תבין תבין ששחכתי איך לאהוב בכל כוחי.. פרק 4..

sofia styles 17/03/2014 650 צפיות תגובה אחת

באתי אליוו ואז אמרתי: היי רוי זוכר מה שקרה אתמול?. "הופה משקרה אתמול מה עשיתם"מייק אמר שהרים גבות והיסתכל על רוי "לך תמות , תן לי לדבר איתה דקה!" רוי אמר מייק היתקדם לאחור לכמה חברים אחרים ורוי היסתכל אליי והתנשף.. "אז..? זוכר..?" אמרתי בחיוך קטן "ברור אבל כל משקרה אתמול לא היה אמיתי.." הוא אמר "מהה?? מזאת אומרת לא אמיתי !"
"זאת אומרת שהיינו שיכורים ולא ידענו מה אנחנו עושים."
" אז אתה אומר שכל הדברים שאמרתה לי זה לא נכון?"
"כן אני בכלל אוהב משהי אחרת סורי.."
"אתה יכוללהגיד לי מיזאת??"
"אני לא כלכך בוטח בך.. אני צריך ללכת ביי"
"ביי .. רוי"
אני לא מאמינה שכל משקרה לא אמיתי כל משהוא אמר היהסתם החיים שלי גרועים יותר ממהשהם עכשיו!! "היי בובי" מילאנה באה אליי "שמעי אני רוצה שתעזרי לי שרוי היתאהב בי ! ואני מפסיקה להיות חמודה כי שמעתי את השיחה שלכם וראיתי מה עשיתים אתמול את זונה וכלבה אני ואת לא יותר מאמי "
"הצחקת אותי את פשוט לא מבינה שהוא לא אוהב אותך!"
"בסדר.. הוא כן עם לא אותי אז את מי יעל?? המכוערת הזאת? אני הכי מושלמת ואני יכולה להיות מלכת העולם פשושה !"
" כעע ממש רק את ! שתביני אני לא פחדנית כמו יעל שמלקקת לך את הנעלים! "
"בואנה רק אני יכולה לקלל את יעל !"
"לא קיללתי אמרתי תאמת אז ביי אעלקק "מקובלת " "
הלכתי מעוצבנת מאודדד באלי פשוט לטרוף את הביץץץ הזאת אלוהים יעזורר!!!!!!
המשך בפרק 5…


תגובות (1)

סורי שיצא קצר :/

17/03/2014 12:33
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך