הגבתי לכן בפרק הקודם למי שביקש תהנו!!

תהיי יפה ותשתקי 33 מיני!

18/05/2016 6479 צפיות 7 תגובות
הגבתי לכן בפרק הקודם למי שביקש תהנו!!

שייניו נכנסו לעורי,יוצרות לי חברות במורד צווארי.
"גון"
התחננתי שוב כשהבעירה לא הפסיקה להעיק עלי.
"ממ רוז"
לחש בצרידות אוחז בישבני בחוזקה,מקרב אותי אליו עוד יותר,רגלי סביב מותניו כשגופו יושב לו בקצה של המיטה.
כול כך חם.
פקחתי את עני מביטה בו,בזיפים השחורים שלו ובשפתיו הגדולות והמגרות,בעיניו שהביטו בי במבט של נמר,רציתי כול כך לנגוח ולתת לו את זה אך פחדתי.
כמו כול בתולה.
אחזתי בכתפיים שלו,מורידה אותו לאט לאט למיטה רוצה לשכב מעליו ולהרגיש את פעימות הלב שלו.
האם הם פועמות כמו שלי?
כפות ידיו הגדולות שגורמות לי להרגיש דברים כול כך נכונים אוחזות במותני בחוזקה הופכות אותי על המיטה.
צווחה מבוהלת יצא מפי כשהרגשתי את כף ידו נחה על בטני החשופה והשטוחה,עניי נעצמו כשנשק לטבור שלי והתחיל לרדת יותר למטה.
אברי פעם יותר מהפעם הקודמת,גורם לאוזני להאדים מבושה שהייתי כול כך מגורה אליו.
ידעתי שאי אפשר לעצור אותו יותר,הוא אוחז בתחתוני מוריד אותם במהירות וזורק אותם לריצפה,לשונו הציצה בין שפתיו מרטיבה את שפתיו הגדולות והנפוחות מהנשיכות שלי,שפתי נמצאת בין שיני כשהרגשתי איך התחושה של הרטיבות בין רגלי רק מתגברת ומכאיבה לי.
גבי הלח מהזיעה ומהתרגשות נוגע בסדיני השטן,לשונו של גון נחה על הירך שלי,מלקקת אותי בקו ארוך וישר עד אברי אך עוצרת.
רגלי הרועדות נסגרו סביב ראשו של גון,אצבעותי הרועדות והמפחדות נגעות בשערו השחור והחלק,פי מוציא אנחות לא מובנות של שמו,גבי מתקמר אוטומטית כשלשונו נחה על אברי הרגיש והנפוח רק למענו.

"אוי אלוהים"
לחשתי כשהרגשתי איך ידיו אוחזות בחזי שעדיין היה חבואי בתוך הכותנת שטן שלי.
לשונו מרקדת על אברי למעלה ולמטה,מוצצת, נושכת שואבת.
"אךך"
גנחתי שוב מקמרת את גבי עוד יותר כשהכניס אצבע לאברי,גורם לי לשאוב אותו אוטומטית.
"כול כך צרה"
לחש על עורי החשוף עם שפתיו הרטובות מהרטיבות של ביו רגלי.
"בבקשה"
לחשתי מקרבת שוב את אברי לפיו, רוצה את הנשיקות שלו שם.
"מה רוז?מה יש?"
שאל שוב את אותן שאלות שמטריפות את חושי,שנאתי לבטא את עצמי במילים והוא ידע את זה.אך הוא רצה להתגרות בי,ואני כול כך נואשת שאוכל לקיים את כול משאלותיו.
"אנא"
לחשתי,עם דמעות תסכול בעניי שנאתי שהוא מתגרה בי.מתי הוא יבין שזה חדש כול כך בשבילי,הרגשות.האקסטזה,הכאב שבבטני התחתונה.המתיחות.העונג
"ששש"
לחש על אברי החשוף גורם לרגליי להצתמרר,היה ידוע לי דהוא בעל נסיון רב בזה.
"אדוני בבקשה"
לחשתי מסתובבת על גבי מראה לו את ישבני,רוצה קצת לזרז אותו וחגרום לו להביא לי את מה שהייתי כול כך זקוקה אליו.

נשכתי את שפתי התחתונה מבליטה את הישבן העגול שלי,תמיד ידעתי שהוא מעט עגול מידי וגדול.וידעתי שהוא אוהב אותו,כי הרי זה שייך לו לא?

"פאק רוז"
לחש אוחז בכרית ישבני מוחץ אותה בחוזקה,אוי אלוהים חם לי גון כול כך.
גנחתי בתשובה רואה איך הוא מגיב אליי ואיך עיניו בוערות.
"תתפשטי"
ציווה עלי,מעט מפחיד אותי עם השינוי מזג האוויר שלו.

הסתובבתי על גבי,רואה איך גון מוריד את מכנסו וגורםצלי להוריד את עני אוטומטית לאברו.
סגרתי את רגלי בחוזקה כשהרגשתי את הגלים של העונג משתלטים עלי שוב,אך הייתי צריכה למצמץ כמה פעמיים כדי להעקל את גדלו.
שה' ישמור עלי והירח.

הורדתי את הכותונת,נשכבת באמצע המיטה נותנת לו לעלות מעלי בדיוק כמו שאמא סיפרה לי.
האדון תמיד למעלה!
עצמתי את עניי משתיקה את גופי הרועד,הכנסתי את צפורניי למרפק שלי,משתיקה את הפחד הבלתי נסבל הזה.
"עוד טיפה וזהו "
חשבתי לעצמי.
מביטה על קרנות השמש שיצאו מהתריסים,חא יכולתי אפילו להסתיר את גופי,אור יום נח על גופי רק מראה עד כמה אני חלקה.

"פקחי את ענייך"
לחש לאוזני כשפיסק את רגלי וחזו מעל חזי הרועד,לב ללב.הרגשתי את פעימות ליבו תואמות לשלי,והרגשתי מספיק בטוחה כי אני יודעת שגם הוא מרגיש משהו אלי ולא רק אני מסונוורת מאהבה אליו.מאהבה שאיש לא ידע.

פקחתי את עניי בדיוק עושה את מה שהוא מבקש,עניי הירוקוץ נפגשו בעניו הכחולות והקפואות שלרגע היו נראות בוערות כמו אש,כמו גופי הלח והחם.כול כך חם לי.
אגודלו שפשף את עצם המותן שלי גורם לי מעט להצתמרר ולחשוב עד כמה ערור המגע שלו ועד כמה הוא מנסה אותי.
המשכתי להביט בעיניו רואה את ראדו רוקן אלי.עצמתי שוב את עני נותנת לשפתיינו להפגש,ידעתי שהוא לוקח את הזמן אך רציתי רק לסיים עם זה!
אברו דקר את אברי הקטן,הוא היה עצום לעומת אברי שלא זכה לאבר אחר או לתשוקה ממישהו אחרת בימיו.
אגודלו עוזב את מותני ואנחה גדולה יוצאת מפי,גון מיקם את אברו כשעדיין נשק את שפתיי מנסה להעסיק אותי במחשבות אחרות,ידעתי שזה כאב ונסיתי כמה שיותר להרפות אך עדיין פחדתי כול כך כי ידעתי שאין דרך לחזור,
אברו נכנס לתוכי,אנקת כאב גבוה יצא מפי כשהרגשתי אותו מפסק את קרותיי אני הגבול שלי,צפורני חדרו לגבו ולזרועותיו,התנתקתי משפתיו מחפשת איך להשתיק את הצריבה הנוראית הזאת.
"שש…שש.."
לחש לשפתיי מתחיל לנוע.
עניי נעצמות מנסות להרגע ולמצואת העונג בחיכוך שהוא גורם שמה למטה.
קימרתי את גבי כשהרגשתי את הגל העונג שוטף אותי.
"כול כך רקה וצרה"
לחש לאוזני נושך את קו הלסת שלי.
אנוקותיו באוזני רק גרמו לאברי להתקבץ יותר ולהרגיע לעונג שירגיע אותי להלילה.
לפתע חדירותיו נהיו יותר חזקות ועמוקות גורמות לי להוציא גניחות חזקות ושל בהלה ועונג לא מובן, יותר טוב מהקודם.
"למי את שייכת?"
גון שאל בקול חנוק ממשיך להחזיר לתוכי את אברו הגדול,הרגשתי שאני נקרעת לגזרים.רק עוד קצת גון ואני שמה.
לא עניתי לו.
סוגרת את שפתיי בחוזקה כשנסתי להרפות ולהגיע לעונג כמו שהיה רשום בספרים.
אצבעותיו חורטות בעורו כשנשך את עצם הבריח שלי.
גופי עולה ויורד לפי החדירות שלו והחזה שלי קופץ.
"למי"
חדיקה חזקה
"את"
עוד אחד שגורם לי להרגיש את השיא מתקרב
"שייכת?"
שאל שוב נכנס לאטרף,עיניו היו בצבע כמעט שחור כשהביט בעניי מחכה לתשובה,שפתיו נחו על שפי הסולדת והחמים,המצח שלי מוציא מעט זעה לחה.
אך לפני דעוד הספקץי לחשוב ולנתח מחשבות התפוצצתי תחתיו וגונחת
"שייכת רק לך"


תגובות (7)

מהמםם!! תמשיכיי

19/05/2016 18:25

ממש אוהבת את הפרק תמשיכי

19/05/2016 19:45

ממש אוהבת את הפרק תמשיכי

19/05/2016 19:45

קראתי את כל הפרקים אחלה כתיבה רק הייתי מציעה שתשימי לב לטעויות כתיב אבל בסך הכל הכתיבה של הסיפור מעולה אהבתי תמשיכייייי

19/05/2016 20:02

מושלם!!!! תמשיכי!!

20/05/2016 17:47

המשךךך

20/05/2016 19:10

מתי את ממשיכה?

26/05/2016 23:07