Ocean
סיפור אהבה שמתפרס לאורך הזמן. סיפור מד"ב רומנטי. אשמח לקבל הערות. שאדע אם להמשיך או לא. Ocean

שתי נשמות נצחיות- פיילוט

Ocean 04/02/2016 783 צפיות 2 תגובות
סיפור אהבה שמתפרס לאורך הזמן. סיפור מד"ב רומנטי. אשמח לקבל הערות. שאדע אם להמשיך או לא. Ocean

העולם שאותו אנו מכירים לא נברא בדיוק בדרכים שאנו מאמינים שקרה. באותו חלל שחור ועמוק מלא פנינים צבעוניות בוהקות, נמצא חלל ובו גרעין חמים, קטן, ואפלולי הנמצא במרכז מחול ענני הגז המגנות עליו. מאותם ענני גז וגרעין זעיר, כדוה"א שאנו מכירים נועד להיווצר. לפני שענני הגז נדחסו יחדיו אל תוך הגרעין אשר מכונה כיום "ליבת כדוה"א", מטאוריד בוהק וכסוף פגע בליבה, וניפץ את כדור הגזים הדחוס לרסיסים. כל ענני הגז התפזרו במהירות מצורתם הכדורית למעגל ענק ומְרוּוַח המקיף את הליבה המנופצת כשבמרכזה נמצא המטאוריד. כשניה לאחר הניפוץ, אותו מטאוריד כסוף "מִגְנֶט" אליו את הליבה המרוסקת וענני הגז המפוזרים יחדיו לכדוה"א שאנו מכירים.
העולם התפתח, החיות והאנשים התרבו ופשטו לשטחים, ומדינות אחרות בעולם. אך מלבד לידת האנושות ושאר הברואים, ביערות האמזונס מלאות גווני הירוק בברזיל, האדמה פערה את פיה וחומה כסופה ובוהקת צמחה מאחורי עץ זקן, גדול, ומעובה כששורשיו המסועפים אשר פשטו לעבר יתר העצים, מַלְאו טחב. העץ צמח בגבול נחל האמזונס ושורשיו פשטו גם לתוכו.
על אותה חומה, תוצר המטאוריד, נכתבה אמירה אשר הוחבאה: "לב אל לב נגעו ללא גבולות, אלו אותם שתי נשמות נצחיות". אף אדם אותה לא יכל לראות, אלא אם החומה רצתה זאת לחשוף.

כיום שנת 1850…


תגובות (2)

"מטאוריט" – לא מטאוריד.
"ומרווח" – את המ"ם יש לנקד בשווא-נע (שנשמע לפעמים כמו סגול), לא בצירה.
לפני "(אך) לפני שענני הגז" – יש לרדת שורה. המילה 'אך' מיותרת.
המילים "לפתע מיד" – מיותרות, ולא נכונות.
לפני "על אותה החומה…" – לרדת שורה.

נשמע מעניין. אנא ממך, סוגת פנטזיה יפה יותר ללא קיטש רומנטי.

אני לא גזען, אני שונא את כולם.

04/02/2016 21:36

    יש הבדל בין מטאוריד למטאוריט וכאן לפי המשמעות של הקטע יותר מתאים מטאוריד. לכל יתר הערותייך אין ספק שאתה צודק- כבר אתקן. לא הבנתי את כוונתך ב"סוגת הפנטזיה יפה יותר ללא קיטש רומנטי".. אתה מעוניין שאמשיך לכתוב אותו ללא רומנטיקה? אתה בכלל מעוניין להמשיך לקרוא?
    תודה רבה!! תרם לי מאוד.

    05/02/2016 11:52
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך