כועסות? אוקי אני לא מבקשת 10 תגובות אבל מקווה שהיו לפחות 3 בהצלחה בהמשך בעוד יומיים או מחר

תהי יפה ותשתקי פרק 23

08/02/2016 2921 צפיות 6 תגובות
כועסות? אוקי אני לא מבקשת 10 תגובות אבל מקווה שהיו לפחות 3 בהצלחה בהמשך בעוד יומיים או מחר

חם לי.
ראשו של גון נח על הכתף שלי,ורגליו מסובכות עם רגלי.שךושה שמיכות מכסות אותנו.ונשמתו נוגעת בפניי ומחממת אותי יותר.
לרגע אני מרגישה מוגנת,לרגע הלב שלי שקט.לרגע אני מרגישה מלאה ולא מפחדת.
לא פוחדת לתת לו לגעת בי,לא מפחדת לתת לו את ליבי למרות שאני בכלל לא מכירה אותו.
מחר יום גדול,בעוד כמה שעות נהיה על הסיפון בירח דבש שלנו.
אמא כול כך חסרה לי אך מיום ליום הדבר היחיד שמעסיק את מחשבותיי הוא אנה.
היא כול כך מוזרה.
הרגשתי איך זעה לחה נחה על גבי התחתון,כול כך חם לי!
השתחררתי מזרועותיו מתכוונת לפתוח חלון ולנשום לרגע.אני מתרגשת כול כך לפגוש את הירח שלי ואת חבריי.שוב.
מחר אוכל להביט בך על הסיפון,והים שתמיד חלמתי עליו יהיה מתחתיי כנראה שחלומות מתגשמים.
פתחתי את החלון בעדינות,לא רוצה להעיר את גון הוא בטח עייף מלטפל בי ובשטיות שלי.
ישבתי על עדן החלון,נושמת את האוויר,הריח של הגשם עדיין נשאר אך לפי המזג האוויר כול השבוע יהיה נעים.
הירח נראה יותר גדול היום.
לקחתי נשימה עמוקה ממלאה את הראות הרקות שלי.מרגישה איך נשמתי רוטט.
דמעות לא מוסברות עולות ויורדות בנשימה הבאה שלי.הכול קרה כול כך מהר,חתונה, חופש,ים,משרתות.
להשלים עם הכול כרגע,הכול רץ ואני עדיין עומדת במקום.
גון הוא מיוחד,הוא יפיפה.
ואני.אני.
"שמעתם את זה?מחר אנחנו חופשיים!"
לחשתי לירח,מחייכת לעצמי.
ראיתי את המכוניות נוסעות ברחוב,לא ידעתי שיש לנו שכנים,נער ונערה יצאו מחוץ לבית שהיה ממולינו,הנער תפס בזרוע שלה מחבק את המותן שלה והיא מחייכת וצוחקת.חיוך אוטומטי עלה על פני היא נראת שמחה.
ראשה נח על כתפו,והוא הוציא את המפתחות של הרכב.
לפתע הרגשתי זוג ידיים גדולות וחמות נחות על מותני,ושפתיו נחות על צווארי גורמות לעורי הרותח לסמור.
"מה את עושה?"
שאל בצרידות עדיין מעורפל מהשינה.
מה אני עושה?שאלה טובה.
"מביטה"
עוצמת את עניי,עם הזמן המגע שלו רצוי.אך תמיד עולה לראשי ההבדל גלאים בנינו,אני בקושי בת 18 והוא כבר בן 24.
"בואי לישון"
ולקח את עף ידי הזעירה עם אצבעותיו הגדולות והיפות.
עיניו הכחולות זהרו עם האור של הירח וגרמו לנשמתי להשתתק,קנאתי בשלמות שלו.ועדיין אני שואלת את עצמי מה הוא מצא בי?
"חם לי"
לחשתי אליו כשהושיב אותי לידו,ומנורת הלילה שעל השידה שלו מהירה אור עמום.
גון ישר קם והוריד שתי שמיכות משאיר את המקורית,ומקרב אותי אליו שוב בכזאת עדינות,אני שואלת את עצמי מתי ימאס לו להיות סבלני אליי.
"ללטוב"
לחש ומחבק אותי קרוב אליו.לחשוב שלפניי כמה ימיים שנאתי את המגע שלו אך עכשיו התמכרתי אליו.התמכרתי לחום גופו על שלי.
"גון?"
לחשתי מזדקקת לדבר אחד.אך כול כך התביישתי.סומק הציף את לחיי כשעניו נפקחו והביטו בי.
"כן?"
שאל ברכות מלטף את כתפיי על אגודלו החמים.
עצמתי את עניי רוקנת אליו,לא מבקשת אישור אלה פשוט מנשקת את שפתיו העבות והרכות,ישר כף ידו חיזקה את האחיזה שלה בי.שפתיו לא פספסו שנייה והחזירו לי.


תגובות (6)

מוווושלםםם תמשיייכיי

08/02/2016 22:15

כמה זמן חיכיתי… פשוט מדהים!!

08/02/2016 22:23

סוף סוף המשכת חשבתי שלא תמשיכי בחיים!!

08/02/2016 22:38

פרק יפה את כותבת מהמם, תמשיכיי

08/02/2016 23:10

התגעגעתי! למה ברחת? מחכה להמשך!!

08/02/2016 23:26

מהממם תמשיכי

09/02/2016 18:53
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך