Lera_love
טם טם טם !
מוחעחעחעחעחחעחעעחעחעחעחעחעחעחחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחחעחעחעחעע מסכנה אלכס אני מרחמת עליה :(
טוב,נו אווווקי בגלל שמחר ליל הסדר אני לא יעלה פרק עד יום ראשון רוב הסיכויים שאני יעלה את הפרק ביום ראשון נוו אהבתם ?
סבריאל אני מקווה שהמשכת עכשיו אני הולכת לבדוק ! וחסר לך שאני לא רואה שהמשכת! חעחעחעחעחעחעחעחחעחעחעחעחעחעחעחחעע :)))))
ת ה נ ו ♥
Lera_love

שנאה,אהבה זה לא אותו דבר?! -פרק 5-

Lera_love 05/04/2012 1018 צפיות 6 תגובות
טם טם טם !
מוחעחעחעחעחחעחעעחעחעחעחעחעחעחחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחחעחעחעחעע מסכנה אלכס אני מרחמת עליה :(
טוב,נו אווווקי בגלל שמחר ליל הסדר אני לא יעלה פרק עד יום ראשון רוב הסיכויים שאני יעלה את הפרק ביום ראשון נוו אהבתם ?
סבריאל אני מקווה שהמשכת עכשיו אני הולכת לבדוק ! וחסר לך שאני לא רואה שהמשכת! חעחעחעחעחעחעחעחחעחעחעחעחעחעחעחחעע :)))))
ת ה נ ו ♥
Lera_love

"טוב,את באה לים?" שאל אותי.
"מי עוד בא?" שאלתי
"כול החברה…"
"סבבה,בוא כנס אני יתארגן ונלך…" אמרתי ומשכתי אותו לביד.
-פרק 5-
אחרי שהתארגנתי ולבשתי את הבגד ים שלי (את המנומר מוחעחעחעחעחעחע) ולבשתי שורט ג'ינס ומשקפי שמש יצאנו לתחנת האוטובוס.
כשעלינו לאוטובוס אחרי כמה תחנות סאם,קייט וטום עלו גם,וכול השאר חיכו לנו בים.
אחרי רבע שעה של נסיעה הגענו לחוף,ראינו מרחוק את:
זאק,לירן (זאת בת),מרין,ורון.
התקרבנו אליהם סדרנו את הכיסאות שלנו ואת התיקים.
"מי שבא אחרון לים קונה לכולם ארטיקים!" צעקתי והתחלתי לרוץ לעבר הים…
רצנו לים והתחלנו להשפריץ מים אחד על השני (קייט הגיעה אחרונה) עם תראו 9 ילדים מפגרים שמשפריצים מים אחד על השני זה אנחנו ;)
אחרי שיגעון בים חזרנו לחוף,קייט קנתה לכולם ארטיקים ואנחנו (הבנות) החלטנו להשתזף.
"מה זה היה ?!?!" צעקתי והסתכלתי על עצמי וכול הבנות כולל אותי היו רטובות הבנים עמדו עם שקיות מים ביד והמשיכו לזרוק…
אז לקחתי חול וככה גם שאר הבנות ואז זאת הייתה מלחמה ! זה היה סיוט רצנו,נפלנו,קפצנו,התחבאנו,זרקנו ומה לא עשינו ! אחרי שכבר ירד הערב והכולם היו סחוטים,עשינו מדורה קטנה כזאת ורוי הוציא את הגיטרה שלו והתחיל לנגן שיר של אדל Someone Like You :

I heard that you're settled down.
That you found a girl and you're married now.
I heard that your dreams came true.
Guess she gave you things I didn't give to you.

Old friend, why are you so shy?
It ain't like you to hold back or hide from the light

I hate to turn up out of the blue uninvited,
But I couldn't stay away, I couldn't fight it.
I'd hoped you'd see my face & that you'd be reminded,
That for me, it isn't over.

Nevermind, I'll find someone like you.
I wish nothing but the best for you too.
Don't forget me, I beg, I'll remember you said:
"Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead"
Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead.

גם אני הוצאתי את הגיטרה שלי והמשכתי לשיר איתו ואחרי זה כולנו שרנו ביחד…
טוב,אחרי זה זה התחיל שגעונות התחלנו לשיר שירים רוק וכאלה ואנשים שגרו מול הים (כיייייפפפללהם)
התלוננו והזמינו משטרה אז ככה שעכשיו המצב הוא כזה :
אני,רוי,קייט,סאם ורון רצים בצד אחד של הכביש וטום,זאק,לירן ומרין בצד השני ..
והמשטרה עם כלבים *גדולים* עם לציין רודפים אחרינו..

בסוף הגענו למין זולה ישנה כזאת והתחבאנו שם עד שהמשטרה עברה.. (זה לא משהו רציני אל תדאגו)
אחרי 23:00 ככה התחלנו ללכת כול אחד לכיוון הבתים נפרדנו בנשיקות,חיבוקים וצחוקים.
נכנסתי לבית,נתתי לאמא שלי נשיקה ועליתי לחדר.
התחברתי לפייס וכולם היו מחוברים אז עשינו שיחה קבוצתית כזאת,היה צחוקים והכול אחרי זה עברנו לסקייפ.
דיברנו על מה שהיה וקבענו בפעם אחרת ללכת לסרט…

"אלכס…" שמעתי את קולו החמוד של לוגן (לעומת גסטין את לוגן אני אוהבת)
"מה חיים שלי ?" שאלתי וליטפתי את ראשו…
"אמא ואבא הלכו לעבודה ואין מי שיכין לי את הכריך שאני אוהב.." אמר והשפיל את מבטו.
"אווו,בוא אני יכין לך את החביתה ?"שאלתי וחיבקתי אותו
"כן!" אמר מאושר.
התארגנתי וירדתי למטה להכין לו אוכל..
אחרי שהכנתי הכנסתי לו לתיק נישקתי אותו במצח ואמרתי לו "לוגן,גסטין יקח אותך לגן.."
יצאתי לתחנת האוטובוס,בדרך גם סאם ורוי עלו ..
אחרי שעתיים של מתמטיקה הייתה לנו הפסקה,לא היה משהו מיוחד סתם יום רגיל שכזה..

בערך בהפסקה השנייה אני וטום התחלנו לריב (חשבתם שהריבים שלנו נגמרו? ממש לא)
"מטומטמת!" צעק עלי כש*הוא* התנגש בי והקולה שלי נשפכה עליו.
"אתה התנגשת בי!" צעקתי עליו
"את לא רואה לאן את הולכת!" אמר ודחף אותי.
דחפתי אותו בחזרה,אבל אז הוא הפסיק לריב איתי.
"אני לא מרביץ לבנות" אמר ושילב את יידו.
"חה חה חה" גיחכתי.
הלכתי משם לכיתה.

"גברת תחתונים!" צעק טום כשהוא נכנס לכיתה..
"רק לא זה..בבקשה ה' רק לא זה.." מלמלתי לעצמי..
"אתם יודעים ששבוע שעבר לאלכס נפלו המכנסיים מול כול הקניון ?!" צעק טום בכיתה.
כולם התחילו לצחוק (מלבד החברים הקרובים שלי אתם יודעים ה"חברה" )
ברחתי מהכיתה,ברחתי בכלל מהבית ספר (אל תשאלו אותי איך עשיתי את זה יש לי שיטות XD)
הדבר האחרון שאני זוכרת היה: צפירה של מכונית,צרחות,בכי ואז הכול היה שחור…


תגובות (6)

ווואווו היא נדרסהה ?!
שיחנק טום הוא בן ז*** !
אני שונאת אותו כול כך ….
תמישכיי ♥

07/04/2012 14:53

תמשכי חסרלך שהיא מתה או איבדה את הזיכרון אני לא רוצה פלאשבאק מספורי בכול מקרה את חייבת להמשיך

07/04/2012 15:45

את רוצה מכות? מזה לגמור באמצע המתח?? מי בכלל נתן לך אישור..אני דורשת המשך מיד!!!!!!!!!!!!

07/04/2012 15:54

טום הזה גם כן! :O
תמשיכי מהר בבקשה, זה ממש מותח! (:

אגב הערה קטנה, (באמת באמת לא בקטע של התנשאות ולפגוע וכאלה ממש ממש לא!)
עדיף לא להשים סמיילים בכתיבה בסיפור כי אז זה פחות רציני כזה, זה מקבל הרגשה אחרת שקוראים מבינה? לא שלעולם לא להשתמש בסמיילים אלא רק בכתיבה נגיד זה היה קטע מסעיר כזה שהיא יצאה ואז סמיילי זה מוזר קצת.

זהו זו רק עצה בבקשה אל תעלבי, באמת שזה בקטע טוב! (:
אז תמשיכי D:

07/04/2012 15:59

תממשיכייי מההרר (:

07/04/2012 16:10

רק אל תהרגו אותי ! אולי אני יחשוב עם היא מתה או לא אולי היא תמות וזה לא נורא ! סתם אני לא מגלה כלום מוחעחעחעחעחעחע באמת לקלל את טום ? אולי אולי בהמשך יהיה משהו ! טוב לא מגלה !
עדידי,מאוד נעלבתי חחחחחחח סתם נראלך אני שמחה שאמרת לי ואני לא ישתמש בסמיילים אל תדאגי זה לא מעליב אותי אמרתי כבר שאני שמחה שמתקנים אותי לפעם הבאה ! הפרק הבא אני ממשיכה אותו מחר אווהבת אותכן ! <3

07/04/2012 17:03
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך