Lera_love
יצא קצר לא ? טוב השקעתי הרבה כי באו אלינו אורחים ועשינו על האש :-)
תהנו,וחג פסח שני שמח לכוווווולןןןןן ;-*

-לרה- ♥

שנאה,אהבה זה לא אותו דבר?! -פרק 8-

Lera_love 12/04/2012 1040 צפיות 7 תגובות
יצא קצר לא ? טוב השקעתי הרבה כי באו אלינו אורחים ועשינו על האש :-)
תהנו,וחג פסח שני שמח לכוווווולןןןןן ;-*

-לרה- ♥

"חובה עליך,להתקשר לטום ולהגיד לו אני אוהבת אותך."
"מה?..אוף טוב נו.." אמרה לירן.
"הלו?" שמענו את קולו של טום.
"טום,זאת לירן..אני אוהבת אותך." אמרה וניתקה ישר את השיחה.

הרגשתי צביטה קטנה בלב אבל זה עבר מאוד מהר אני לא מאוהבת בו או משהו! ממש לא!…
שאר המשחק היה רגיל כזה אני התקשרתי עבדתי על רוי המסכן זה היה מצחיק! וסתם עוד משימות רגילות כאלה.
לירן,נראתה שונה אני נראתה מאוהבת לא שזה אכפת לי כן? פשוט מוזר לראות אותה ככה הילדה הזאת לא אחת שמתאהבת בכול אחד.
-כעבור שבועים משעממים במיוחד-
"נו? מי הזמין אותך לנשף!?!?!?" שאלתי את סאם,"נו,תנחשי הילד שאני מאוהבת בו עוד מהגן." ענתה לי עם מבט מאוהב.
"זאק!?" שאלתי מופתעת. "מה את מופתעת? זה היה ברור שהוא אוהב אותי!" אמרה מאושרת,צחקתי יחד איתה.
"ואותך?" שאלה. "רון." עניתי ושחקתי עם השיער שלי. "נו?,מה הבעיה הוא חתיך הורס!" אמרה סאם וניערה אותי.
"מי אמר שיש בעיה?" צחקתי יחד עם סאם.
"יום חמישי,בשבע?" אמר רון שהוא קורץ לי. "כן,תאסוף אותי מהבית שלי,אתה יודע איפה זה?"
"כן,תיהי יפה." אמר צוחק. "אני לא יפה מספיק בשבילך!?" שאלתי עם מבט סנובי. "סתם צחקתי,את מדהימה." אמר ושוב קרץ לי.
"איזה שיעור יש לך עכשיו?" שאלה סאם. "שירה,ולך?" שאלתי אותה והכנסתי ציוד ללוקר. "ריקוד,יש לך גם אחרי זה גיטרה?" שאלה. "לא,העבירו אותי למתקדמים זה ביום רביעי." אמרתי והתחלנו לצעוד כול אחת לכיתה שלה. "כיף לך,מוכשרת." סיננה. "יום אחד תלמדי להיות מצליחה כמוני,אחות קטנה." צחקתי.
"היי!,חחח תזהרי ממני בואי נודה שבריקוד את לא יכולה עלי!." צחקה גם היא. "טוב נו,את מוכשרת גם." צחקתי ביחד איתה.
"טוב,תפגשי אותי בהפסקה בקפיטריה." אמרה ונופפה לי כשהיא נכנסת לאולם של הבית ספר.

"טוב,אני רוצה לשמוע שכול אחת עבדה על התווים." אמרה המורה והתחילה לקרוא בשמות.
"אמילי?" "דו!" אמרה אמילי. "תנסי לעבוד על קול יותר נמוך." אמרה המורה. "אדי?" "רה!" אמרה אדי.
"משתפרת,תמשיכי להתאמן." "אלכס?" "מי!" "מושלם,רואות בנות תלמדו מאלכס." אמרה המורה וחייכה אלי. (אני לא שחצנית,אני אוהבת לשיר ומתאמצת הרבה לא כמו חלק מהבנות שנרשמו לשיעור הזה רק כדי להופיע במחזמר.) כמה בנות פרחות עם לציין הסתכלו עלי במבט מלא שנאה,לעומת כמה בנות שכן אוהבות אותי ואני גם עוזרת להם התסכלו עלי בחיוך ואמרו לי כול הכבוד.
"טוב בנות,תתחילו לעבוד על השירים שחילקתי לכם על המחזמר,דרך אגב הוא יהיה על סינדרלה." אמרה המורה ואספה את חפציה. "ואחרי הנשף היו אודישנים לתפקידים,אני מצפה מכולם להיבחן לתפקידים ראשים,למרות שכול הבנות פה ושל הריקוד משתתפות יש תפקידים ראשים ויש משניים."

טוב,עכשיו אני הולכת לעוד שיעור מתמטיקה אני דווקא אוהבת מתמטיקה אני מאוד משקיעה בחמור אז ככה שיודעים זה יותר כיף אני לא חושבת יותר מדי אני מתכוננת בבית (זה קצת סבל) אבל בסוף זה משתלם.
"בוקר טוב תלמידים" אמרה ליסה (המורה למתמטיקה,היא צעירה לא כמו שאר המורים) "בדקתי את הבחנים של אתמול,אני מאוד מרוצה מהתוצאות." אמרה וחייכה אלי. "אלכס,100 כמו תמיד כול הכבוד."
"אמילי,כול הכבוד השתפרת." "טום?" "מישהו ראה את טום?" שאלה ליסה. "סליחה על האיחור,המאמן לכדורגל דיבר איתי על הגמר אז התעקבתי." אמר שהוא מתקדם למקום שלי. מאז התאונה אני והוא מאוד התחברנו לא משהו מיוחד שלום שלום ואנחנו יושבים אחד ליד השני במתמטיקה.
"כול הכבוד 100." אמרה ליסה והגישה לטום את המבחן. "עם מי אתה הולך לנשף?" שאלתי את טום.
"לירן,ואת?" שאל. "רון." אמרתי ויכולתי לראות את המבט המאוכזב שלו ..
אחרי שיעור של מתמטיקה יצאתי לקפיטריה כמו שקבעתי עם סאם,ראיתי אותה נגשתי לשבת ליד השולחן של הבנות לירן,מרין,סאם וקייט.
"אלכס את משתתפת במחזמר?" שאלה מרין. "אני לא יודעת,עוד לא החלטתי." אמרתי והסתכלתי על הטוסט שהם הזמינו לי. "מה!? למה לא!?" שאלו כולן ביחד. "טוב נו,עם אתן מתעקשות." אמרתי וצחקתי.
אחרי עוד חמש שיעורים בבית הספר הלכנו לבית אני וסאם החלטנו ללכת ברגל לבית.
"שמעת? מחר אין לימודים?" אמרה סאם. "מה? באמת? למה?" שאלתי אותה. "כי כול המורים של כיתות ט' לקחו יום חופשי." אמרה וחייכה. "יש! איזה מזל היום כול הדודים הסבתות והסבים באים אלינו,אנחנו עושים על האש." אמרתי וחייכתי.
"למה את כזאת מאושרת? בדרך כלל את בורחת אלי." אמרה סאם וצחקה. "כי בדרך כלל הדודים שבני גילי או קרובים לגילי לא באים היום כן!." אמרתי. "תהני." אמרה וצחקה.

אחרי שהגעתי הביתה עם ביקשה שאני,לוגן ולואינעזור לה אני הכנתי סלטים וארגנתי את השולחן אחרי זה עליתי לחדר ושמעתי שירים של 1D הם להקה ממש טובה ! קיבלתי אחרי רבע שעה SMS מדינה הבת דודה שלי שבת 15 כמוני. 'אני מביאה לך פוסטרים חדשים של סלינה גומז.' שלחה חייכתי אני אוהבת אותה כול הזמן היא מביאה לי החדר שלי מפוצץ בפוסטרים של סלינה גומז!
אחרי שהדודים באו אכלנו צחקנו הילדים הלכו לראות טלוויזיה היינו דיי הרבה ילדים מצד האמא דינה-15
ריין-16 אריק-11 (אני-15 לוגן-5 לואי-17 אני והאחים שלי) מצד האבא שתיי תאומות אדריאנה ובלה-6
ג'וני-16 נייל-5 זהו ככה ישבנו עד שהילדים הקטנים החליטו שהם רוצים לשחק שוטרים וגנבים והכריחו אותנו להצטרף. התחלקנו לקבוצות השוטרים-לואי,ריין,לוגן,אדריאנה ונייל. גנבים-אני,דינה,בלה,ג'וני ואריק. יצאנו לחצר ושיחקנו בכול השכונה כמה פעמיים כול פעם התחלפנו היה ממש כיף אחרי זה ביקשתי מאמא שדינה תשאר לישון אצלי היא הסכימה אבל גם ריין ואריק האחים שלה נשארו..
ראינו סרטים מפחידים בלילה זה היה מצחיק אני ודינה צחקנו על הבנים שהם נבהלו..
בבוקר הלכנו כולם לטייל בפארק.."ילדים,בואו תאכלו בערב אנחנו נוסעים ללונה פארק." אמרה אמא וכולם עזבו את העיינינים שלהם ורצו לפינת אוכל. "יהיה אדיר." אמרתי תוך כדי שאני לועסת.
הגיע הערב הגענו אל הלונה פארק אני,דינה,ריין,לואי ואריק רצנו לרכת הרים הגדולה ! אמרנו שריין בן 12 וככה הכניסו את כולנו לוגן הלך עם ההורים למשחקים של הקטנים גם נייל בא אדריאנה בלה וג'וני במקרה לא מרגישים טוב איזה וירוס משפחתי.
היה קטלני ברכבת הרים עשינו אותה מלא פעמיים ברור שצרחנו אבל זה היה שווה עשינו עוד מלא מלא דברים בקיצור היה אחד האדירים היום הזה!
חזרתי הביתה ונרדמתי עם חיוך ענק על הפנים !


תגובות (7)

ואוווו פרק מהמהם !
תמישכיי ♥

13/04/2012 01:55

תמשיכי ((:

13/04/2012 02:41

תודה אני ימשייך <3 אני לא מבינה למה כול הזמן המספר בתגובות יורד :(

13/04/2012 08:45

גם אצלי הוא יורד כול הזמן , אבל לפחות תשימי לב למי שאוהב את הסיפור
שלך ומי שלא מגיב הוא מפספס סיפור כזה מהמם !
העצה הזאת גם אני צריכה לקבל אותה בגלל שגם אני דואגת לסיפורים שלי
בגלל התגובות !

13/04/2012 08:54

הסיפורים שלך ממש יפים אני קוראת אותם ת'אמת את צודקת אפילו שרק את ונסיכת החלומות הגבתם לי זה מספיק כי לפחות שתיכן אוהבת את הסיפור שלי <3

13/04/2012 09:25

היי היי היי היי היי היי היי ……

מה איתנוו ..???????..
אנחנו מתות על הסיפור הזה (לפחות אני אוראל ויקי עסוקה בסיפורי פנטזיה ) אבל אני חושבת שהסיפור שלך הוא בן הסיפוריייםם הכי טוביים שיש כאן באתר …
ואני אמרתי לך כבר מההתחלה שאהבתי תסיפור ואת השם של הסיפור ..

אוהבת אוראלל (וגם ויקי חחחח..)

15/04/2012 12:15

גמרתי לקרוא את הפרקים ! זה מושלם ! זה מדהים ! תמשיכי <3

29/05/2012 06:31
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך