טוב, אם יש לפחות תגוסה אחת אני ממשיכה את הסיפור

תהיי יפה ותשתקי פרק 41 יום גדול מחר

03/02/2019 1350 צפיות 2 תגובות
טוב, אם יש לפחות תגוסה אחת אני ממשיכה את הסיפור

זה הלילה אחרון שלנו יחד.
ואז הוא חוזר לעבודה שלו ואני נשארת אבודה בארמון ההוא,
ראשו נח על החזה שלי כמו בכל הלילות שלנו בסירה הזאתי,אני מביטה בו מחפשת את התשובות שתמיד חיפשתי,מחפשת את אהבה שכתובה בכל הספרים .
אני מנסה קצת להזיז את האגן שלי אך כואב לי,הוא בהחלט לא מרחם עלי וכנראה שגם אני לא עליו.
הסומק לא מרפה ממני חם לי כל כך רק מלחשוב עליו שוב,
"תרגעי רוז" אני לוחשת לעצמי.
אנה ,לא עוזבת את מחשבותיי אני לא יודעת איך אסתכל עלייה כשאחזור לאחוזה,אני רק יודעת שהגיע הזמן שאתנהג כמו לביאה ולא כמו פחדנית.
אני רוצה לעשות שינוי במקום הזה שנקרא הבית שלי,
אצבעותיי מלטפות את שערו השחור,מצד אחד אני רוצה שהוא יקום וידבר איתי ויספר לי על עצמו אך מצד שאני אין לי כוח לדבר איתו כי תמיד מרגיש לי שהוא לוקח ממני ולא מחזיר לי דבר.
לחשתי לו כל הלילה שאני אוהבת אותו ותגובתו היחידה הייתה לעצום את העניים ולגמור בתוכי,
בטוח שאתה לא מרגיש כלום גון?
הרגשתי איך כפות ידיו זזות סביב מותני כנראה הוא מרגיש שהנשימה שלי כבר לא סדירה לשלו,המשכתי לשחק בשערו רוצה לאבד את עצמי בתוך מחשבותיי ולגרום ללב שלי לפסיק לפעום כמו משוגע כשאני נזכרת באיך שעשינו אהבה.
אבל הכאב לא שותק בין הרגליים שלי,
אני חיבת לקום!לנשום.
הזזתי מעט את גון וקמתי לשרותים.
שטפתי את פני מנסה להרגיע את הבעירה הלא נעימה.
אמא דיברה איתי על הפעמים הראשונות זה תמיד כואב אחרי זה עד הגוף מתרגל אליו.
לקחתי כדור נגד כאבים שטנסה שמה בתיק רחצה שלי,היא באמת דאגה להכל כאילו ידע מה הולך לקרות.
הרגשתי מעט חיבה אליה אך עדיין אני םא מרגישה בנוח עם העבר שלה ושל גון .
כמו תמיד לא הופתעתי שהרגשתי אותו מאחוריי מחבק את גופי הערום.
אני יודעת שהוא מגורה אני מרגישה את זה באיך שהוא נוגע בי,למרות שלפני שעה שכבנו.
"בייב הכל בסדר?"
כאילו הרגיש את ההסתייגות שלי כשנגע בי,ממשיך ללטף את כתפי עם האגודל הארור שלו.
התסכלתי עליו מהמראה מנסה,מנסה להרגיע את הסומק על פני . הוא יפיפיה
איך אומר לו שכואב לי מבלי להסמיק או להשמע בתולה.
אני בטוחה שאותן בנות שהוא שכב איתן ואפילו אנה לא התנהגות בכזאת ילדותיות אך כואב לי.
למרות שאני לא רוצה לאכזב אותו,שפתיו נחו על צווארי אני יודעת שהוא רוצה אותי אך איך אומר לו שבוער לי וכואב לי אפילו לשבת.
הדמעות עלו לעניי נתתי לו לנשק אותי ולמשש את שדי,שוב אני מרגישה כמו בובת מין,
"היי בייבי מה קרה?"
ידיו סובבו אותי אליו,ועיניו חקרו את פני.
שפתיי לא הפסיקה לרעוד ועני התמלאו בנוזלים חדשים לא רציתי לאכזב אותו,
"כואב לי"
לחשתי מתביישת ,כמו תמיד לא מרגישה מספיק טובה.
אני לא הן ואני לא אמא שלי!
כף ידו נחה על הלחי שלי מלטפת את דמעותיי,כפות ידיו נחו על החזה שלו,מרגיש שזה היה תמיד מקומן הרגשתי שוב את הדופק שלו מאיץ.
בטוח שאתה לא אוהב אותי?אתה רק מחבב?
הבטתי בעיניו מנסה לקרוא אותו,לפתע זרועותיו הרימו אותי,מניחות אותי על המיזרון.
שפתיו מנשקות את ראשי וגופו נח לידי.
עצמתי את עני מתמכרת לליטופים של אצבעותיו על בטני השטוחה.
פקחתי את עני מביטה בעיניו הקופואות שמחייכות אלי הלילה , קצת הפתיע אותי העדינות שלו אלי אחרי כל הפראות שנהג בי לפני כמה שעות,
"מה?"
לחשתי כשעיניו בחנו אותי,
ראיתי את הבעת פניו משתנה הוא עוצר את עצמו מלדבר איתי אך שפתיו נפתחו כאילו הוא מנסה לומר משהוא,
אוזני ישר הזדרקו אני צמא לשמוע כל דבר שיגיד לי עם הקול החלומי שלו.
כף ידו נחה על מותני מקרבת אותי אליו ושפתיו נחות על אוזני עושות לי צמרמורת כמו תמיד,
"לפעמיים אני שוכח שאת כל כך קטנה לעומתי"
נסיתי להסדיר את הנשימות שלי ולהרחיק את ישבני מזקיפתו,רציתי לספק אותו אך נראלי ששנינו הבנו שאני צריכה קצת לנוח.
"ללטוב בייב, תנוחי מחר יום גדול"
לחש מנשק את אוזני,עני נעצמות וגופי מץמכר ללטופים של אצבעותיו על גופי ,הכאב מעט דואך רק אני לא תריכה לעשות תנועות חדות.
מחר יום גדול,שהאלה אם אני מוכנה אליו?


תגובות (2)

כןןןןן תמשיכייי!!!!! את פשוטטט מוכשרת!! נמאס לי כבר לדמיין כל מיני המשכים הזויים חח פליז תמשיכי!! גם אם אין תגובות אני מאמינה שהרבה ירצו שתמשיכי!

04/02/2019 00:49

תמשיכי

04/02/2019 13:11
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך