lilach
סיפור חדש :) מקווה שתהנו ... ואשמח לתגובות <3

שקיות לבנות של אהבה -1

lilach 31/03/2012 877 צפיות 3 תגובות
סיפור חדש :) מקווה שתהנו ... ואשמח לתגובות <3

היא הרגישה את עצמה מתנתקת .
היא לא התפלאה , זה בהחלט היה זמן ראוי , אך למרות זאת , נרגזת מעט , ניסתה בכל כוחה להאבק בניכור המרוחק שהניתוק כפה עליה .
קולותיו , מבוהלים , מפוחדים וזועמים באחת חדרו אליה במעומעם מבעד לאובך שכיסה עכשיו את כולה .
האימה השפוכה על פניו שנשקפה אליה מתוך חלון הערפל שממנו הציצה הבהילו אותה מעט ,
אך היא נתנה לזרמים המרגיעים והחמימים שזרמו על גופה הרדום להרגיע אותה .
היא הביטה בעירפול חושים בשקית הקטנה שהייתה תפוסה בידיו בכח רב כל כך , וניסתה לפרש את הצלילים העמומים שבקעו מפיו , אף על פי שעמד קרוב כל כך אליה .
"ת…מ.. ר " כן . תמר . זה .. זה היה שמה . גאה בעצמה על גלויה היא הביטה בו בחיוך רחב שיניים .

גידי לא האמין למראה עיניו, הוא ניסה לבלום זעקת אימה שעמדה לבקוע לו מתוך הגרון .
תמר . תמר השקולה , האחראית , החכמה , שאהב כל כך , נעלמה לפתע , מותירה מאחוריה תמר אחרת , מנוכרת . זרה .
הוא הביט שוב בשקית האחוזה בידו , האבקה הלבנה שהחלה לנשור מהמקומות בהם ציפורניו ניקבו חורים קטנים של פחד לא השאירה מקום ליותר מידי שאלות .
הוא עצם את עיניו בחוזקה ואחר פקח אותם שוב . הוא עדיין היה שם .
תמר עדיין עמדה מולו , חיוך איום , משוגע , מרוח לה על הפנים , ושקית של סמים עדיין הייתה מונחת לו ביד .
"תמר .." הקול שלו היה מוזר כל כך , קול צרוד מבהלה "תמרי … תמרי מה עשית ?!"
עינייה , מזוגגות , הביטו בו בחוסר הבנה , הוא חש צורך עז לנער אותה , להעיר אותה מתרדמתה , אבל נדמה היה כאילו הוקפא במקום .
הוא ניסה להכניס סדר בדברים .
הוא זכר שהחליט לבקר אותה בהפתעה, לשמח אותה קצת , כיוון שהייתה נשמעה לו חולה כל כך בטלפון .
אז הוא הלך ברגל כמה רחובות , נושא בזרועותיו את סיר המרק הזה , ששכב עכשיו , מנופץ , על רצפת הפרקט של החדר .
עד לנקודה בה דפק על דלת חדרה הכל עוד היה ברור , אבל משם הכל התחיל להתבלגן .
הוא זכר שחשב אותה לישנה כיוון שלא ענתה לו , אבל שום דבר לא הכין אותו למה שראה שנכנס לחדר.
במעורפל הוא הצליח לדלות תמונות אחדות , מזרק מונח , שקית קרועה , מרוקנת , מגירה פתוחה , שקיות חדשות , לבנות , מזוויעות .
תמר , שערה האדומוני פרוע על פניה , עינייה הירוקות מזוגגות .
המראה הזה נשקף אליו גם עכשיו , הוא הביט בתלתלי הברונזה שנפלו על פניה , מנסה להאבק בדחף העז שלו להקיא .מנסה בכוחותיו המתכלים במהירות לאחוז בידה .

היא לא ידעה מה זה היה שגרם לה להבין פתאום , בבהירות נוראה , מה בדיוק הולך . אולי זה היה מגעו , אולי קולו שהצליח סוף סוף לחדור אליה , אבל דבר אחד היה לה ברור , היא הייתה חשופה .


תגובות (3)

ממש יפה תמשיכי ומה יש בשקית הזאת?

01/04/2012 10:52

וואו!את…
אין לי מילים,
את מוכשרת ברמות…את יודעת לתאר בשלמות!זה מרגיש כ"כ אמיתי:)
זה מהפנט!
תמשיכי תמשיכי תמשיכי!
גם את הסיפור וגם את הסיפורים האחרים:) :) :)
אל תשכחי שיש לך מעריצים שמחכים לסיפור שלך…
אוהבת'ותך המונהמונהמונהמון3>

01/04/2012 12:32
lilach LC

תודה רבה שי ! כנראה שפספסת את השורה "ושקית של סמים הייתה עדיין מונחת לו ביד ", בטח שאני אמשיך לילוש:) תודה על החום …

01/04/2012 16:26
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך