היי , זה הסיפור הראשון שלי באתר . אשמח שתרשמו את דעתכם על הסיפור :)

שני עולמות פרק 1

היי , זה הסיפור הראשון שלי באתר . אשמח שתרשמו את דעתכם על הסיפור :)

"סתכלו " , תראו משוגעת " , " חולת נפש" , "מפגרת" , "תמותי , אף אפחד לא צריך אותך" , "מטומטמת","שרמוטה " .ציירו אותי בשלט אותי נתנלת . כולם היו בחוץ סביבי צועקים , צוחקים ומעליבים .כל כך שנאה לא הבנתי מאיפה זה הגיעה . הייתי אבודה לא הבנתי מה קורה הרגשתי חנוקה .הרגשתי כל כך לבד . הלכתי בהליכה מהירה לשירותים הזילו לי דמעות בדרך . רציתי למות ,רציתי להתאבד . נכנסתי לתא לקחתי את התרופות הדיכאון שלי בידיים ואת הבקבוק מים שלי . אפילו שידעתי שזה חטא ודבר מסוכן ,אבל ברגע הזה לא חשבתי על זה . לא היו לי מחשבות בזמן הזה . היה לי רק כאב נוראי בתוך ליבי יכולתי להרגיש איך הלב שלי בוכה ואיך הראש שלי אבוד . רק רציתי להיעלם מעולם המרושע . רציתי , רציתי להיות במקום שקט ,רגוע ,שמח ונעים . ללא התיעציות למחשבה שתיתי אותם .
פתחתי את עייני וראיתי את עצמי בבית חולים. הוריי מודאגים ועיניהם היו אדומים. הם בכו , בכו בגללי. הרגשתי קצת אשמה , אבל הכאב היה יותר גדול . ראיתי את המחנך שלי שהיה מודאג ועיינו היו בשילוב של כעס ודאגה . כשפתחתי את עייני אמי שאלה אותי : " את בסדר ? בתי אני אוהבת אותך אל תעשי את זה יותר . למה לא אמרתי לי את זה " הזילה דמעה ,אבל ניסתה להיות חזקה ומודאגת . לא עניתי . הייתי כל כך עייפה שרציתי רק לישון .
אבא שלי החזיק לי את היד וקרא לרופא . המחנך שלי אומר " את מרגישה טוב ? " לא עניתי רק עצמתי את עייני , לפתע שמעתי את קול של אישה שאומרת : עליה לנוח כדאי לארוז כוחות הכל יהיה בסדר , הכל טוב " הבנתי שזאת קולה של האחות .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך