~Lian~
אני יודעת אני יודעתתתת פרק קצר ודיי עלוב אבל הייתי חייבת להמשיייייךֱ! הפרק הבא יהיה ארוךךךך (בעז"ה) מקווה שאתן עדיין קוראות....

#שנאהבה_פרק 6.

~Lian~ 17/01/2015 874 צפיות 3 תגובות
אני יודעת אני יודעתתתת פרק קצר ודיי עלוב אבל הייתי חייבת להמשיייייךֱ! הפרק הבא יהיה ארוךךךך (בעז"ה) מקווה שאתן עדיין קוראות....

"סטפ דברי מהר, אני כבר מאחרת לעבודה" שמתי את סטפני על ספיקר ומשכתי את הג'ינס לרגלי תוך כדי קפיצות קלות.
"אל תגידי לי דברי מהר, אני רוצה להבין איך לעזאזל את לא מספרת לי שדיברת עם כריס הבן זונה ויותר מזה לא מספרת שהוא כמעט אנס אותך!" היא צרחה.
מכנסי הג'ינס הסתבכו לי בין הרגליים ונפלתי.
"לעזאזל מה??" צעקתי.
"אל תגידי לי מה ריי! כריס רצה לאנוס אותך. אוסטין ראה את זה והעיף אותו משם!! איך את לא מספרת לי דבר כזהה??"
"רגע.. אני רוצה להבין, זאת השמועה עכשיו?" שאלתי ולא הייתי מסוגלת אפילו להתרומם ולקום. אני אהרוג את האוסטין הזה. אני ארצח אותו בדם קר ובעינויים מאוד אבל מאוד קשים.
"שמועה?" היא שאלה.
"אני אפרק אותו.." מלמלתי וניתקתי.
התארגנתי בשיא המהירות.
תוך חמש דקות הגעתי למילקשייק , נכנסתי בסערה ואוסטין התקדם לעברי כשהוא יוצא ממאחורי הדלפק.
"איחרת"
סטרתי לו עוד לפני שהוא הספיק למצמץ.
"מה לעזאזל?" הוא צעק ונגע בלחיו באדומה.
"הוו כן זאת גם הייתה התגובה שלי כשגיליתי על השמועה המזויינת שלך!" צרחתי עליו. מול כל המסעדה.
"איזה שמועה? על מה את פאקינג מדברת??" הוא היה עצבני. אבל אני יותר.
"כריס רצה לאנוס אותי? לא יכולת לעשות את זה יותר טוב אה אוסטין..?"
"על מה את מדברת ילדונת?" הוא נרגע קצת.
"על זה שפאקינג אמרת לכל העולם שכריס כמעט אנס אותי כדי להוציא לעצמך שם טוב" אמרתי לו בכעס.
"למה שאני אעשה דבר כזה??" הוא צעק.
"כי אתה שונא אותי!" צרחתי עליו.
"אני עשיתי את זה." נשמע קול מאחורינו שגרם לכל המילקשייק להסתובב לאחור.
כריס?
"מה..?" מלמלתי.
כריס גיחך, "אני הפצתי את השמועה" הוא אמר והתקרב אליי.
"למה שתעשה דבר כזה?" שאלתי בשקט. לא הספיק לו הבגידה?
דמעה קטנה חמקה מעיני.
"הוצאת לי שם של בוגד. מגיע לי גם להוציא לך שם של נאנסת."
"הוו לא, הוצאת לעצמך שם של אנס" אמרתי בכעס.
"איזה אידיוט" גיחך אוסטין מאחורי ואז התקרב לכריס.
"תמיד ידעתי שאתה חמור, אבל לא חשבתי שעד כדי כך" הוא אמר לכריס והאגרוף שהוא נתן לו הפתיע את כל הסובבים והעיפה את כריס על הרצפה.
"לא עושים דברים כאלה כריס.." הוא אמר לו ואז הסתכל עליי וצחק.
"גם אם זאת רק ריילי" הוא הוסיף בהרמת גבות. בן זונה.
כריס קם וברח מהמקום בשתיקה.
לקח לנוכחים כמה שניות להבין שההצגה נגמרה והם חזרו למקומותיהם.
"מה ילדונת?" אוסטין לחש לאוזני בחיוך. "כבר הבנת שאני יותר ג'נטלמן ממנו או שאני צריך להוריד לו את הראש כדי שתביני..?" הוא צחק וחזר אל מאחורי הדלפק.
עמדתי שם קפואה ועצבנית.
ניסיתי להרגיע את עצמי ושמתי את הסינר של המילקשייק, נכנסת אל מאחורי הדלפק.
"אגב, אני חייב לך תודה." הוא אמר לי בחיוך מתגרה לפני שהוא נכנס למטבח.
"על מה בדיוק?" חרקתי את שיני בעצבנות וניקיתי את הדלפק כלכך חזק שהמטלית כמעט נקרעה.
"הוספת לי גם שם של ג'נטלמן, חוץ מהשם של החתיך, והחכם, והמוכשר, והסקסי…" הוא אמר בחיוך ונכנס למטבח.
שמישהו יהרוג אותו. בבקשה.


תגובות (3)

וואיי ווואיי ווואיי !! מושלם! מושלם! מושלם!
תמשייכייי:)
את מוזמנת לקרוא את הסיפור החדש שלי ולהגיב אם באלך כמובן❤

17/01/2015 21:57

שתי מילים:
המשך.
עכשיו.

18/01/2015 20:37

למה את לא ממשיכה????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?

21/01/2015 16:43
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך