תבין תבין ששחכתי איך לאהוב בכל כוחי ..- פרק 7

sofia styles 31/03/2014 713 צפיות אין תגובות

ישבתי שם עם שון הוא חיבק אותי והרגיע אותי מהבכי הכבד
"את מושלמת מיקה ,יותר מדוגמית על !" הוא אמר שהיתקרב אליי ונישק אותי בלחי חייכתי חיוך גדול והוא היה עם גופיה לבנה והשרירים שלו גאאד פשוט להיתעלף הוא יותר חתיך מרוי!
פתאום הפאלפון שלו צילצל ..
"לך תמות!" הוא צעק וניתק הייתי בטוחה שזה רוי :/ "זה רוי?" שאלתי "כן .. הבן כלב הזה.."
הוא ענה .. גיחכתי והוא חייך חיוך קטן .. "רוצה לבוא לבית שלי?"
"אממ.. לא נראלי .. אני מעדיפה ללכת לבית שלי.."
"לאא בואי אליי הוא לקח לי את היד והרים אותי מהספסל הוא לקח לי את התיק אמרתי"תביא את התיק אני יקח אותו" "לא את עברת הרבה היום את צריכה להיות משוחררת " הוא חייך והלכו לבית שלו..
——————————————————————————————————
כעבור 5 דקות הגענו לבית שלו הוא אמר בדרך שהוא גר עם אחיו החורג סיימון שהוא דומה לגייסון דארלו הוא ממש חמוד נכנסנו לבית שלו ויש לו בית וילה שתי קומות ובריכה גדולה בחצר כמעט כמו שלי .. שון הכין לי שוקו חם וישבנו בחושך בסלון והיה לו את המדורה הזאתי שחכתי איך קוראים לה -.- ..
ישבנו על השטיח עם שמיכה ודיברנו על גסטין ביבר חח שון אמר "הוא חתיך זה בטוח" ואז בטעות יצא לי מהפה " אבל אתה יותר!" ואז היה דקה של שקט מביך אופסי(?)
"תודה .." הוא אמר בלחש והיסתכל למטה עם חיוך קטן , לא ידעתי מה להגיד חייכתי אליו חיוך גדול ואז הוא שאל אותי " את אוהבת את רוי?" הסתכלתי אליו מופתעת ואמרתי את האמת " פעם אהבתי עכשיו לא… אני אוהבת משהו אחר שבאמת אכפת לו מימני .."
"אהה.. אמממ.. יש הרבה מזל לגבר הזה … אם את אוהבת אותו אז הוא חתיך הורס . נכון?"
הוא אמר ..
"אתה לא יודע עד כמה הוא חתיך!"
חייכתי חיוך קטן והוא היסתכל אליי ושאל " רק אם את רוצה אבל רק אם את רוצה! את יכולה להגיד לי מי הוא?"
"האמתי באלי לדעת את מי אתה אוהב קודם כל .. " אמרתי..
"טוב אז אני אוהב משהי מושלמת שאני אוהב אותה מהיסודי .." הוא אמר
"היא בשכבה שלנו?"
"היא בכיתה שלנו .."
"נוו תגיד ליי!"
"תנחשי אני יביא לך רמזים …"
"מילאנה?"
"איכככ לאאא !"
"חח.. תן אות ראשונה !"
"אוקיי מ"
"אממ.. אתה בטוח לא מילאנה!"
"בטוח שזאת לא מילאנה!"
"אוקיי אממ.. מישל? "
"לא …"
"יש עוד מישהי במ?"
"כן יש.."
"אבל אני האחרונה .."
"לא את הראשונה "
"מהה .?? אני אוהב אותי?"
"כן מהיסודי .."
"ווהו חח"
"אזז את מי את אוהבת?"
"אוקיי כמו שאמרתי הוא חתיך והוא הציל אותי היום .."
" מאיפה לי לדעת מי הציל…. רגעע אני הצלתי אותך ! את אוהבת אותי?"
"כןן "
"מימתי?"
"מהיום נראלי.. חח.."
"חיימשלי את!!!"
היתקרבנו והיתנשקנו נשיקה ארוכה מאוד ואז היתנתקנו והוא היסתכל בשעון ואמר ו"והו השעה כבר שתיים עשרה בלילה .."
"כןן אני ילך" אמרתי
"מהה לאא! תישני איתי בבית " הוא אמר
"מהה רציני?"
"כן"
"אבל אין לי בגדים"
"ניסע באוטו של אחי ישלי רשיון אל תידאגי "
נסענו לקחתי כמה בגדים וחזרנו ..
הלכתי לישון איתו באותו חדרר ובאותו מיטה! (זוגית)
היתחבקנו דיברנו כמה דקות ונירדמנו ……….
המשך בפרק 8 ♥


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך