תבין תבין ששחכתי איך לאהוב בכל כוחי..פרק 1

sofia styles 08/03/2014 803 צפיות 4 תגובות

קמתי בבוקר לציוצי הציפורים … היסתכלתי בשעון והשעה הייתה 6:34 .. קמתי לבצפר שטפתי פנים וציחצחתי שיניים לבשתי חולצת בצפר בצבע שחור שורט גינס כחול ניעלי אולסטאר בצבע שחור כחול מכה צימדים שרשרת לבד קטנה ויצאתי .. אחרי 2 דקות הייתי בבצפר (הוא מאוד קרוב ^^) ניכנסתי וראיתי את מילאנה (הסנובית של הכיתה ) ואת יעל השפוטה שלה … הלכתי מהצד שלא היראו אותי אבל זה היה מאוחר מידי .. מילאנה באה ואמרה: " תיראו הנה מיקה היי מאמוש .." אני אמרתי : היי מילאנה אני צריכה להיכנס לכיתה .." " בואנה מאמי את לא שואלת מה שלומי?" היא לחשה . " האמתי שאני מאחרת *מאמוש* ." אמרתי וציחקקתי .. ניכנסתי לכיתה וראיתי אותו רוי החתיך של הכיתה *~* מילאנה רודפת אחריו כבר 3 שנים מאז כיתה ט .. (אהה וכן אנחנו בכיתה י א) אני מאוהבת בו מאוד !! " היי מיקה מה קורה?" הוא שאל ופשוט הוא היפנט אותי עם העיינים הירוקות והמושלמות שלו!! "מיקה?" הוא שאל אני היתעוררתי מהפנטזיה ועניתי.." אה.. אממ, אני בסדר מה איתך?" "הכל טוב האמתי חוץ מיזה שגילו אצל אמא שלי סרטן ריאות .." הוא אמר שהוריד את הראש מטה .. " מהה OMG!!! אני מצטערת :0" ההיתי המומה !!! כעבוש 2 שניות והיה צלצול המורה נכנס ולמדנו אנגלית .. —-אחרי הבצפר—- ~~~~~~השעה 3:16~~~~~~~~~
סטורי אוף מיי לייף איי טייק איס הומ..~צלצול פאלפון~
השיחה:
"הלו?"
"שלום מאמי.." (זה היה קול של מילאנה..)
"היי מילאנה?"
"כן, חיימוש איך זיהית?"
"בגלל הקול (-.-)"
"בעאערור הכל שלי הוא מושלם נכון מיקוש?"
".."
"מיקוש??"
"אהה.. אממ.. כן מהממם .-."
"יופי ."
"אז מה רצית מילאנה?"
" רוצה לצאת היום למועדון כניראה שיעל רוני נוי ורוי בא!!"
"הוו אממ סבבה אבל אני ישאל את אמא שלי .."
"טוב מעולה מאמי אז תקשרי שהיה תשובה מיקוש סבבי?"
"טוב ביי מילאנוש.."
"ביי חיימי"
-ניתוק-
יופי עכשיו היא רוצה שאני ילך איתה ועם כול החברים שלה למועדון ..גאד.. חופרת זאתי אבל אני הולכת רק בגלל שרוי שם!!!!!! אבל יש עוד בעיה .: מה אמא תגיד? אני בת 17 וכבר מועדון ^^ אני מפחדת..
"אמאאא????" צעקתי מהקומה השניה ..
"מה מאמי?? " היא צעקה מהמטבח ..
ירדתי וחיבקתי אותה " אימוש שמעי אני ומילאנה וכמה חברים וחברות עושים מסיבת פיגמות אפשר ללכת!!!!!!!!!!!!????????" אם אני יגיד משהו על המועדון היא תרצח אותי.!!
"טוב מיקה אבל מתי תחזרי ? "
"ניראה לי מחר ^^"
"טוב מאמי לכי להיתרגן לאביו!!!!!!!!!"
נתתי נשיקה לאמא שלי ועליתי למעלה להיתקשר למילאנה..
~השיחה~
"הלו..?"
"מילאנה?"
"הוו כן מיקוש?.. יש תשובה?"
"כןןן אמא שלי הסכימה אבל אני צריכה לישון אצל מישהו.."
" הוא מאמי אני גרה לבד שחכת? עם בוני (הכלב שלה ..) תישני אצלי חיימוש!"
"טוב מילאניי אני כבר ניכנסת להיתקלחחחח !!!!!! :0"
" טוב מאמי גם אני …"
~ניתוק~
אני מזה מרגישה סנובה דע..
אוי אלוקים תעזור לי..
ניכנסתי להיתקלח אחרי חצי שעה – שעה (אני מתקלחת הרבה P:) יצאתי השעה 7:58
לבשתי: שמלה קצרה בצבע שחור עם חגורה בצבע אדום חזק בלי קתפיות בגב חשוף נעלי עקב גבוהות אדומות .. צמידי זהב (4) שרשרת של פיס (שלום) מצופה יהלומים קטנים איפור: איילנר שחור מסקרה שחורה אודשם אדום חזק סומק ורדרד וזהו… עשיתי פאן (ישלי שיער שחור עם קצוות בצבע סגול כחול ופס זברה בצבע שחור ורוד יש לי סוג שיער של אימו) השעה הייתה 8:46 דיפדיפ ~צפירה של אוטו~ ידעתי שזאת מילאנה (ישלה רשיון נהיגה ^^) יצאתי……………………..
זהו המשך פרק 2 עוד מעט אני אשמח לתגובוצת תודההה ♥♥


תגובות (4)

אהבתי את הסיפור מחכה להמשך

08/03/2014 14:21

תודה ♥

08/03/2014 14:32

נשמע חמוד מחכה להמשך :)

08/03/2014 15:38

אני ממשיכה עכשי ותודה ♥♥♥

08/03/2014 19:35
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך