשת לי את החיים. כל פעם שאני רואה אותה אני מת. היא הורגת אותי. אבל אני יודע שהיא לא תסתכל עליי מה יש לי להציע לה בכלל. בחור בלי שקל על התחת,בלי בגרות ובלי עתיד מזהיר.
"יאלה אביב, בוא זזים י'אח" אמרה לי שמעון
"אני בא י'נשמה" עניתי
הגענו למועדון. המועדון היה מפוצץ והאלכוהול זרם כמו מים, ככה אני אוהב חשבתי, החיים הטובים.
הלכתי לבר ראיתי את יהודה על הבר.
"יהודה, יחרא לאן נעלמת?" שאלתי אותו
"וואלה אני פה כל הזמן, רוצה משהו עליי" אמרה לי
"תן לי אקסל כפרה" עניתי
"קח ינשמה" אמר לי
שתיתי את האקסל שלי, כול החברים שלי רקדו עם בחורות שוות. ספיר הייתה סביבי ואחרי זה לקחתי אותה ונכנסנו לשירותיים. היא נישקה אותי ואני אותה בסוף נמעס לי ממנה והלכתי משם. הלכתי הביתה נשכבתי על המיטה שלי ולא הצלחתי להירדם. חשבתי על דניאל, מה יש לי ממנה ראבק! התעוררתי והלכתי לבצפר. עצרתי ליד המכולות של איציק וקניתי לי סיגריות. כשהגעתי לבית הספר ראיתי מהומה המסדרון התקרבתי יותר וראיתי את ספיר ודניאל רק השם שלה עושה לי פרפרים בבטן. ראיתי את דניאל לא מפוקסת מה קרה לה חשבתי. התקרבתי עוד, ספיר ראתה אותי והתקרבה אליי ראיתי שלדניאל אין קצת שיווי משקל ועוד שנייה היא נופלת. הזזתי את ספיר ממני והתקדמתי לעברה. ממול ראיתי את נועם הקוקסינל הזה מה הוא עושה פה חשבתי. שמתי לב שגם הוא הולך לדניאל בואנה מאז שראיתי אותו נועם הזה לא בא לי טוב. ראיתי שדניאל מעבדת שיווי משקל אני ונועם רצנו אליה באותו הזמן והיא נפלה על הזרועות של נועם. עזרתי לנועם להביא אותה לחדר המנהל. בנתייים שאני ונועם מחכים מחוץ לדלת האחות המנהל מתקשר לאמא שלה והיא באה במהירות. האמבולנס לוקח אותה אל בית החולים ואני ונועם יושבים גם בתוך האמבולנס עם אמא שלה. אני משתגע, אני לא מסוגל לחיות עם המחשבה שהיא שם ואני פה. אני אוהב אותה עם רק יכולתי להגיד לה את זה. אני הולך אליה לבית ואני רואה שהיא מתקרבת עם אמא שלה באוטו. אני לא מסתכל עליה כי אם אני יראה אותה אני אפול. היא אומרת לי "היי" ואנחנו מתחילים לדבר ותוך כדי ללכת לפארק.
אני מאוהב בה, אני רוצה רק אותה!


תגובות (7)

יאלה , המשך !

16/08/2013 07:21

תמייישכייי עכשיייו יאווו זה מושלם !!!

16/08/2013 07:34

אם יהיו 4+ תגובות אני עושה פרק כפול ((: ותודה רבה :}

16/08/2013 07:50

תמשיכי ובדרך כלל לא מתנשקים בשירותים עושים משהו אחר

16/08/2013 07:51

יאי תמשיכי

16/08/2013 09:18

פרק כפול!! עכשיו!

16/08/2013 14:09

יפההה

16/08/2013 14:43
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך