שנות השישים 🌸 פרק 2🌸

Bloddy bomb 05/05/2019 444 צפיות אין תגובות

🌸 דניאלה🌸

כאשר חיפשתי היכן דני הוליווד היה גר, זכרתי שסבא שלי אמר לי שהוא היה גר בקמונה. עליתי לבית שלו, אפילו שהייתי מופתעת מאוד מעצמי.
כשנכנסתי, לקחתי נשימה אחת גדולה והתקדמתי צעד אחד קדימה, ללא שום הססנות.
בלי שום הודעה מוקדמת, התפרצתי לתוך הדירה שלו ללא רשות. טיפשה שמנסה את מזלה.
הייתי מובכת ושמחה סוף סוף שאני כאן, פתאום הבחנתי בו בדני הוליווד. מגיח משום מקום ובוהה כאילו הייתי בשבילו יצור מכוכב אחר.
הוא התקרב אליי ופניו היו יפות כתמיד.
" מי את?" שאל מיד מבלי להציג קודם לכן את שמו, הוא הסתכל בי במבט חד. " אפשר לדעת מה את עושה בבית שלי?" שאג לתוך האוזן שלי וחשבתי שכבר איבדתי את השמיעה.
" שאלתי שאלה! מאיפה באת?" דני הוליווד חזר אחרי מה שהוא אמר בפעם השנייה.
טוב, רגע! אני לא יודעת אם אתה יודע אבל אתה עומד למות בעוד חודשיים, ואז באמת אתה תהיה ז"ל.

" את בסדר? " הוא שאל שוב, " אני רואה שהכול לא בומבה איתך," הוא אמר.

ועוד אומרים שהסלנג של שנת 2008 מוזר! בומבה? מה זאת המילה " בומבה"?
וואו, איזה בלבול נוראי!!

🌸 עופר🌸

פתאום רצתי כדי לחפש את מאיה ונועה, אני חייב למצוא אותן מהר. כמה שיותר מהר. אני צריך להחזיר את דניאלה בריאה ושלמה. לא משנה מה תהיה תגובתה.

לא משנה כבר איך יהיו התוצאות, אני מצאתי אותן. את נועה ואת מאיה יושבות באותו השולחן עם טום טום שהפך להיות לבעלה.

אוף כבר פיספסתי את יום החתונה של החברה הכי טובה של החברה שלי, ממש לא צירוף מקרים שהיא בחרה להיעלם מהחתונה של החברה הכי טובה שלה.
ממש, ממש, ממש בא לי להתרגז עכשיו, אם דניאלה הייתה באה הייתי אומר בפניה את כל מה שאני חושב עליה באמת.

מה אני עושה עכשיו, מה הייתם עושים אם החברה שלכם הייתה מחליטה בהחלטה של רגע פשוט להיעלם ולא לחזור אף פעם?

אני מתיישב לידיהן וברגע שהן נקבו בשמה של דניאלה, החלטתי לספר להן על ההחלטה הפזיזה שקשורה לאיזו מזוודה מטונפת שאפשר בעזרתה לנסוע בזמן.

* * * * *

המשך יבוא….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך