פרק חדש מקווה שתאהבו.
מקווה שהיו יותר תגובות (:

שכונה חדשה, אהבה חדשה ! פרק 7

05/08/2013 1099 צפיות תגובה אחת
פרק חדש מקווה שתאהבו.
מקווה שהיו יותר תגובות (:

בס"ד

פרק 7-

לא, פשוט לא. אין מצב שזה קורה לי! אני לא מסוגלת להתאהב אביב או בנועם. אין מצב שבעולם..
לאביב ולנועם אין מה להציע לי, אני כבר תכננתי הכול, אני יסיים את הצבא, אני אלמד במכללה, אני אפתח לעצמי קריירה אחרי זה יהיה לי חבר.! אני לא רוצה להתאהב בהם.
"מה השעה"? שאלתי תלמיד שעבר במקרה לידי.
"3 וחצי" אמר לי והלך
לא נכון, עכשיו יש לי שיעור פרטי במדעים עם דור חשבתי. אין לי מצב רוח ללכת לספרייה ברגע הזה חשבתי. אבל אני לא יכולה להבריז הוא יגיד לתמר ולא יהיה לי טוב. אמרתי לעצמי והלכתי לכיוון הספרייה.
נכנסתי לספרייה שאלתי את זיוה הספרנית אם היא מכירה תלמיד בשם דור ועם כן היכן הוא יושב. ומזלי היא כן יודעת עליו כי הוא נמצא פה תמיד, היא חסכה לי פדיחה ומבוכה. היא הצביעה על תלמיד עם חולצה כחולה ושיער שחור כפחם. התקדמתי לכיוונו. משום מה הילד הזה נראה לי מוכר.
"שלום, אתה במקרה דור"? שאלתי
"כן, נעים מאוד, את במקרה דניאל נכון"? ענה לי
אני יודעת מאיפה אני מכירה אותו, זה הילד שנתקעתי בו בתחילת שנת הלימודים, ממש נהדר חשבתי. אני כבר יודעת מה הוא חושב עלי, זאת הילדה המפגרת שנתקעה בי ולא ביקשה סליחה.
שידרוס אותי אוטובוס עכשיו אמרתי לעצמי.
"נכון" אמרתי
"תמר דיברה איתי, היא ביקשה שאני יעזור לך" ענה לי
"ספר לי על זה אמרתי לעצמי בלב.
"כן, היא דיברה איתי" השבתי
"יש לך את החומר פה" השיב לי חזרה
"אני חושבת, שנייה אני אבדוק בתיק" השבתי גם
הוצאתי את המחברת מהתיק והתחלנו ללמוד. השיעור עבר די רגיל עד משמעם, קבענו להיפגש עוד פעם מחר באותה שעה.
היום הזה היה מלא עבורי חשבתי. ועשיתי את דרכי חזרה הביתה.


תגובות (1)

תמשיכיי

05/08/2013 05:34
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך