שני זוגות – פרק 6

אינה 05/05/2012 764 צפיות תגובה אחת

לאחר מספר ימים:
אדם וזיוה ישבו אצלו בחדר והתחבקו..
" אתה חושב שימצאו את מי שדרס את אחי?" שאלה זיוה.
"אני לא יודע, אבל מקווה שכן." ענה אדם בהיסוס.
" אתה אוהב אותי?" עברה נושא זיוה.
" כמובן יקירתי. רק אותך" והביא לה נשיקה.

~~
" אמא.. בואי רגע" קראה נעמה
אימה של נעמה באה אליה ושאלה " בתי, קרה משהו? אפיתי עוגה בשבילך ובשביל אבא. הוא אמור לחזור מחו"ל "
" כן קרה. אמ, מאחר לי המחזור ונראה לי אני בהריון.אני מפחדת,אימא, אני לא רוצה את התינוק הזה. אני רק בת 20!!" התחילה להתפרץ בבכי נעמה.
" נעמונת, אל תבכי.. תעשי אולי בדיקת הריון. ככה תורידי את הספק." אימה ענתה לה וחיבקה אותה.
" עשיתי בדיקה. יותר נכון 2 בדיקות. עשיתי בדיקה ראשונה ויצא שחיובי, ולאחר חצי שעה עשיתי שוב ויצא שלילי. אני לא יודעת לה להאמין !! " התחילה לבכות נעמה.
הטלפון צלצל, אך לא האם ולא נעמה לא מיהרו לענות..
כשהצלצול הפסיק, נעמה שמעה את הקול של בני: " נעמה אני מאוד מצטער על מה שקרה, אני רוצה שנחזור להיות ביחד. מאמי, אני יודע שאת בבית, בבקשה תעני לי. אני אוהב אותך! "
" כן בטח אוהב אותי.. אם היה אוהב, לא היה מרביץ לי! חתיכת חוצפן.. אמא, אני לא רוצה יותר לדבר עליו,לא רוצה. אני גם לא רוצה תהריון הזה! אני מפחדת!!!!!!! " בכתה וצעקה נעמה, " אמא, אני הולכת עכשיו להתעמת איתו! לא, אני לא אלך, אני לא מסוגלת.. אני יודעת שאני אתרכך ואני אשאר איתו, ואני לא רוצה זאת.. אמא למה את לא עונה לי?"
נעמה הסתובבה לכיוון של איפה שאמא ישבה וראתה אותה מעולפת על הרצפה: " אמאאאאאאאאאאאאאאא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! דריה, תקראי לאמבולנס, אמא שלי התעלפה!!!!!! "
דריה, שהייתה המשרתת של נעמה ואימה, רצה ישר לחדר, ראתה את סוזן המעולפת וישר התקשרה למד"א..
" אמא, לא, אל תמותי לי!!!…….. "

לאחר כמה דקות..
" לצערי, סוזן נפטרה. ככל הנראה שהיה לה התקף לב פתאומי. את לא ראית אצלה משהו מוזר בעיינים, נעמה?" שאל הרופא את נעמה.
" לא, אדוני. אני קראתי לה כדי לספר לה משהו, והיא חיבקה אותי, ואז התיישבה מאחורי, ואז התקשרו אליי, אבל לא עניתי והשאירו תא קולי, וכאשר שמעתי אותו התחלתי לבכות. ודיברתי אל אימא, וכאשא שמתי לב שהיא לא עונה לי, הסתובבתי ו..ו…ראיתי אותה מעולפת." ענתה נעמה לרופא ושוב פרצה בבכי.

~צלצול בדלת~
"גברת נעמה, אני אלך לראות מי בדלת." אמרה דריה לנעמה
" כן, כן תלכי, תפתחי. אם מישהו רוצה אותי, אני לא בבית. לא רוצה לראות אף אחד "
" כן , גבירתי "

~~

דריה הלכה לפתוח את הדלת וראתה את אבא של נעמה , בריאן , עומד בדלת. הוא נכנס.
" היי דריה, הגעתי סופסוף.. הבנות שלי פה?" שאל בריאן שמח כולו.
דריה החלה לבכות למשמע המילה 'בנות' ובריאן ראה שרופא יצא מן החדר של נעמה ושאל: " קרה משהו? מי כל האנשים האלה פה? מה קרה מישהו מת?"
" אתה הבעל של סוזן? לצערי לפני כ – 20 דקות אשתך נפטרה מהתקף לב, בזמן שהייתה בדקותיה האחרונות בחדר של נעמה." אמר הרופא בצער.
" מה ?? לא! סוזן, לא , לא , זה לא קורה לי.' הוא קם מהספא והלך לחדר של נעמה. גופתה של אישתו הייתה מונחת על אלונקה, ועליה היה סדין. על הספה ישבה נעמה ולא הפסיקה לבכות, " אבא, למה? תסביר לי, למה? היא ישבה לידי הכול היה בסדר, פתאום התקף לב! למה?'

~~
אדם וזיוה ישבו אצלה בחדר וראו סרט רומנטי.
" מאמי,אני מקווה שכשנתחתן יהיה לנו בית כמו אצלם, ושני ילדים. לבן נקרא יואב ולבת נקרא אממ… עמית "
" יואב? ואם תוולד בת, אז?"
" נקרא לה דניאל. או דניאלה. אני רוצה בת טומבוית כזאת." ענתה זיוה לאדם בצחקוק.
" טוב…. מה שתגידי" ענה לה אדם בזלזול.
" מה יש מאמי, לא אוהב את הסרט? בוא נעביר. יש לי רעיון: אתה תחפש משהו נורמאלי להסתכל , ואני אלך לחפש לנו משהו לנשנש" צחקקה לה זיוה.
" אמ טוב, איך שתרצי.."
זיוה יצאה, ואז אמרה: " אדם בוא לפה מהר!!!! "


תגובות (1)

תמישיכיי…

06/05/2012 13:24
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך