הייתה לי קצת בעיה עם הפרקים 3 ו4 אבל זה בסדר ואפשר לקרוא אותם (:
וחבל שאין הרבה תגובות...

שכונה חדשה, אהבה חדשה ! פרק 6

03/08/2013 1275 צפיות 4 תגובות
הייתה לי קצת בעיה עם הפרקים 3 ו4 אבל זה בסדר ואפשר לקרוא אותם (:
וחבל שאין הרבה תגובות...

בס"ד

פרק 6-

הסתכלתי על המכתב בחדשנות, מי ירצה לכתוב לי מכתב, גל ורומי לא יכתבו לי מכתב זה ברור, הרי יש טלפונים בעידן הזה חשבתי.
הוצאתי את המכתב מהתיק, לא רציתי לקרוא אותו עכשיו אז בהיתי בו לכמה שניות והחזרתי אותו אל תוך התיק. נגסתי ביס אחרון בכריך שלי וזרקתי את השאר אל פח האשפה.
בדרכי לכיתה נעצרו עיניי על אביב, ראיתי אותו בדיוק מסיים לעשן. אלוקים, חשבתי למה אני אמורה לשבת ליד בן אדם שכזה. והלכתי במהירות לכיתה.
מירי וגל כבר היו בכיתה וישבו על השולחן של גל, הצטרפתי אליהן ובירכתי אותן לשלום.
"אז" אמרה מירי
"אז" השבתי
"את מכירה את הבחור החדש"? שאלה אותי
"איזה בחור חדש"? שאלה גל
"נו, החתיך הזה שחכתי איך קוראים לו" אמרה מירי
"הא, נועם הזה" השיבה גל
"איזה נועם"? השבתי
"החתיכי הזה שנכנס היום לשיעור" אמרה לי גל
"לא, אין לי מושג מי זה" אמרתי והתחלתי לתהות אולי באמת כדי לספר להן על המקרה שקרה אצלי בבית.
"טוב, כי הוא כל הזמן מסתכל אלייך" אמרה לי גל
אחרי המשפט של גל כבר התחלתי לסרוק את הכיתה כדי לראות עם נועם שם וכן עיני לא הטעו אותי וגם גל לא כי הוא בדיוק הפנה את ראשו והסתכל עליי. אוי חשבתי, מה הסיפור של הילד הזה.
"אני באמת לא יודעת מה הוא רוצה" השבתי אליהן. והלכתי למקום שלי.
אוי באמת חשבתי, לא מספיק שאני צריכה לשבת ליד אביב והוא באמת נראה טוב עם החולצה הלבנה שלבש היום היא מבליטה לו את השרירים שלו.
לא לא לא, אני לא יכולה להתאהב עכשיו באביב. זה לא קורה לי…


תגובות (4)

תמשיכי ושתתאהב בנועם לא באביב כי נועם נראה לי יותר מתאים לה!!! תמשיכי!

03/08/2013 02:34

אירוניה חחחחח תמשיכי

03/08/2013 03:33

מהמממממממם מושלם תמשיכי!!!!! ושתתאהב באביב!!!!!!

03/08/2013 03:50

תמשיכיייייי

03/08/2013 16:58
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך