אוו בנות זה מפתיע אותי כול פעם מחדש שאתם מגיבות חשבתי שנעלמתם

תהיי יפה ותשתקי 25 ללא מילים

11/02/2016 2763 צפיות 8 תגובות
אוו בנות זה מפתיע אותי כול פעם מחדש שאתם מגיבות חשבתי שנעלמתם

לקחתי נשימה עמוקה מימול המראה,אני יודעת שהוא אוהב שאני לובשת עקבים,ורציתי לשמח אותו!
שמתי את אחת השמלות שאנה ברחה לי ונתתי לה לאפר אותי,היא הייתה נראת כול כך מאושרת שאנחנו לא נהיה בבית למשך שבוע,היא מסתירה ממני משהו ואני עוד אגלה.

"אני ממש מצטערת על אתמול גברתי"
אנה מלמלה כשאספה את שערי החלק,ועשתה לי צמה כי שאדון ביקש.
אסור לי להיות עם פזור מחוץ לבית,עד שחשבתי שגון נהיה יותר נחמד לא חשבתי שהוא יהיה כול כך נוקשה לגביי.
השמלה השחורה עטפה את גופי בקושי נותנת לי לנשום,הייתי חייבת להכניס את הבטן כדי להכנס לתוכה,אך היא הייתה מעלפת.וצמודה כול כך שאני מפחדת שאם אתכופף היא תקרע.
שמתי את הצמה שאנה עשתה לי מאחורה,הוצאתי מעט שערות והפכתי אותה לרופפת מתי שהיא יצא למטבח,לקחתי את הנעליי עקב השחורות עם הסולייה האדומה.
ושוב עמדתי מימול המדרגות.שוב זה היה נראה לי משימה בלתי אפשרית,אני אפול.
בקושי לפתוח את רגליי אני מצליחה אז לרדת עם 15 ס"מ אני בחיים לא אצליח.

שמעתי את קולו של גון ששואל את אחת מהמשרתות אם אני מוכנה,אילו היה יודע כמה אני מתאפקת לא לברוח לחדר.אני יודעת שבירח דבר עושים את זה ללא הפסקה וגון לא יהיה סבלני.
אך.אני פוחדת.
אחזתי במעקה של המדרגות,חושבת לעצמי שזה רק 30 מדרגות ושאין לי מימה לחשוש אך בדרך מקללת את מי שבנה את הבית הזה בצורה הזאת.

לפי שעוד הספקתי לרדת מדרגה ידו של גון עטפה את מותניי הצרות וקירבה אותי לחזה שלו,הרגשתי איך הוא מריח את שעריי ומצתמרר.
הרמתי את מבטי אליו מופתעת שהוא מגיב ככה,אך הדבר היחיד שקיבלתי היה את עיניו הכחולות האפלות שגרמו לברכיי לרעוד עוד יותר.
"אני אעזור לך"
לחש מעיר אותי ממחשבותיי על עיניו המפחידות,אך לפי שהנחתי את רגליי שוב על המדרגה הראשונה גון הרים אותי כמו כלה,ישר כפות ידיי אוחזות בצווארו,ומבט אימה נשלח אליו מעניי.
שוב נהיה לי כול כך חם,לרגע אני באמת חושבת שהשמלה הזאת הייתה בחירה נוראית כי חם לי עוד יותר עם הבד השמתחכך בי וגורם לי לצמרמורות בידי החשופות.
גון ירד את המדרגות ללא בעיה,ועניי רק מהופנטות מהקעקוע שנח על הזרוע שלו,אהבתי את הצד הזה בו אך איך לומר לו?
החולצה המכופתרת שלבש רק הלהיטה אותי לקפוץ עליו ולגונן עליו מעל כולם ולצעוק שהוא שלי אך ידעתי שאני לא יכולה.ולעולם לא אוכל.
זרועותיו החשופות מכיוון שקיפל אותה וצווארו וחזו הערום כי פתח את הכפתוריים העליונים,שערו השחור כפחם היה עדיין לח מהמקלחת שלקח בבוקר,והזיפים שלו עדיין נראו כמו סכינים קטנים על הלסת המרובעת שלו.
היד שלי צקצקה היא רצתה לגעת בזיפים שלו כמו שנגע בלילה שעבר אך פחדה.כמוני.
הוא כול כך מאיים.

השענתי את ראשי עליו לא רוצה לרדת מזרועותיו כשהגענו למדרגה האחרונה,אהבתי להרגיש כזאת מוגנת אך הייתי מוכרחת לרדת ממנו כי גופי היה לוהט,ועוד רגע הוא היה נגעל מהזעה הלחה שנחה עלי.
לא יכולתי לשלוט בזה כול מגע שלו הדליק אותי והפחיד אותי יותר.רגשות שכבר נהיו מוכרים מקיפים אותי בכול פעם שהוא משפשף את אגודלו על עורי.

"יפיפה"
לחש נושק ללחי שלי ולוקח את המזוודות בכניסה,הרמתי את כף ידי נוגעת במקום שהוא נישק אותי.רציתי לענות לו שהוא יותר יפה אך כמו תמיד הוא משאיר אותי ללא מילים.


תגובות (8)

איזה מושלם ♥

11/02/2016 23:13

איך אפשר להיעלם עם סיפור כזה מדהים??!!

11/02/2016 23:55

מה פתאום נעלמנו?! אנחנו תמיד כאן! :-)

12/02/2016 08:23

איזה נעלמנו?!? רק חיכינו לפרק!! תמשיכי מיד!!

12/02/2016 12:12

מושלם!! תמשיכי!!

12/02/2016 12:32

בחיים לא נעלם לך אני כבר מחכה לעוד פרק

12/02/2016 16:25
siv

ממשיכה?

14/02/2016 00:49

מושלםם תמשיכייי דחוףףף

15/02/2016 09:45
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך