Angel of love
דן או ניק? :O
ופרק 60 כנראה יהיה אחרון ^^
תגובות וממשיכה!♥
שבוע טובב

תדמית חדשה פרק 55♥

Angel of love 18/01/2014 1329 צפיות 7 תגובות
דן או ניק? :O
ופרק 60 כנראה יהיה אחרון ^^
תגובות וממשיכה!♥
שבוע טובב

"זה טוב סמוך עליי" אמרתי והוא חייך, "סומך עלייך בעיניים עצומות," הוא קרץ ונישק אותי, הוא הוריד מכנס ובדיוק איזה אחות שם נכנסה וראתה אותנו היא נבהלה וסגרה מהר, אני לא הפסקתי לצחוק ודן שם מהר מכנס… "מה היא תחשוב עכשיו!" אמרתי… ועכשיו הוא צחק,
"לילה טובב" אמרתי שנכנסנו לישון, אמא שלי ישנה במסדרון על מיטה כזאת , ואני ליד דן בחדר של ניק, "לילה טוב אהבה שליי" דן חיבק אותי, וישנו מחובקים, הרגשתי שניק מסתכל עליי, למה אני מרגישה לא בנוח ?! יאיוו כוסאמק זה חבר שליי ,
"את בסדר?"שאל דן, "כן…פשוט.."
"אה אני מבין," הוא אמר "אבל זה בסדר.." לחשתי לו והוא חייך, ישנו כפיות..כל הלילה, עד שהתעוררתי, השעה הייתה שלוש לפנות בוקר, לא הצלחתי לישון שוב, כנראה חלמתי חלום רע, קמתי מהמיטה, דן ישן ..חזק… ניק לא היה במיטה שלו, איפה הוא?
יצאתי למסדרון אמא ישנה שם, והכל היה ריק…שקט, בית חולים באמצע הלילה מושלם… התקדמתי טיילתי קצת, כאב לי הראש חזק לא יודעת למה, הייתי צריכה לשבת, התיישבתי בכיסא שם בקומה השנייה, "בוקר טוב?"שמעתי קול מאחוריי, "ניק "נבהלתי ,"מה את ערה בשעה כזאת"
"אני אמורה לשאול אותך אותה שאלה חח" אמרתי והוא התיישב לידי, "לא נרדמתי, "
"גמאני לא," אמרתי, "דווקא היה לך מאוד נעים ליד דן לא?" הוא שאל והסמקתי, "כן..הממ אבל "
"זה בסדר.. הוא זכה" הוא אמר ושתקתי, "אני זכיתי"
"אז מה…הייתי עם מישהי בתקופה שהייתי פה?"
"מה לא לא.." אמרתי מאיפה הוא הביא את השאלה הזאת… "פשוט אני ניראה טוב אז מוזר," הוא אמר והתחלתי לצחוק , "עף על עצמך אה?" "ישלי במה" אמר וקרץ, בעיניו האלה…די הוא לא אמיתיי!! "יאלה ניראלי נחזור לישון.." אמרתי וקמתי מהכיסא, "רע לך איתי כל כך..אין בעיה, "
"לא חס וחלילה! פשוט נהייתי עייפה שוב, "
"הבנתי אותך…מתרצת תירוצים… בואי מעצבנת," הוא אמר וקם והתחיל להתקדם, "נו מה ישלךך" צחקתי ורצתי אחריו, "פשוט תגיידי שלא בא לך עליי!"
"אבל בא לי עלייך!" צעקתי עוד שנייה הערתי את דן, "טוב לשמוע.." הוא צחק ,"עכשיו אפשר לישון" הוא נכנס למיטה, ואני לשלי, הסתכלנו אחד על השני רוב הלילה ופשוט צחקנו… הוא יכל להיות ידיד טוב…
טוב, אם הוא לא היה מאוהב בי ,:O
עבר שבוע… יש היום ביהס סוף סוף..הוא הסתדר, וניק בסדר, הוא גם יבוא היום…
"ביהסס!!! כמה התגעגעתיי!" אמרה לורין שהגענו ,"ממש …" אמרה מיתר, "היה לי טוב בבית, "
נכנסנו לשכבה והו ממש חדשה…יפה יפה השקיעו, ישלי טראומות מפה…הסתכלתי על היד ..זה עבר קצת, "ברוכים הבאים שוב, " אמרה המורה, והתחילה לחפור, ניק בחן את הכיתה… ודן ואני דיברנו כל השיעור… ככה עבר לו היום, יום רגיל יום סבבה מה כבר יהיה, "עומר הציע לי לצאת!! " התלהבה מיתר, אז לא לכולם הוא רגיל…"והו מזל טוב" אמרתי לה והיא שמחה, "דיי זה לא אמיתייייייייי !!" היא התלהבה וקיפצה בדרך הביתה, "נעזור לך להתארגן והכל ועד מחר ישלך חבר,"
"אוי מי גאדד חבר כמו עומר דייי" היא חפרה על זה כל הדרך, "טוב מיתר ניפגשש ביי!" אמרתי לה ואפילו לביי היא לא הקשיבה, עליתי הביתה , "הייי" זה היה ניק , "בתאבון" הוא הושיט לי מגש איך שנכנסתי, "תודה תודה לכבוד מה? "
"סתם..התחשק לי להכין אוכל שבי תאכלי," הוא אמר והתיישבתי, "ומה אתה עושה פה?"
"התחשק לי לבקר,"
"התחשק לבקר…התחשק להכין אוכל, יפה," אמרתי הוא ניראה שמח, "אני מפורסם בביהס שלך את יודעת? מזה כולם באו אליי לחתימות,"
"הממ בוא תגזים עוד חמודי," אמרתי לו והוא צחק, "אני רציניי"
"ותודה על האוכל," אמרתי שסיימתי לאכול, הלכתי לחדר והתלבשתי והכל , ואז דן התקשר, דיברנו כמה שעות טובות…
"רותם.."נכנס אליי דן לחדר שסיימתי לדבר, קבעתי עם דן שניפגש, "מה?" שאלתי, "באלך לצאת בערב?"
"בשמחה, אבל קבעתי עם דן," אמרתי לו והוא שתק, "אה…סבבה, "
רגע…הוא הציע לי לצאת ?! טוב בטח סתם ככה… התכוננתי לערב, אני הולכת מפה לעזור למיתר ואז לדן , "נייק יצאתי, " אמרתי לו, "חכי אני יבוא איתך אני יחזור הביתה," הוא אמר, "סבבה" אמרתי, והלכתי איתו, שתקנו רוב הדרך.. "אאני לא יכול יותר, "הוא אמר לפתע, "מה?"שאלתי מופתעת, "לראות אותך איתו…לשחק אותה שמח שהכל בסדר שבעצם לא! אני אוהב אותך רותם!" הוא אמר ובהיתי בו בשוק, ציפתי לרגע הזה מתישהו…אבל למה עכשיו?! עד שהכל בסדר…לא שוב ,


תגובות (7)

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

18/01/2014 12:15

ממ…
בואי נעשה דרמה,
ניק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(לרות שאני לגמרי מתה על דן)
שתהיה קצת עם ניק כזה…

אה ותמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

18/01/2014 12:18

ניקק ותמשיכייי!

18/01/2014 12:28

איםםםםםםם דןןןןן ברוררררררר

18/01/2014 12:53

דןןןןן!!! ותמשיכייי <3

18/01/2014 14:44

אעאעאעאע ברוררר שדןןן המושלםםם הזהה ^___^
ניק ידיד ולא יותר מזה ;)
תמשיכייי מדהימהה אחתתת :O

19/01/2014 07:19

פרק אחרון לעונה כמובן באלי על דן ברור!!!!!!!! תמשיכיייייייי

19/01/2014 08:08
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך