שקופים ומאוהבים

hEaLer 18/05/2017 805 צפיות תגובה אחת

לא לא, מיתר. ממש לא, את לא יכולה להתאהב בו. דבר ראשון הוא אקס של חברה טובה שלך. חברה שאת איתה 6 שנים באש ובמים, והיא עוד לא התגברה עליו אחרי יותר משנה. את לא יכולה להתאהב בו מיתר. את לא יכולה! מבחינתה היא תסלח לי… היא לא נוטרת טינה והכי מפרגנת בעולם. הוא החבר הכי טוב שלך מיתר. את לא רוצה להרוס את כל הקשר שלכם. הוא יודע עלייך הכל ועוזר לך בהכל ואתם כמו אחים. יש לך כבר נסיון בלהרוס חברויות באהבה. מיתר אל תתאהבי בו. אז את הולכת איתו לנשף, ורוקדת איתו בריקוד זוגות בטקס סיום. הכי אינטימי בעולם- אבל את לא יכולה להתאהב בו. אסור לך! עוד שניה שניכם יוצאים לעולם, מרוחקים גיאוגרפית, אל תתאהבי בו. את לא יכולה, אתם שניכם עמוק בפרינדזון אחד של השני- או בקראש עמוק אחד על השני ואתם פשוט לא יודעים. אסור לך להתאהב בו מיתר. מה שהכי מוזר זה שהיו ביניכם כל כך הרבה רגעים… כאלה שאפשר היה להרגיש את המתח המיני ביניכם בכל החדר. איך בכל פעם שהייתם לבד אף פעם לא הגעתם לסיטואציה אינטימית. אתם כאלה מוזרים. זה הרי ברור שאת מאוהבת בו מיתר. רואה בו דמות שאוהבת אותך ומכילה אותך. הוא מספר לך על כל מני קראשים ואהבות נכזבות, ואת מספרת לו גם על שלך. את מקנאה בכל בת שהוא מספר עליה ומתה שהוא יקנא לך. כי זו עובדה שאת מאוהבת בו. אתם כל כך תלויים אחד בשני מיתר, איך אתם עוד לא זוג? כמה פעמים אמרו את זה? זה כל כך שקוף שאתם מאוהבים…


תגובות (1)

את כותבת מקסים.כאילו אני מרגיש את הכאב שלך.

18/05/2017 02:05
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך