מיכי26
אני ממש אשמח לתגובות וביקורות!!!

שריקת הסיום

מיכי26 12/06/2016 692 צפיות אין תגובות
אני ממש אשמח לתגובות וביקורות!!!

לכל אחד בעולם הזה יש את הקשיים שלו.
חלק מתקשים במתמטיקה, אחרים בריקוד ויש כאלה שמתקשים בלאהוב ובלהפגין רגשות ובשביל להתגבר על הדברים האלה לפעמים פשוט צריך להתבגר.
הסיפור הבא עוקב במסע של שניים שונים מאוד שמצאו את המשותף ביניהם ובעזרת אמונה בצד השני הם מצאו הרבה יותר מאוזן קשבת.
מדיסון ודרק שניהם תלמדי כיתה י' הם באותה שכבה כבר כמעט 4 שנים שלמות אבל הקשר ביניהם הוא כמעט ולא קיים פה ושם שיחות חולין ולפעמים התכתבויות קטנות בצ'אט השונים, מדיסון מרגישה כלפי דרק רגשות בערך מהרגע הראשון שראתה אותה ובמשך כל השנים האלו הרגשות כל הזמן חזרו אליה.
מדיסון היא די ההפך מדרק היא אחראית ולא שותה ובכללי ילדה די טובה אבל היא שקופה והוא לעומתה אחד הבנים השווים של השכבה והבנות לא בוחרות אותו אלא הוא בוחר אותן אך הוא אף פעם לא היה בקשר ארוך.
דרק הוא קפטן קבוצת הכדורגל של הבית ספר שלהם והוא יודע מה זה אחריות ולחץ על המגרש אבל מחוצה לו הוא פשוט עוד ילד שרק רוצה לבלות ולהרשים את הבנות ולהצחיק את החברה שלו.
הוא הביא את הקבוצה שלו לשלבים המכריעים של אליפות בתי הספר לכדורגל ועכשיו רגע לפני שהכל נופל עליו הוא מגלה שאם הוא לא יעלה את הציונים שלו בהיסטוריה למאמן לא תהיה ברירה אלא להוציא אותו מהנבחרת.
הוא מבין שהוא חייב לעלות את הציונים שלו אחרת הוא ישאיר את הקבוצה שלו עמוק בבוץ וכך הוא מגיע לספריה ושם הוא רואה את מדיסון ומחליט להתיישב בשולחן לידה בתקווה שתראה אותו ותציעה עזרה.
מדיסון היא ילדה באמת חכמה וזה ברור רק מלדבר איתה אבל היא חסרת ביטחון עצמי רוב הזמן ובייחוד כשזה מגיע למתמטיקה במשך כל השנה היא נכשלת והנה מגיע המבחן האחרון והמתח משפיע על כל המחשבות שלה.
שניהם יושבים על ספרים ומחברות ועוברים על החומרים עד שמדיסון קולטת את דרק מתחיל להיכנע והיא לא יכלה לסבול את זה והיא פשוט קבעה לעצמה מטרה לעזור לו.
הוא תלמיד טוב בסך הכל פשוט לפעמים הוא שוכח להשקיע אבל איתה הוא לא עושה הצגות הוא יודע שהיא עושה לו טובה ומפנה מהזמן שלה בשביל לעזור לו והוא מרגיש מחויב כלפיה.
דרק מבלה לאחרונה כל כך הרבה איתה שהוא פשוט כבר לא מבין איך הוא בחיים לא דיבר איתה קודם כמו עכשיו והוא ממש רוצה לעשות דבר נחמד בשבילה אבל שום דבר לא עולה לו לראש.
בבוקר המבחן בהיסטוריה מדיסון מרגיעה אותו והיא אומרת שהיא מאמינה בו והיא יודעת שהוא יצליח כשדרק נכנס למבחן וחושב על מה שהיא אמרה לו לפתע הוא מבין שהיא הראשונה מהבנות שאומרת שהיא מאמינה בו ואיכשהו המחשבות על זה שהוא לא רוצה לאכזב אותה נתנו לו מוטיבציה להצליח במבחן.
מדיסון מצידה עושה הכל בשביל לא לחשוב עליו אבל שום דבר פשוט לא עובד והיא מבינה שכנראה שהפעם היא באמת מתאהבת בו אך היא יודעת שהוא בחיים לא יבחר במישהי כמוה.
בסיום המבחן דרק מחכה שהמורה יבדוק את המבחן שלו בשביל לדעת אם הוא משחק מחר אבל גם כדי לדעת שהוא לא אכזב את מדיסון והתוצאות של המבחן היו הרבה יותר גבוהות ממה שהוא ציפה אז הוא רץ לחפש אותה להודות לה על כל העזרה.
הוא מוצא אותה בחצר האחורית של הבית ספר עושה תרגילים במתמטיקה והוא נחוש בדעתו מתיישב לידה ומראה לה את הציון של המבחן ממש מול העיניים ולוקח לה כמה שניות לקלוט מה קורה עד שהיא מברכת אותו.
דרק אומר לה שהוא בטוח במיליון אחוז שהמבחן הזה בכיס שלה ולמרות שזה ממש נעים לה לשמוע את זה כשזה בא ממנו היא עדיין חסרת ביטחון עצמי וכשדרק רואה אותה ככה הוא קולט שהיא חשובה לו הרבה יותר ממה שחשב והוא מוכיח בעזרת הדוגמא האישית שלו שהיא יכולה להצליח במבחן והעובדה שהוא לא ויתר לה מראה עוד יותר כמה שהוא מדהים ובוגר ללא כל ההצגות.
למחרת בבוקר היא ניגשת למבחן עם המון אופטימיות ובעיקר מוטיבציה להוכיח לעצמה שמתמטיקה זה בסך הכל עוד מכשול והיא יוצאת מהמבחן בהרגשה טובה ובגלל שלא ראתה את דרק אחרי המבחן בגלל האימון היא החליטה להגיע למשחק שלו.
מבחינת דרק לראותה אותה יושבת בקהל מעלה לו חיוך ענק ונותן לו כוח לא מוסבר בשביל לשחק למרות כל הלחץ מסביב והוא יודע שהוא רוצה להיות איתה יותר מאי פעם אבל הוא פשוט לא יודע איך להראות את זה.
למזלו הרב הוא משחק בהתקפה אז הוא פשוט חיכה להזדמנות המעולה בשביל לכבוש שער יפה במיוחד וכשהוא עשה את זה הוא רץ לעבר הקהל ומרים את החולצה שלו ועל החולצה מתחת היה רשום – "מדיסון, אני אוהב אותך!".
מדיסון הייתה בטוחה שתתעלף בכל שנייה מרוב פלא ממה שקרה עכשיו והיא פשוט מחייכת לעברו והוא בטוח באותו הרגע שגם היא מרגישה כך.
עם שריקת הסיום הוא רץ לעברה ומעיף אותה בשמים ואז מנשק אותה כמו שחלם כבר כמה פעמים ואז הוא אומר לה שזה נכון שהוא בחיים לא היה בוחר מישהי כמוה ואז הוא אומר כי כמוה אין בעולם.
בשבילו היא האחת והיחידה שהוא באמת אוהב בעיקר כי היא אוהבת אותו ללא כל ההצגות והפוזות וכי היא הייתה הראשונה שהאמינה בו אבל גם כי רק בזכותה למד לבטא את הרגשות שלו ורק על כך לעד הוא אסיר תודה.
דרק ומדיסון שונים אחד מהשני אבל הם מצאו את הדרך לעזור אחד לשני עם הקשיים ויחד התגברו על המכשולים וככה העולם עובד כשלכל אחת מאיתנו יש את הדרק שלה ולכל אחד יש את המדיסון שלו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך